Przetargi.pl
DOSTAWA I MONTAŻ WIAT PRZYSTANKOWYCH DLA GMINY MIEJSKIEJ OSTRÓDA

Gmina Miejska Ostróda ogłasza przetarg

  • Adres: 14-100 Ostróda, ul. Mickiewicza
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 896 429 400 , fax. 896 429 401
  • Data zamieszczenia: 2020-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Ostróda
    ul. Mickiewicza 24
    14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 896 429 400, fax. 896 429 401
    REGON: 52443000000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA I MONTAŻ WIAT PRZYSTANKOWYCH DLA GMINY MIEJSKIEJ OSTRÓDA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje: dostawę i montaż wiat przystankowych dla Gminy Miejskiej Ostróda, w tym: 1) w tym demontaż istniejących wiat (jeżeli występują)- tak aby ich nie uszkodzić, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, wraz z transport zdemontowanych wiat na miejsce wskazane przez Zamawiającego (na terenie miasta Ostróda). W przypadku uszkodzenia nawierzchni podczas demontażu wiat, wykonawca zobowiązany jest odtworzyć nawierzchnię; 2) dostawę nowych wiat- 35 szt., wyposażenie dodatkowe objęte przedmiotem zamówienia: a) miejsce na umieszczenie nazwy przystanku, tj. umieszczoną na wiacie nazwę przystanku; b) zamykana, wandaloodporna, przezierna obudowa umożliwiająca montaż kiosku multimedialnego w tym monitora lub innego nośnika elektronicznego o wielkości 50 cali lub reklamy papierowej o wymiarach odpowiadających wielkości monitora / nośnika elektronicznego; c) kosz na śmieci; Pozostałe wyposażenie dodatkowe to elementy, które będą mogły być zamontowane w wiacie w przyszłości i nie są objęte zamówieniem. Przedmiot zamówienia nie obejmuje dostawy paneli fotowoltaicznych, oświetlenia, itp.; 3) posadowienie wiat; zgodnie z dokumentacją techniczną (załącznik nr 4 do SIWZ) i charakterystyką wiat (załącznik nr 5 do SIWZ). 2. Dostarczone wiaty przystankowe muszą: 1) być fabrycznie nowe (nie mogą nosić żadnych śladów używania); 2) spełniać wymogi określone w dokumentacji technicznej (załącznik nr 4 do SIWZ); 3) po posadowieniu być gotowe do użytkowania. 3. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie- należy przyjąć, że Zamawiający podał opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno- eksploatacyjno- użytkowych nie gorszych niż te, które zostały podane w opisie przedmiotu zamówienia. 4. Prawo opcji: 1) Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania, w zależności od potrzeb, z prawa opcji (zamówienia opcjonalnego), o którym mowa w art. 34 ust. 5 uPzp; 2) Skorzystanie z prawa opcji będzie polegało na dostawie i montażu 3 telewizorów w wybranych przez Zamawiającego 3 przystankach tworząc tzw. kioski multimedialne wraz z dostawą oprogramowania (opis zamówienia opcjonalnego- załącznik nr 6 do SIWZ), i zostanie poprzedzone jednostronnym oświadczeniem Zamawiającego- w formie pisemnej, określającym zakres zwiększenia. Podstawę określenia wartości wynagrodzenia Wykonawcy w ramach prawa opcji stanowić będzie cena określona w ofercie Wykonawcy. 3) Zamawiający ma prawo skorzystać z prawa opcji w terminie wykonania zamówienia. 4) Termin wykonania zamówienia objętego prawem opcji- do upływu terminu wykonania zamówienia podstawowego- nie krócej niż 30 dni od dnia przekazania oświadczenia, o którym mowa w ust. 2. 5) Realizacja przedmiotu zamówienia w zakresie prawa opcji odbywać się będzie zgodnie z wymogami określonymi dla zamówienia podstawowego. 6) Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego. 5. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności: 1) inwentaryzację geodezyjną powykonawczą; 2) uporządkowanie i uprzątnięcie po zakończeniu montażu wiaty przystankowej, terenu na którym prowadzone będą prace oraz sąsiednich posesji zanieczyszczonych w wyniku prowadzonych prac; 3) opracowanie i uzgodnienie tymczasowych projektów organizacji ruchu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44112100-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć formularz oferty (pod rygorem nieważności, w formie pisemnej- opatrzony własnoręcznym podpisem albo w postaci elektronicznej- opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym), sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Wraz z formularzem oferty, Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczanie w zakresie wskazanym w ogłoszeniu o zamówieniu oraz SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu (załącznik nr 2 do SIWZ). a) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o którym mowa w pkt 1, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. b) Oświadczenia, o których mowa w pkt 1, składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej albo w postaci elektronicznej, opatrzone odpowiednio własnoręcznym podpisem albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 2) pełnomocnictwo oryginał lub notarialnie potwierdzoną kopię, w przypadku: a) wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców- podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia. Wzór pełnomocnictwa stanowi załącznik nr 7 do SIWZ; b) ustanowienia przez wykonawcę pełnomocnika. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności do podpisania i złożenia oferty. Wykonawca może złożyć pełnomocnictwo w formie oryginału dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę/y udzielającą/e pełnomocnictwa lub kopii potwierdzonej notarialnie kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 3) kalkulację ceny ofertowej (załącznik nr 1.1 do SIWZ). Kalkulację składa się, w formie pisemnej albo w postaci elektronicznej, opatrzone odpowiednio własnoręcznym podpisem albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 3. W celu wykazania braku podstawy wykluczenia określonej w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na portalu, o którym mowa w § 7 ust. 2, informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca wraz ze złożeniem oświadczenia, może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 1) Wykonawca może załączyć do oferty oświadczenie o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej- jeżeli nie należy do żadnej grupy kapitałowej. 2) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach