Archiwum Państwowe w Szczecinie ogłasza przetarg
- Adres: 70-410 Szczecin, ul. Św. Wojciecha 13
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 0-91 43 35 002 , fax. 0-91 43 43 896
- Data zamieszczenia: 2009-09-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Archiwum Państwowe w Szczecinie
ul. Św. Wojciecha 13 13
70-410 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 0-91 43 35 002, fax. 0-91 43 43 896
REGON: 00000118100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.ap.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa i montaż wielkoformatowego urządzenia skanującego, zestawu komputerowego z monitorem i oprogramowania, stacji graficznej z profesjonalnym monitorem i oprogramowaniem - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
dostawa i montaż wielkoformatowego urządzenia skanującego, zestawu komputerowego z monitorem i oprogramowania, stacji graficznej z profesjonalnym monitorem i oprogramowaniem - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 385200006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 35 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: uprawnienia do wykonywania okreslonej działalności lub czynności, posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia, posiadanie zapewnienia ekonomicznego i fianansowego do wykonania zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, aktualny ospis z właściwego rejestru albo zświadczenie o wpisie do ewidencji, aktualne zaświadczenie z US i ZUS, wykaz wykonanych dostaw w ostatniczh trzech latach, szczegółowa specyfikacja techniczna i cenowa oferowanego sprzętu, informacja o podwykonawcach.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecin.ap.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną