Przetargi.pl
Dostawa i montaż wyciągów spalin dla podległej Jednostki Ratowniczo - Gaśniczej Państwowej Straży Pożarnej w Gliwicach - Łabędach - w ilości 8 szt. - w tym 3 tzw. podwójne, 1 pojedynczy i 1 o zakresie pracy warsztatowo interwencyjnym - KOD CPV 29232100 - 5.

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Gliwicach ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, ul. Wrocławska 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2311885 wew. 240 , fax. 032 2317623
  • Data zamieszczenia: 2013-04-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Gliwicach
    ul. Wrocławska 1 1
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 2311885 wew. 240, fax. 032 2317623
    REGON: 27307301300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kmpsp.gliwice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż wyciągów spalin dla podległej Jednostki Ratowniczo - Gaśniczej Państwowej Straży Pożarnej w Gliwicach - Łabędach - w ilości 8 szt. - w tym 3 tzw. podwójne, 1 pojedynczy i 1 o zakresie pracy warsztatowo interwencyjnym - KOD CPV 29232100 - 5.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia. 1.Dostawa i montaż wyciągów spalin dla Komendy Miejskiej PSP w Gliwicach tj dla podległej Jednostki Ratowniczo - Gaśniczej Państwowej Straży Pożarnej w Gliwicach - Łabędach - w ilości 8 szt. - w tym 3 tzw. podwójne, 1 pojedynczy i 1 o zakresie pracy warsztatowo interwencyjnym. Postępowanie przetargowe obejmuje dostawę wraz z montażem 8 - miu wyciągów spalin (fabrycznie nowych - kompletnych).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 292321005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości - 3000,00 zł. Do oferty należy bezwzględnie dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium. Nr rachunku bankowego, na który należy wpłacić wadium. ING Bank Śląski oddział Gliwice. 12 1050 1285 1000 0022 7805 9502

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kmpsp.gliwice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach