Przetargi.pl
Dostawa i montaż windy towarowej do kuchni w budynku nr 19 na terenie Akademickiego Ośrodka Szkoleniowego Akademii Marynarki Wojennej w Czernicy w systemie „zaprojektuj i wybuduj” , ul. Leśna 26 Czernica, 89-632 Brusy, dz.nr 20/5 i 20/3 obręb Męcikał 0015

Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte ogłasza przetarg

  • Adres: 81-127 Gdynia, ul. Śmidowicza
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261 262 537 , fax. 261 262 963
  • Data zamieszczenia: 2018-08-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte
    ul. Śmidowicza 69
    81-127 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 261 262 537, fax. 261 262 963
    REGON: 19006413600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.gdynia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż windy towarowej do kuchni w budynku nr 19 na terenie Akademickiego Ośrodka Szkoleniowego Akademii Marynarki Wojennej w Czernicy w systemie „zaprojektuj i wybuduj” , ul. Leśna 26 Czernica, 89-632 Brusy, dz.nr 20/5 i 20/3 obręb Męcikał 0015
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiotem zamówienia jest: kompleksowa wymiana z przebudową istniejącej windy towarowej (gastronomicznej) w budynku nr 19 na terenie Akademickiego Ośrodka Szkoleniowego Akademii Marynarki Wojennej w Czernicy w systemie „zaprojektuj i wybuduj”, ul. Leśna 26 Czernica, 89-632 Brusy, dz.nr 20/5 i 20/3 obręb Męcikał 0015, polegająca na zaprojektowaniu i wykonaniu: a) demontażu dwuprzystankowego dźwigu gastronomicznego istniejącego, b) dostawy i montażu dźwigu w nowym układzie przystanków (docelowo 4), c) koniecznych robót budowlanych wewnątrz i na zewnątrz szybu windowego. 1.2. Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu: Budynek dwukondygnacyjny, podpiwniczony, wykonany w technologii tradycyjnej. Wysokość: 8.0 - 9.40 m W obiekcie mieści się: Poziom piwnicy /-3.30/ - pomieszczenia techniczne i zaplecza kuchennego Poziom parteru /+/- 0.00/ - stołówka z zapleczem kuchennym, recepcja i biuro ośrodka oraz pomieszczenia techniczne i sanitariaty. Poziom piętra /+3.60/ - messa z zapleczem, sale rekreacyjne i sanitariaty Komunikacja pionowa - 2 klatki schodowe. Wejście główne do budynku – na poziom parteru +/- 0.00. Wejście od strony zaplecza – na poziom -1.10 m W budynku funkcjonuje dźwig towarowy (gastronomiczny), dwuprzystankowy, zlokalizowany przy klatce schodowej od strony zaplecza. Łączy poziom piwnicy z poziomem parteru /zaplecze kuchenne/. Ładowanie jednostronne. Szyb dźwigu – przez wszystkie kondygnacje budynku - od poziomu –3.30 do poziomu +5.60 z nadszybiem do poziomu +6.68 m – dane na podstawie dokumentacji archiwalnej. Przed przystąpieniem do prac należy sprawdzić podane wielkości w naturze. W przestrzeni nadszybia – rury instalacyjne. 1.3. Zakres prac. 1.3.1. Ogólny zakres prac związanych z wymianą windy towarowej (gastronomicznej) obejmuje: a) Wykonanie i uzgodnienie z Zamawiającym oraz Wojskowym Dozorem Technicznym (WDT) dokumentacji technicznej wymiany dźwigu. b) Demontaż wszystkich instalacji i elementów istniejącego dźwigu z maszynownią. c) Roboty budowlane i instalacyjne wewnątrz i na zewnątrz szybu windowego i w maszynowni. d) Montaż nowego dźwigu zgodnie z zatwierdzoną przez Zamawiającego i WDT dokumentacją. e) Przygotowanie dokumentacji odbiorczej po wykonaniu robót zgodnie z wymaganiami WDT w tym zakresie. f) Doprowadzenie do odbioru dźwigu przez WDT i wydania decyzji o dopuszczeniu do eksploatacji. g) Uzyskanie w imieniu Zamawiającego książki rewizji dla dźwigu. 2.2 Wymagania dotyczące wykonania dokumentacji projektowej. 2.2.1 Przed wykonaniem projektu należy wykonać inwentaryzację wielobranżową obiektu w zakresie przedmiotu zamówienia. 2.2.2 Dokumentacja na podstawie której zostanie wykonana wymiana dźwigu winna zostać zatwierdzona przez Zamawiającego oraz posiadać wymagane prawem uzgodnienia (PPOŻ, BHP, WDT). 2.2.3 Dokumentacja odbiorcza, przygotowana po wykonaniu robót zgodnie z wymaganiami WDT w tym zakresie winna zostać przekazana Zamawiającemu w 2 egzemplarzach. 2.2.4 Do wykonania projektu wykonawca pozyska na swój koszt materiały, analizy, ekspertyzy, opracowania niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia oraz dokona stosownych odkrywek. 2.2.5 Jeżeli względy praktyczne wymagają, aby niektóre dokumenty Wykonawcy były poddane weryfikacji lub uzgodnieniu przez odpowiednie osoby lub władze to przeprowadza je na swój koszt. 2.2.6 Wykonawca uzyska wszelkie wymagane zgodnie z prawem polskim uzgodnienia, opinie, decyzje administracyjne niezbędne do zaprojektowania, wybudowania i przekazania do eksploatacji. 2.2.7 Projekt winien zawierać optymalne rozwiązania funkcjonalno-użytkowe, konstrukcyjne materiałowe i kosztowe. 2.2.8 Pełna odpowiedzialność za osiągniecie zakładanych celów przedsięwzięcia spoczywa na Wykonawcy. 2.2.9 Zamawiający wymaga przedłożenia szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Przed wykonaniem projektu należy wykonać inwentaryzację wielobranżową obiektu w zakresie przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający przewiduje konieczność złożenia wadium (dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty) w wysokości 2 000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). Wadium należy wnieść w jednej z form określonych w art. 45 ust. 6 ustawy pzp. oraz art. 45 ust. 3 pzp.- wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do godz. 09:00 Numer konta: PEKAO Bank Pekao S.A. 19 1240 2933 1111 0010 2946 0480.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy z wykonawców, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy (informacje z otwarcia ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie (załącznik nr 3 do SIWZ) o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie wymagane od wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO ( załącznik nr 12).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach