Ministerstwo Finansów, Biuro Logistyki ogłasza przetarg
- Adres: 00-916 Warszawa, ul. Świętokrzyska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 694 54 00, , fax. 22 694 52 68
- Data zamieszczenia: 2017-11-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Finansów, Biuro Logistyki
ul. Świętokrzyska 12
00-916 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 694 54 00, , fax. 22 694 52 68
REGON: 221700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mf.gov.pl; http://www.mf.gov.pl/pl/no-cache/ministerstwo-finansow/ministerstwo-finansow/zamowienia-publiczne-i-oferty-sprzedazy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż urządzeń zabezpieczających w pięciu wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach w gmachu Ministerstwa Finansów - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż urządzeń zabezpieczających w pięciu wskazanych przez zamawiającego pomieszczeniach w gmachu Ministerstwa Finansów. Zamawiający wymaga by przedmiot zamówienia zapewniał zabezpieczenie przed: 1) podsłuchem z użyciem lasera i mikrofonów kierunkowych z budynków sąsiadujących z oknami pomieszczenia; zabezpieczenie realizowane przy użyciu generatora szumu białego oraz wibroczujek zamocowanych na stałe; 2) podsłuchem po liniach energetycznych; zabezpieczenie realizowane przy użyciu generatora na sieć; 3) nagrywaniem audio przez dyktafony, rejestratory w telefonach komórkowych, tabletach i laptopach; 4) podsłuchem realizowanym przez urządzenia podsłuchowe wykorzystujące transmisje GSM. Przedmiot zamówienia obejmuje również świadczenie usług polegających na instalacji fizycznej urządzeń i jego konfiguracji, w tym również wszelkie czynności niezbędne do uruchomienia urządzeń w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego oraz przeszkolenie od 2 do 5 pracowników Zamawiającego obsługujących Urządzenia 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposobu jego realizacji zawiera Wzór Umowy stanowiący Załącznik I do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32000000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej Zamawiający wymaga od Wykonawców posiadania aktualnej koncesji wydanej przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie wytwarzania i obrotu materiałami wybuchowymi, bronią, amunicją oraz wyrobami i technologią o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zaleca się złożenia oświadczenia na wzorze stanowiącym Załącznik H do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i montaż systemu monitoringu wizyjnego w szkołach podstawowych gminy Zbuczyn
Dodano: 2023-10-18 - Dostawa wyposażenia Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Starych Babicach
Dodano: 2023-04-17 - Modernizacja gablot wystawowych wzdłuż dziedzińca Muzeum Plakatu w Wilanowie, w tym: zakup, dostawa i montaż monitorów LED wraz z wykonaniem instalacji elektrycznej i rozdzielni.
Dodano: 2022-10-12 - dostawa wynosów ILS DVOR/DME firmy SELEX
Dodano: 2022-10-07 - Dostawa sprzętu multimedialnego
Dodano: 2021-01-15 - Zakup, dostawa i montaż bezprzewodowych pulpitów konferencyjnych do Auli Adama Mickiewicza w budynku Audytorium Maximum UW
Dodano: 2021-01-11 - Zakup, dostawa i montaż bezprzewodowych pulpitów konferencyjnych do Auli Adama Mickiewicza w budynku Audytorium Maximum UW
Dodano: 2020-11-10 - Dostawa sprzętu multimedialnego.
Dodano: 2020-10-28 - Dostawa urządzeń w ramach rozbudowy Studia C
Dodano: 2020-09-10 - Dostawa i montaż sprzętu komputerowego i urządzeń multimedialnych
Dodano: 2020-08-07