Przetargi.pl
Dostawa i montaż wyposażenia Centrum Konferencyjnego z zapleczem gastronomiczno – noclegowym z nową częścią konferencyjną Kujawsko – Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Minikowie

Kujawsko-Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Minikowie ogłasza przetarg

  • Adres: 89-122 Minikowo, -
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 867 200, , fax. 523 867 227
  • Data zamieszczenia: 2020-04-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kujawsko-Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Minikowie
    - -
    89-122 Minikowo, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 867 200, , fax. 523 867 227
    REGON: 93222745000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpodr.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż wyposażenia Centrum Konferencyjnego z zapleczem gastronomiczno – noclegowym z nową częścią konferencyjną Kujawsko – Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Minikowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia sali konferencyjnej w stoły konferencyjne, krzesła; holu w meble tapicerowane i donice; aneksu kuchennego w szafki, lodówki, umywalki i zabudowy rur instalacji sanitarnej rozbudowanego Centrum Konferencyjnego z zapleczem gastronomiczno – noclegowym Kujawsko – Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Minikowie. Przedmiot zamówienia podzielony został na trzy zadania odpowiadające wyposażanym pomieszczeniom tj. sala konferencyjna, hol główny, aneks kuchenny. Zadanie Nr 1 : wyposażenie sali konferencyjnej. Sala konferencyjna będzie wyposażona w następujące meble :  stoły konferencyjne – 60 szt,  krzesła konferencyjne – 110 szt  krzesła konferencyjne z pulpitem – 250 szt Zadanie Nr 2 : hol główny. Hol główny będzie wyposażony w :  stolik tapicerowany – 1 szt  donice – 7 szt,  pufa – 1 szt,  sofa 3 – osobowa z dwoma podłokietnikami – 2 szt  kanapy – 5 + 2 + 2 + 2 szt Zadanie Nr 3 : wyposażenie 3 aneksów kuchennych w:  zlewozmywak 1 – komorowy – 3 szt,  lodówka w zabudowie – 2 szt,  umywalka ceramiczna – 2 szt. Szczegółowy opis zamawianych przedmiotów wyposażenia zostanie zawarty w zaproszeniu do składania ofert wstępnych. 1. Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia. 1) Wyposażenie sali konferencyjnej, holu i aneksów kuchennych musi spełniać oczekiwania Zamawiającego pod względem trwałości, funkcjonalności, estetyki i ergonomii. 2) Wszystkie przedmioty wyposażenia muszą spełniać wymagania norm opisujących te przedmioty. 3) Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia przedmiotu zamówienia do miejsca ich montażu i zmontowania w miejscu przeznaczenia. 4) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem, na własny koszt, zapewni odpowiednie siły do wniesienia i montażu. 5) Po zakończeniu dostawy i montażu wykonawca usunie wszelkie opakowania, uprzątnie miejsca montażu i przekaże miejsca do użytkowania przez Zamawiającego. 6) Wszystkie elementy wyposażenia pomieszczeń Centrum Konferencyjnego muszą posiadać aktualne atesty higieniczne lub aprobaty techniczne lub certyfikaty dopuszczające do użytkowania w jednostkach konferencyjno – szkoleniowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i normami na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. 7) Materiały, z których wykonano meble powinny posiadać rekomendacje dla zastosowania w obiektach edukacyjnych. 8) Wszystkie elementy składowe mebli muszą być wykonane z materiałów antyalergicznych, antytoksycznych, bakteriostatycznych, odpornych na zniszczenia, ścieranie. 9) Przy wykonywaniu mebli należy uwzględnić potencjalne zagrożenia mechaniczne i chemiczne (dostarczane wyposażenie musi te zagrożenia likwidować ) tj. ostre punkty i krawędzie mebli, które mogą powodować otarcia i rany cięte; występy i nieprawidłowo zaprojektowane elementy mebli, np. stelaże, które mogą być przyczyną obrażeń spowodowanych upadkiem w wyniku zaczepienia ubrania lub potknięcia się użytkownika; zagrożenia chemiczne mogą powstać w wyniku zastosowania do produkcji mebli materiałów zawierających substancje toksyczne w farbach, lakierach czy tworzywach sztucznych. 10) Wymagania dotyczące jakości mebli : a) blaty stołów, szafek, pulpity do krzeseł konferencyjnych mają być wykonane z płyt melaminowanych lub laminowanych PCV, wykończenie wąskich płaszczyzn ze zwiększoną odpornością na odrywanie i zawilgocenie ( wykończenie bezspoinowe), b) stelaże metalowe malowane proszkowo, na zakończeniach trwałe osłony z tworzywa sztucznego bezkrawędziowe, c) wszystkie użyte materiały do wykonania mebli muszą posiadać atesty higieniczne, d) materiały tapicerskie muszą być trwałe i łatwe do utrzymania czystości zwykłymi środkami myjącymi, e) wykonawca powinien przewidzieć możliwość ( podczas montażu mebli ) do ewentualnego usunięcia kolizji i dostosowania mebla do pomieszczenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39153000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie określa się
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony załącznik Nr 1 – Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2) Wypełniony załącznik Nr 2 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania. 3) Wypełniony załącznik Nr 3 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (dot. podmiotów trzecich i podwykonawców). 4) Wypełniony załącznik Nr 4 – Zobowiązanie podmiotu udostępniającego swoje zasoby Wykonawcy (jeżeli występują). 5) Wypełniony załącznik Nr 5 – Oświadczenia dot. RODO 6) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Zamawiający żąda od wykonawcy, który na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 1 ppkt. 6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 ppkt. 6 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty, o których mowa powyżej powinny być wystawione zgodnie ze wskazaniem w pkt. 1. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 7. Wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie,, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty (wg wzoru załącznika Nr 6 ). 8. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami ( wg wzoru załącznika Nr 7 ). 9. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 10. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną