Przetargi.pl
Dostawa i montaż urządzenia dźwigowego przy budynku Ośrodka Lczniczo-Rehabilitacyjnego w Muszynie

Polski Związek Niewidomych Ośrodek Leczniczo-Rehabilitacyjny im. kpt. Jana Silhana ogłasza przetarg

  • Adres: 33-370 Muszyna, ul. Lipowa 4
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 471 40 29 , fax. 18 471 40 29
  • Data zamieszczenia: 2010-01-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Polski Związek Niewidomych Ośrodek Leczniczo-Rehabilitacyjny im. kpt. Jana Silhana
    ul. Lipowa 4 4
    33-370 Muszyna, woj. małopolskie
    tel. 18 471 40 29, fax. 18 471 40 29
    REGON: 00702557500412
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pznmuszyna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Stowarzyszenie użyteczności publicznej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż urządzenia dźwigowego przy budynku Ośrodka Lczniczo-Rehabilitacyjnego w Muszynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres prac obejmuje budowę szybu windowego, dostawę i montaż urządzenia dźwigowego. Zakres szczegółowy objęty zamówieniem: - zakup i montaż dźwigu osobowego - 1 kpl, - budowa szybu dźwigowego (roboty rozbiórkowe, ziemne, fundamentowe wraz z izolacją, murarskie ścian ceramicznych i elementów żelbetowych szybu, elewacyjne) - 1 kpl, - wykonanie instalacji elektrycznej dla zasilania dźwigu osobowego - 1 kpl.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 292216103
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie bedzie stosowane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana na podstawie analizy dokumentów lub oświadczeń załączonych do oferty wg formuły spełnia-nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia lub dokumenty: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 2. Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Oświadczenie wykonawcy, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia. 4. Oświadczenie wykonawcy potwierdzające, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia, oraz oświadczenia: 5. Oświadczenie wykonawcy, że zapoznał się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia. 6. Oświadczenie wykonawcy, że uważa się za związanego ofertą przez czas wskazany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 7. Oświadczenie wykonawcy, że akceptuje projekt umowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pznmuszyna.pl zakładka ogłoszenia
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach