Przetargi.pl
Dostawa i montaż urządzeń zabawowych oraz urządzeń siłowni zewnętrznych na istniejących placach zabaw oraz placach rekreacyjno-sportowych na terenie Gminy Brodnica

Gmina Brodnica ogłasza przetarg

  • Adres: 87-300 Brodnica, Mazurska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 564 941 612 , fax. 564 941 640
  • Data zamieszczenia: 2019-03-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brodnica
    Mazurska 13
    87-300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 564 941 612, fax. 564 941 640
    REGON: 87111839400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.brodnica.ug.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż urządzeń zabawowych oraz urządzeń siłowni zewnętrznych na istniejących placach zabaw oraz placach rekreacyjno-sportowych na terenie Gminy Brodnica
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia dostawa i montaż urządzeń zabawowych oraz urządzeń siłowni zewnętrznych na istniejących placach zabaw oraz placach rekreacyjno-sportowych w miejscowościach Gorczenica, Niewierz i Kozi Róg. 2. Dostawa i montaż urządzeń zabawowych na istniejącym placu zabaw w m. Gorczenica (dz. nr 17/5) obejmuje następujące urządzenia: 1) duży zestaw zabawowy – szt. 1, 2) huśtawka wahadłowa podwójna z siedziskami zamkniętymi – szt. 1, 3) sprężynowiec o wyglądzie pieska – szt. 1, 4) sprężynowiec o wyglądzie żyrafy – szt. 1 , 5) huśtawka metalowa ważka na sprężynach – szt. 1 , 6) kosz na śmieci – szt. 1, 7) ławka stała drewniana z oparciem na konstrukcji stalowej – szt. 2, 8) tablica kółko i krzyżyk– szt. 1 . 3. Dostawa i montaż urządzeń siłowni zewnętrznej na istniejącym placu rekreacyjno-sportowym w m. Niewierz (dz. nr 74 obręb) obejmuje następujące urządzenia: 1) biegacz – szt. 1, 2) wyciąg górny – szt. 1, 3) orbirtek – szt. 1, 4) surfer – szt. 1, 5) rower – szt. 1. 4. Dostawa i montaż urządzeń siłowni zewnętrznych na istniejącym placu rekreacyjno – sportowym w m. Kozi Róg (dz. nr 25/8) obejmuje następujące urządzenia: 1) biegacz – szt. 1, 2) krzesło do wyciskania – szt. 1, 3) orbitrek – szt. 1. 5. Wizualizacja urządzeń wzorcowych zawarta jest w załączniku nr 6 do SIWZ. Dopuszcza się zaoferowanie innych urządzeń i elementów na zasadzie równoważności. Jako rozwiązania równoważne należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych oraz zgodne pod względem gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne), charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), charakterystyki materiałowej, parametrów technicznych i bezpieczeństwa użytkowania. Wszystkie dostarczone urządzenia muszą być fabrycznie nowe oraz zabezpieczone przez wpływem czynników atmosferycznych. Wszystkie urządzenia należy zamocować w fundamencie betonowym, wykonanym w postaci stóp fundamentowych o wymiarach 60x60x60 cm. Jeśli urządzenie spełniające określone parametry i funkcje posiada zgodnie z instrukcją montażu opracowaną przez producenta inny sposób montażu lub inną podstawę montażową , należy wykonać posadowienie zgodnie z taką technologią. Urządzenia do ćwiczeń mogą być montowane na pylonach, jak również na słupie, przy czym dopuszcza się montaż tylko jednego urządzenia na słupie lub pylonie. Wszystkie urządzenia muszą spełniać aktualnie obowiązujące normy. Lokalizacja urządzeń musi uwzględniać wymagane strefy bezpieczeństwa. 6. Wymagania w zakresie sposobu realizacji zamówienia: 1) Wykonawca zobowiązany jest do realizacji całości przedmiotu zamówienia na własny koszt. 2) Wykonawca zobowiązany jest zgłosić Zamawiającemu gotowość do rozpoczęcia montażu na co najmniej dni przed planowanym terminem. 3) W przypadku wystąpienia jakichkolwiek uszkodzeń w miejscu prowadzonego montażu z winy Wykonawcy, zobowiązany jest on do ich naprawy. 4) Na czas wykonywania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest odpowiednio zabezpieczyć teren montażu. 5) Wszystkie materiały, które zostaną użyte przez Wykonawcę muszą spełniać wymagania określone w art. 10 ustawy Prawo Budowlane (Dz. U z 2018 , poz. 1202 z późn. zm.). 6) Wykonawca ma obowiązek powiadomić Zamawiającego o ewentualnych trudnościach przed rozpoczęciem robót montażowych. 7) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia kierownika do prowadzenia robót montażowych. 8) Odebranie przedmiotu zamówienia nastąpi protokołem zdawczo – odbiorczym po wykonaniu całego przedmiotu zamówienia. 9) Zamawiający zobowiązuje się przystąpić do odbioru przedmiotu zamówienia w ciągu 7 dni od daty zgłoszenia, z zastrzeżeniem postanowień ppkt 10. Przed przystąpieniem do odbioru Wykonawca zobowiązany jest do wykonania kompletnej dokumentacji powykonawczej niezbędnej do przeprowadzenia odbioru końcowego i do jej dostarczenia Zamawiającemu przed przystąpieniem do odbioru końcowego całości przedmiotu zamówienia składającej się między innymi z: a) pisemnego oświadczenie kierownika montażu, że przedmiot zamówienia wykonano zgodnie z SIWZ i umową, b) dokumentacji technicznej zamontowanych urządzeń, certyfikatów, świadectw, deklaracji oraz innych dokumentów dotyczących zamontowanych materiałów. 10) Jeżeli w toku czynności odbioru zostanie stwierdzone, że pomimo zgłoszenia wykonania przedmiotu zamówienia dostawa lub/i prace montażowe nie zostały zakończone lub Wykonawca nie wywiązał się z innych obowiązków, o których mowa w umowie, Zamawiający może odmówić odbioru, wyznaczając Wykonawcy odpowiedni termin na zakończenie przedmiotu zamówienia. Wyznaczenie tego terminu nie przedłuża umownego terminu wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37410000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy 2. Karty katalogowe dla wszystkich urządzeń wymienionych w Rozdziale III SIWZ. 3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo określające zakres umocowania pełnomocnika do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dokumenty bądź informacje, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach