Przetargi.pl
Dostawa i montaż wyposażenia audiowizualnego dla interaktywnego centrum edukacyjno – społecznego przy ul. Bartniaka w Grodzisku Mazowieckim

Biblioteka Publiczna Gminy Grodzisk Mazowiecki ogłasza przetarg

  • Adres: 05825 Grodzisk Mazowiecki, Ul. Spółdzielcza
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 734 79 03 , fax. 22 734 79 08
  • Data zamieszczenia: 2018-06-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Biblioteka Publiczna Gminy Grodzisk Mazowiecki
    Ul. Spółdzielcza 9
    05825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 22 734 79 03, fax. 22 734 79 08
    REGON: 14017017900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip-bp.grodzisk.pl. i www.biblioteka.grodzisk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż wyposażenia audiowizualnego dla interaktywnego centrum edukacyjno – społecznego przy ul. Bartniaka w Grodzisku Mazowieckim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę i montaż wyposażenia audiowizualnego oraz adaptację akustyczną pomieszczenia dla BUDYNKU UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ: INTERAKTYWNEGO CENTRUM EDUKACYJNO-SPOŁECZNEGO Zlokalizowanego w Grodzisku Mazowieckim, ulica Bartniaka obręb 0029 1 Wstęp Projektowany obiekt będzie piętrowym budynkiem składającym się z dwóch stref funkcjonalnych. Na parterze będzie miejsce integracji społecznej ze szczególnym uwzględnieniem potrzeb seniorów, przewiduje się tam organizowanie wystaw, turniejów, prowadzenie działalności promocyjnej, spotkań ludzi o podobnych zainteresowaniach. Na parterze znajdować się będzie również sala konferencyjno-koncertowa dla 224 osób, z pełnym wyposażeniem audiowizualnym, sala ćwiczeń fitness. Na pierwszym piętrze pojawi się innowacyjna biblioteka nie tylko z książkami, lecz także multimediami (audiobooki, muzyka, filmy, gry edukacyjne, konsole do gier, stanowiska komputerowe). 2 Opis rozwiązań Strefa I - A (Hol - ściana wizyjna) Podstawowym elementem Multimedialnym powinna być ściana wideo zbudowana z 4 monitorów bezszwowych, zawieszona na wysokości pierwszego piętra na wprost wejścia do budynku. Funkcją ściany powinno być wyświetlanie aktualnych informacji o wydarzeniach i konferencjach mających miejsce w budynku oraz funkcja reklamowa. Monitory należy zamontować do ściany na dedykowanych uchwytach umożliwiających regulacje położenia monitorów względem siebie. Po obu stronach ściany należy zamontować głośniki ścienne wraz z dwukanałowym wzmacniaczem pozwalające nagłośnić strefę wejściową w celu uatrakcyjnienia przekazu wideo oraz czujniki głębi. Dla ściany video należy przewidzieć komputer z zainstalowanym oprogramowaniem i dyskiem SSD zapewniającym łatwe i elastyczne zarządzanie treścią wyświetlaną przez ściankę. Strefa II i III (Strefa Wielofunkcyjna i wypoczynkowa) Strefę należy wyposażyć w nagłośnienie sufitowe. Rozmieszczenie głośników powinno zapewnić równomierne pokrycie całego obszaru i umożliwić emisję zarówno dźwięku tła jak i komunikatów głosowych. Wzmacniacze dwukanałowe do zasilania głośników należy umieścić w pomieszczeniu technicznym 1.07 na I piętrze Strefę należy wyposażyć w nagłośnienie sufitowe. Rozmieszczenie głośników powinno zapewnić równomierne pokrycie całego obszaru i umożliwić emisję zarówno dźwięku tła jak i komunikatów głosowych. Wzmacniacze do zasilania głośników należy umieścić w pomieszczeniu technicznym 1.07 na I piętrze Strefa IV (Sala telewizyjna): Salę należy wyposażyć w telewizor o przekątnej ekranu 55”, odtwarzacz blueray, amplituner kina domowego oraz system głośnikowy 5.1. Głównym typem odtwarzanych treści będą w tej strefie filmy oraz materiały edukacyjne z nośników płyt blu-ray. Telewizor należy zamontować na ścianie na uchwycie; zestawy głośnikowe należy zainstalować na ścianach za pomocą dedykowanych uchwytów, a subwoofer umieścić na posłodze; pozostałe elementy systemu należy umieścić w dedykowanej szafce meblowej zgodnie z projektem architektonicznym Strefa V (Sala konferencyjna): Salę należy wyposażyć w systemy pozwalające na spełnianie przez pomieszczenie funkcjonalności: • Sali konferencyjnej • Sali koncertowej. W celu umożliwienia przekazu treści wideo wyposażenie sali powinien stanowić projektor laserowy wraz uchwytem sufitowym oraz ekran rozwijany elektrycznie o podstawie minimum 550cm. W celu zapewnienia funkcjonalności konferencyjnej salę należy wyposażyć w głośniki sufitowe, w bezprzewodowe zestawy mikrofonowe połączone z dodatkowym systemem anten kierunkowych, 4 przyłącza podłogowe oraz mównicę wyposażoną w mikrofon na gęsiej szyi. Zestawy głośnikowe sufitowe należy zainstalować w taki sposób, aby zapewnić równomierne pokrycie dźwiękiem całego pomieszczenia Do zarządzania sygnałami dźwiękowymi systemu odpowiedzialnego za funkcje konferencyjne posłuży programowalny procesor DSP o otwartej strukturze oprogramowania. Posłuży on do wzmocnienia, obróbki dynamicznej i barwowej oraz komutacji sygnałów dźwiękowych źródeł dźwięku. A także do przesyłu tych sygnałów do wzmacniaczy zasilających zestawy głośnikowe sufitowe z możliwością zastosowania odpowiednich opóźnień, obróbki barwowej i zapewnienia eliminacji sprzężeń akustycznych w czasie rzeczywistym. Procesor powinien być wyposażony w protokół AVB w celu umożliwienia integracji systemu dźwiękowego Sali konferencyjnej z innymi pomieszczeniami. Celem umożliwienia przeprowadzania koncertów, recitali i innych imprez o charakterze rozrywkowym projektuje się system nagłośnienia frontalnego, wyrównany liniowo uznanej marki. System ten składał się będzie z pasywnych zestawów głośnikowych podwieszonych do sufitu w dwóch gronach, wzmacniaczy oraz procesora głośnikowego DSP minimum 6 sztuk kolumn monitorowych (na oddzielnych torach). Do zarządzania systemem posłuży cyfrowa konsoleta foniczna z możliwościa sterowania przez wifi. W celu umożliwienia przesyłu sygnałów pomiędzy miejscem przeznaczonym na scenę i konsoletą, przewidziano stagebox wyposażony w minimum 24 wloty i 12 powrotów torów audio. W celu zapewnienia łatwego zarządzania salą, jej szybkiego przekonfigurowania oraz sterowania urządzeniami salę należy wyposażyć w system centralnego sterowania wraz ze systemem routingu sygnału. Ze względu na duże odległości pomiędzy urządzeniami do przesyłania obrazu należy wykorzystać protokół HDBaseT oraz skrętkę komputerową. W celu zapewnienia odpowiednich warunków odsłuchowych projektuje się adaptację akustyczną pomieszczenia. Stanowić ją będą: ustroje rozpraszająco – pochłaniające, ustrój pochłaniający dźwięk, system do regulacji akustyki, sufit akustyczny odbijający dźwięk oraz sufit akustyczny pochłaniający dźwięk. Dla sali projektuje się również system oświetlenia scenicznego, który będzie się składał z dwóch zestawów oświetleniowych zainstalowanych na dwóch sztankietach z regulacją wysokości (wyciągarki elektryczne). Strefa VI (Sala ćwiczeń): W Sali należy zamontować monitory o przekątnej 48” na uchwytach ściennych. Jako lokalne źródła sygnału należy przyjąć odtwarzacz wielofunkcyjny blu-ray. Strefa VII (Ciągi komunikacyjne): Strefę należy wyposażyć w nagłośnienie sufitowe. Rozmieszczenie głośników powinno zapewnić równomierne pokrycie całego obszaru i umożliwić emisję zarówno dźwięku tła jak i komunikatów głosowych. Wzmacniacze do zasilania głośników należy umieścić w pomieszczeniu technicznym 1.07 na I piętrze Strefa IX (Sala gier – Youmedia): W pomieszczeniu Youmedia, które przeznaczone będzie przede wszystkim dla młodzieży, projektuje się dwa stanowiska multimedialne, które będą spełniały zarówno cele rozrywkowe, jak też edukacyjne. Pierwsze projektowane stanowisko stanowi interaktywny monitor dotykowy o przekątnej 86”, wyposażony w kamerę oraz dedykowany komputer do obsługi aplikacji przewidzianych na tym stanowisku. Monitor należy zainstalować na ścianie za pomocą uchwytów. Drugie projektowane stanowisko stanowi interaktywna bieżnia, wyposażona w okulary VR oraz dedykowany komputer z pamięcią z dyskiem SSD oraz dyskiem HDD do obsługi aplikacji przewidzianych dla tego stanowiska. Obraz wyświetlany w goglach będzie mógł być transmitowany do monitora z pierwszego stanowiska oraz na ściany wizyjne w Strefie I oraz II. Dla pomieszczenia Youmedia projektuje się system nagłośnienia ogólnego celem umożliwienia odtwarzania komunikatów głosowych, muzyki tła. Na system ten składać się będą zestawy głośnikowe sufitowe oraz zasilające je wzmacniacze. W celu umożliwienia dostarczenia odpowiednich treści fonicznych do pomieszczenia Youmedia pomieszczenie należy wyposażyć w ekspander wejść i wyjść audio obsługujący protokół AVB w celu integracji z pozostałymi elementami systemu audio budynku. W celu zapewnienia odpowiednich wrażeń słuchowych, związanych ze stanowiskiem VR, projektuje się system nagłośnienia przestrzennego 5.1, składającego się z zestawów głośnikowych sufitowych oraz subwoofera, amplitunera kina domowego obsługującego dźwięk przestrzenny. Do sterowania multimediami w pomieszczeniu przewidziano tablet z dedykowaną aplikacją. Strefa X (Box przedszkolny): Wyposażenie strefy stanowić powinny urządzenia dla dwóch stanowisk interaktywnych czyli, duży monitor oraz zestaw do zabawy typu magiczny dywan. Monitor 86” wraz z systemem sterowania, nagłośnieniem oraz źródłem obrazu powinien zapewniać możliwość interaktywnej rozrywki – powinien być wyposażony w funkcje obsługi gier przez dotyk oraz wyświetlać materiały multimedialne typu bajki z zewnętrznych nośników. Drugie stanowisko powinno stanowić urządzenie typu magiczny dywan pozwalające na wyświetlanie na dywanie specjalnie przygotowanych multimedialnych gier uaktywniających dzieci do ruchu i zabawy. Strefa XI (Sala konferencyjna): Wyposażenie strefy stanowić powinny urządzenia umożliwiające prowadzenie spotkań w komfortowych warunkach z zachowaniem standardów i funkcjonalności typowych dla sali konferencyjnej. W skład systemu multimedialnego w tej strefie powinny wchodzić: projektor laserowy pozwalający na zachowanie czytelności obrazu przy zapalonym oświetleniu pomieszczenia, elektrycznie rozwijany ekran do montażu w suficie podwieszanym, przyłącze AV. Strefa XII (Ciągi komunikacyjne w obrębie II piętra): Strefę należy wyposażyć w nagłośnienie sufitowe. Rozmieszczenie głośników powinno zapewnić równomierne pokrycie całego obszaru i umożliwić emisję zarówno dźwięku tła jak i komunikatów głosowych. Wzmacniacze do zasilania głośników należy umieścić w pomieszczeniu technicznym 2.10 na II piętrze. Należy zainstalować dwa monitory na uchwytach ściennych monitory 46” Szczegółowy opis zamówienia zawierają załączniki od 7a, 7b, 7c i 8 do SIWZ oraz Rozdział III Opis przedmiotu zamówienia w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32000000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 Pzp: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w rozdziale IX ust. 3. lit. b) - e) SIWZ (art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp) musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz zamawiającego kwoty określonej w gwarancji: 3.1.1. jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 3.1.2. jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej 3.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: 10 1240 6348 1111 0010 8217 8902 Kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego należy złożyć wraz z ofertą. 3.3. Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert). 3.4. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formach, o których mowa w rozdziale IX ust. 3 lit. b) - e) SIWZ (art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp) wykonawca składa wraz z ofertą. 3.5. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu oraz z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 Pzp, jeżeli wadium będzie wniesione w tych formach, musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego „…...” oznaczenie sprawy: 1/ZP/2018 3.6. Za zgodą zamawiającego wykonawca może dokonać zmiany formy wadium na jedną lub kilka form, o których mowa w rozdziale IX ust. 3 SIWZ. Zmiana formy wadium musi być dokonana z zachowa¬niem ciągłości zabezpieczenia oferty kwotą wadium. 3.7. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna składać się z: 1) Formularza ofertowego zgodnego z treścią Załącznika nr 1, 2) Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania (zwane dalej Oświadczeniem) stanowiącego wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu;–zgodnego z treścią Załącznika nr 2 i 3, 3)zobowiązania innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy) (jeżeli dotyczy), 4) pełnomocnictwa w - oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza(jeżeli dotyczy), 5) dokumentów, z których wynika prawo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz 2016 poz. 352), o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą. 6) dowód wniesienia wadium Oferta oraz pozostałe oświadczenia i dokumenty, dla których zamawiający określił wzory w formie formularzy winny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1pkt 23 ustawy Pzp – załącznik nr 4 .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach