Przetargi.pl
Dostawa i montaż wraz z uruchomieniem kotła centralnego ogrzewania w budynku terenowej jednostki organizacyjnej O/ZUS Płock w Mławie, przy ul. Padlewskiego 29/31

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Płocku ogłasza przetarg

  • Adres: 09-402 Płock, Jachowicza
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48242625271, , fax. +48242625660
  • Data zamieszczenia: 2019-03-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Płocku
    Jachowicza 1
    09-402 Płock, woj. mazowieckie
    tel. +48242625271, , fax. +48242625660
    REGON: 17756003880000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż wraz z uruchomieniem kotła centralnego ogrzewania w budynku terenowej jednostki organizacyjnej O/ZUS Płock w Mławie, przy ul. Padlewskiego 29/31
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wraz z uruchomieniem kotła centralnego ogrzewania w budynku terenowej jednostki organizacyjnej O/ZUS Płock w Mławie, przy ul. Padlewskiego 29/31. 2.Parametry pieca: WYMAGANE PARAMETRY TECHNICZNE PIECA I ZAKRES PRAC Przedmiotem niniejszego postępowania jest dostawa, montaż i uruchomienie kotła gazowego kondensacyjnego jednofunkcyjnego z zamkniętą komorą spalania zasilającego w ciepłą wodę instalację centralnego ogrzewania w budynku Inspektoratu ZUS w Mławie przy ul. Padlewskiego 29/31 wraz z demontażem i utylizacją starego pieca oraz innych zdemontowanych elementów zgodnie z prawem podlegających utylizacji. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z wizji lokalnej Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje następujący zakres prac: - demontaż starego pieca wraz z wyniesieniem i utylizacją, - zakup oraz montaż nowego pieca, - zakup oraz montaż zasobnika ciepłej wody użytkowej o poj. ok. 200 litrów - demontaż starych urządzeń oraz montaż nowego osprzętu zgodnie z opisem, - dostosowanie istniejącej instalacji wodnej wraz z wykonaniem zabezpieczenia antykorozyjnego oraz termicznego, - dostosowanie istniejącej instalacji elektrycznej z wykonaniem pomiarów i protokołów, - zakup i wymiana sprzęgła hydraulicznego - zakup i wymiana mieszacza oraz zestawu uzupełniającego - montaż nowego zestawu kominowego ze stali nierdzewnej o długości około 15 m - wymiana elektromagnetycznego zaworu MAG-3, znajdującego się w zewnętrznej skrzynce gazowej za reduktorem gazu - dostosowanie istniejącej instalacji gazowej oraz wykonanie protokołów szczelności, - uruchomienie kotłowni oraz wykonanie niezbędnych pomiarów i protokołów, - wykonanie badania kominiarskiego wraz z pozytywnym protokołem, - prace wykończeniowe i odtworzeniowe – przywrócenie stanu ścian i sufitów do zastanego - przygotowanie dokumentacji dla UDT, - szkolenie z obsługi Parametry techniczne pojedynczego urządzenia: - moc co najmniej 105 kW - cyfrowy regulator pogodowy - neutralizator kondensatu - zestaw uzupełniający mieszacza - detektor gazu, sygnalizator akustyczny i optyczny oraz moduł alarmowy - wymiennik c.w.u. o poj. 200 litrów 3. Wymagania: 1) Dostarczony kocioł musi posiadać całość przewidzianego w dokumentacji producenta standardowego wyposażenia, spełniać wszystkie funkcje oraz parametry. 2) Użyte materiały oraz zastosowane urządzenia muszą posiadać odpowiednie aprobaty, atesty i dopuszczenie do stosowania w budownictwie. 3) W przypadku zaniku zasilania, po jego przywróceniu urządzenie musi mieć możliwość automatycznego powrotu do pracy zgodnie z ustawionymi wcześniej parametrami. 4) Wszelkie prace wymagające ingerencji zmian w istniejącej instalacji c.o. i c.w.u. będą konsultowane z zamawiającym. 5) Wykonawca dokona wszelkich innych prac, niewymienionych przez Zamawiającego, a wymaganych dla prawidłowego zamontowania i funkcjonowania kotła w istniejącej instalacji centralnego ogrzewania i wody użytkowej. 6) Ze względu na lokalizację prac na czynnym obiekcie, Zamawiający wymaga wykonania prac w godzinach pracy po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym. 7) Całość prac wykonawca przeprowadzi poza sezonem grzewczym tj. od 15 maja do 31 sierpnia 2019 roku. 8) Wykonawca przeszkoli personel Zamawiającego z obsługi urządzeń oraz dostarczy sporządzone w języku polskim instrukcje obsługi zamontowanych urządzeń, certyfikaty, atesty na zastosowane materiały oraz na urządzenia, opracuje dla każdego urządzenia dokumentację powykonawczą przed podpisaniem protokołu odbioru końcowego. 9) Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych. 10) Wszelkie odpadki, śmieci, elementy z demontażu i resztki materiałów powstałe w trakcie realizacji prac Wykonawca zutylizuje we własnym zakresie. Nie dopuszcza się wyrzucania do pojemników na śmieci Zamawiającego oraz wprowadzania do kanalizacji obiektu. 11) Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na kocioł i współpracujące urządzenia na okres minimum 36 m-cy od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. W okresie objętym gwarancją jakości Wykonawca będzie prowadzić bezpłatne przeglądy i konserwacje z częstotliwością wymaganą przez producenta (jednak nie rzadziej niż raz w roku) w celu zapewnienia technicznej sprawności, a także dokona usunięcia wad lub usterek w czasie minimalnym 24 godziny, maksymalnym 72 godziny od momentu zgłoszenia pisemnego lub mailowego do Wykonawcy. Z każdej przeprowadzonej konserwacji, naprawy sporządzony zostanie protokół, podpisany przez strony.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44621220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne dokumenty dołączane do oferty: 1) Pełnomocnictwo /oryginał lub kopia poświadczona notarialnie/ osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika z wpisu do KRS lub CEIDG (lub ich odpowiednika w danym kraju); 2) W przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi; 3) Zobowiązanie podmiotu trzeciego jeżeli dotyczy – Załącznik nr 7 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach