Przetargi.pl
Dostawa i montaż wodomierzy z modułem radiowym do mieszkań komunalnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku z podziałem na zadania

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku ogłasza przetarg

  • Adres: 44200 Rybnik, ul. Kościuszki
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 422 12 47 , fax. 324 221 247
  • Data zamieszczenia: 2018-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku
    ul. Kościuszki 17
    44200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. 32 422 12 47, fax. 324 221 247
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm.rybnik.pl/bip

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż wodomierzy z modułem radiowym do mieszkań komunalnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku z podziałem na zadania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wodomierzy z modułem radiowym do mieszkań komunalnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku. Zamówienie zostało podzielone na dwa zadania: Zadanie 1: Dostawa i montaż 1405 szt. wodomierzy do zimnej wody i 131 wodomierzy do ciepłej wody do mieszkań komunalnych administrowanych przez ADM 1 Zadanie 2: Dostawa i montaż 914 szt. wodomierzy do zimnej wody do mieszkań komunalnych administrowanych przez ADM 2. Zamówienie w zakresie dostaw. Do obowiązków Wykonawcy należy: 1) demontaż i utylizacja zdemontowanych wodomierzy ( wraz z dostarczeniem kserokopii karty odpadu), 2) dostarczenie i zamontowanie wodomierzy R100/R50 DN15 wraz z modułem radiowym w mieszkaniach zgodnie z dwukrotnym terminem montażu ustalonym w dni powszednie od poniedziałku do piątku od godz. 10.00 do 18.00. W przypadku braku możliwości wejścia do mieszkania Wykonawca powiadamia Administrację w celu ustalenia daty udostępnienia mieszkania, 3) wywieszenie na tablicach ogłoszeń w budynku informacji o wykonywanych robotach w zasobach mieszkalnych Zamawiającego, 4) zaplombowanie każdego wodomierza 2 plombami zatrzaskowymi, 5) montaż zaworu zwrotnego, 6) wypełnienie dwóch egzemplarzy protokołu, wpisując numer wodomierza zdemontowanego oraz montowanego oraz ich stanów na dzień wymiany, ponadto w protokole należy zapisać numer modułu radiowego i plomb. Protokół musi zostać podpisany przez Wykonawcę oraz lokatora. Jeden egzemplarz protokołu Wykonawca przekazuje lokatorowi mieszkania, którego dotyczyły prowadzone roboty, drugi egzemplarz przekazuje Zamawiającemu. Wykonawca wykona dwukrotną próbę skontaktowania się z lokatorem; przy pierwszej próbie Wykonawca pozostawi pisemne powiadomienie (z numerem telefonu) o wymianie wodomierza i prośbą o kontakt w celu umówienia terminu wymiany. W przypadku gdy lokator nie skontaktuje się z Wykonawcą w terminie 7 dni, Wykonawca zawiadomi pisemnie Zamawiającego w celu ustalenia terminu wejścia do lokalu. Ekipy monterów Wykonawcy nie demontują indywidualnych ekranów, zasłon, skrzynek; przygotowanie instalacji spoczywa na użytkowniku lokalu lub Zamawiającym. Po drugim terminie wymiany wodomierzy zostanie dokonany odczyt początkowy zamontowanych wodomierzy. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) udzielenia minimum 60 miesięcznej gwarancji na wodomierze oraz minimum 120 miesięcznej gwarancji na moduły radiowe, 2) dostarczenia kart gwarancyjnych najpóźniej w dniu odbioru przedmiotu zamówienia, 3) do bezpłatnego usunięcia wad, które ujawniły się w okresie gwarancji w terminie 7 dni od powiadomienia go przez Zamawiającego o wadzie, jeżeli będzie to możliwe technicznie lub w innym terminie uzgodnionym przez strony. Zamawiający posiada własny system do odczytu wodomierzy umożliwiający komunikację w standardzie Wireless MBUS T1 oraz T2 (PN-EN13757) dlatego nakładki radiowe zamontowane na wodomierzach muszą być kompatybilne z tym systemem. Stosownie do treści art. 30 ust. 9 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że: Zamówienie nie ogranicza dostępności dla osób niepełnosprawnych. Szczegółowy zakres dostawy określa SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38421100-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium. Wysokość wadium wynosi: - Zadanie nr 1 – 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy zł 00/100) - Zadanie nr 2 – 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące zł 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty. 2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do SIWZ. 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 do SIWZ. 4. W przypadku wadium wnoszonego w formie innej niż pieniężna dowód wniesienia wadium tj. gwarancję/poręczenie. 5. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: 1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą – pełnomocnictwo do podpisania oferty. 6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania i o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 7.Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy w pliku o nazwie „Zbiorcze zestawienie ofert” na swojej stronie internetowej http://www.zgm.rybnik.pl/bip/ W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach