Zakład Utylizacji Odpadów Komunalnych w Kobiernikach k/Płocka Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 09-413 Sikórz, Kobierniki 42
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 024 3675355 , fax. 024 3650450
- Data zamieszczenia: 2015-06-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Utylizacji Odpadów Komunalnych w Kobiernikach k/Płocka Sp. z o.o.
Kobierniki 42 42
09-413 Sikórz, woj. mazowieckie
tel. 024 3675355, fax. 024 3650450
REGON: 61039523600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuok.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż wagi najazdowej o nośności 60 ton. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Realizacja zadania tj. dostawa i montaż wagi polega na: 1. Wykonaniu projektu budowlanego wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę (mapa do celów projektowych po stronie Zamawiającego - dostępna u Zamawiającego). 2. Dostawie, montażu i posadowieniu wagi o nośności 60 ton i długości 18 m. 3. Uruchomieniu. 4. Legalizacji wraz z wynajęciem, dostawą, rozładunkiem i ponownym załadunkiem wzorców masy. Zakres niezbędnych prac do realizacji zadania: 1. Demontaż istniejącej kostki brukowej i odstawienie jej w miejsce wskazane przez Zamawiającego (na terenie Zakładu). 2. Wywóz wraz z utylizacją gruntu pochodzącego z wykopów pod fundamenty wagi. 3. Przygotowanie podłoża pod wagę oraz najazdy. 4. Wykonanie fundamentów pod wagę i najazdy. 5. Wykonanie odwodnienia (włączenie do istniejącej kanalizacji długość około 15 mb). 6. Przygotowanie tras kablowych, ułożenie i montaż kabli na długości do 30 m. 7. Dostawa elementów wagi wraz z wyposażeniem i rozładunkiem . 8. Wykonanie zabezpieczenia odgromowego i przepięciowego wagi. 9. Umówienie terminu legalizacji, Inspektora OUM oraz pokrycie wszystkich kosztów. 10. Dostarczenie instrukcji techniczno-ruchowej w języku polskim. 11. Szkolenie pracowników w zakresie obsługi wagi oraz systemu wagowego. Minimalne wymagania techniczne dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Pomosty wagowe prefabrykowane (2x9m lub 3x6m), wykonane z betonu B-50 o podwyższonej wytrzymałości oraz niskiej nasiąkliwości, wyposażone w obszerne włazy umożliwiające łatwy dostęp do przestrzeni między pomostem, a fundamentem. 2. Zabezpieczenie czujników przed działaniem sił poprzecznych działających na pomosty w trakcie hamowania. 3. Dostawa uszczelek gumowych o profilu T zabezpieczających szczeliny pomiędzy pomostem wagowym i rampami najazdowymi. 4. Dokładność ważenia - klasa III. 5. Dokładność pomiaru +/- 20 kg. 6. Temperatura pracy - 40°C do +40°C. 7. Czujniki cyfrowe klasy C3, stopień ochrony IP68. 8. Pamięci umożliwiającej naprawę miernika bez konieczności ponownej legalizacji wagi. 9. Miernik wewnętrzny z wyświetlaczem zamontowany w pomieszczeniu Biura Obsługi Klienta wyposażony w porty RS. 10. Zapewnienie współpracy z czytnikiem kart magnetycznych. 11. Dostawa programu do obsługi wagi (Zamawiający obecnie posiada wagę, której obsługa prowadzona jest za pomocą programu SCALEX. Wymagana jest pełna integracja i współpraca z obecnie istniejącym systemem wagowym) lub aktualizacja istniejącego z dostosowaniem do obsługi dwóch wag pracujących w jednym systemie obsługującym bazę MS SQL Serwer. 12. Dostawa wyświetlacza zewnętrznego wraz z montażem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 13. Dostawa i montaż sygnalizacji świetlnej ze sterowaniem z pomieszczenia Biura Obsługi Klienta współpracującej ze szlabanem (światła czerwone/zielone, średnica soczewki około 200mm). 14. Dostawa i montaż 2 szlabanów wraz z wykonaniem sterowania z pomieszczenia Biura Obsługi Klienta z zapewnieniem współpracy z sygnalizacją świetlną (ramię długości 3 m). 15. Dostawa komputera z oprogramowaniem instalacją oraz drukarką. 16. Dostawa kamery IP przeznaczonej do wykonywania zdjęć tablic rejestracyjnych ważonych samochodów wraz z montażem i uruchomieniem. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 383110008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 2 400, 00 zł
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zuok.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawę i montaż elektronicznej wagi samochodowej najazdowej o nośności 40T i długości 12,0m
Dodano: 2016-01-05 - Zakup i dostawa zestawu układów pomiarowych siły i momentu wraz z dostosowaniem do istniejącej infrastruktury w związku z realizacją projektu Modernizacja i budowa nowej infrastruktury naukowo badawczej Wojskowej Akademii Technicznej i Politechniki Warszawskiej na potrzeby wspólnych numeryczno-doświadczalnych badań lotniczych silników turbinowych Nr POIG.02.02.00-14-022/09 dla Instytutu Techniki Lotniczej i Mechaniki Stosowanej Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa Politechniki Warszawskiej
Dodano: 2015-07-13 - DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO ADZP 240-51/15
Dodano: 2015-05-25 - DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO ADZP 240-37/15 II TURA
Dodano: 2015-04-07 - DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO ADZP 240-15/15
Dodano: 2015-03-10 - ZRB Jarosław: Zakup wyposażenia magazynu żywnościowego na zadanie 43 951 Jawidz
Dodano: 2012-03-12 - ZRB Jarosław: Zakup wyposażenia magazynu żywnościowego na zad. 43 951 Jawidz.
Dodano: 2012-02-13 - Dostawa sprzętu medycznego dla remontowanej Przychodni Przyszpitalnej Szpitala Bielańskiego (ZP-84/2011)
Dodano: 2011-07-20 - Numer sprawy: AEZ/S-124/2009 Dostawa wag w podziale na pakiety: Pakiet nr 1 - waga precyzyjna, Pakiet nr 2 - waga laboratoryjna, Pakiet nr 3 - waga analityczna, Pakiet nr 4 - waga osobowo lekarska, Pakiet nr 5 - wagi, Pakiet nr 6 - analizator składu masy ciała-waga, Pakiet nr 7 - waga elektroniczna
Dodano: 2009-07-23