Przetargi.pl
Dostawa i montaż urządzeń zabawowych na terenie miasta Zgorzelec

Gmina Miejska Zgorzelec ogłasza przetarg

  • Adres: 59-900 Zgorzelec, ul. Domańskiego 7
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-75 77 56 988 , fax. 075 77 56 988
  • Data zamieszczenia: 2010-05-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Zgorzelec
    ul. Domańskiego 7 7
    59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie
    tel. 0-75 77 56 988, fax. 075 77 56 988
    REGON: 23082154600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż urządzeń zabawowych na terenie miasta Zgorzelec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż urządzeń zabawowych na terenie miasta Zgorzelec. 2. Zamówienie obejmuje dostawę i montaż urządzeń zabawowych do czterech placów zabaw, zlokalizowanych na terenie miasta Zgorzelca w niżej wymienionych miejscach: 1) Plac zabaw przy ul. Wróblewskiego. - Dostawa i montaż 1 szt. huśtawki podwójnej wykonanej z drewna iglastego o przekroju wyłącznie kwadratowym nie mniejszym niż 90x90mm, - Dostawa i montaż 1 szt. karuzeli łożyskowanej tocznie, bezobsługowej, - Dostawa i montaż 2 szt. huśtawek pojedynczych, typu sprężynowiec (preferowany wzór zwierzęcia lub pojazdu), - Dostawa i montaż 1 szt. zestawu zabawowego, który powinien zawierać wieżę kwadratową z daszkiem, zjeżdżalnię, most linowy, ściankę linową (wyłącznie pajęczyna), dwa wejścia. Zestaw ma być wykonany z drewna iglastego o przekroju wyłącznie kwadratowym nie mniejszym niż 90x90 mm, - Dostawa i montaż 1 szt. tablicy regulaminowej posadowionej na jednym słupie, zabezpieczonej od góry daszkiem, - Dodatkowo plac zabaw należy wyposażyć w metalowy kosz na śmieci, konstrukcji stalowej, ocynkowanej, oraz w 2 szt. ławek metalowych, których siedziska należy wykonać z drewna modrzewiowego, - Plac zabaw należy ogrodzić, ogrodzeniem wykonanym z drewna iglastego, składającego się z 60 szt. przęseł o długości 2,5 m każde, o wysokości 80 cm, ogrodzenie ma posiadać dwie furtki drewniane ze skoblem do zamykania; furtkę należy przymocować na 2 zawiasach, - Powierzchnia placu zabaw wynosi 174m2 . Powierzchnię placu zabaw należy wyrównać piaskiem na grubość 20cm. Szczegółowy opis w/w urządzeń zabawowych, wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami technicznymi oraz załączonymi rysunkami został zawarty w załączniku nr 9 do SIWZ, dot. ul. Wróblewskiego. 2) Plac zabaw przy ul. Sybiraków. - Dostawa i montaż 1 szt. huśtawki podwójnej, wykonanej z drewna iglastego, wyłącznie o przekroju kwadratowym nie mniejszym niż 90x90 mm o zaokrąglonych krawędziach, - Dostawa i montaż 1 szt. karuzeli łożyskowanej tocznie, bezobsługowej, - Dostawa i montaż 2 szt. huśtawek pojedynczych, typu sprężynowiec (preferowany wzór zwierzęcia lub pojazdu), - Dostawa i montaż 1 szt. zestawu zabawowego, który powinien zawierać wieżę kwadratową z daszkiem, zjeżdżalnię, most linowy, ściankę linową (wyłącznie pajęczyna), dwa wejścia. Zestaw ma być wykonany z drewna iglastego o przekroju wyłącznie kwadratowym nie mniejszym niż 90x90mm, - Dostawa i montaż 1 szt. tablicy regulaminowej posadowionej na jednym słupie, zabezpieczonej od góry daszkiem, - Dodatkowo plac zabaw należy wyposażyć w ławki metalowe - 2 szt., których siedziska należy wykonać z drewna modrzewiowego, oraz w metalowy kosz na śmieci, o konstrukcji stalowej - 1 szt., - Powierzchnia placu zabaw wynosi 174m2 . Powierzchnię placu zabaw należy wyrównać piaskiem na grubość 20cm. Szczegółowy opis w/w urządzeń zabawowych, wraz z wymaganymi parametrami technicznymi oraz załączonymi rysunkami został zawarty w załączniku nr 9 do SIWZ, dot. ul. Sybiraków. 3) Plac zabaw w Parku II Armii Wojska Polskiego od strony ul. Chrobrego - Dostawa i montaż 1 szt. huśtawki podwójnej, wykonanej z drewna iglastego, wyłącznie o przekroju kwadratowym nie mniejszym niż 90x90 mm o zaokrąglonych krawędziach, - Dostawa i montaż 1 szt. karuzeli łożyskowanej tocznie, bezobsługowej, - Dostawa i montaż 1 szt. tablicy regulaminowej, posadowionej na jednym słupie, zabezpieczonej od góry daszkiem, - Dostawa i montaż 2 szt. huśtawek pojedynczych, typu sprężynowiec (preferowany wzór zwierzęcia lub pojazdu), - Dostawa i montaż 1 szt. urządzenia zabawowego mającego kształt samochodu, rama urządzenia ma być wykonana z drewna iglastego o przekroju kwadratowym 90x90 mm, - Dostawa i montaż 1 szt. huśtawki wagowej, której głównym elementem konstrukcji ma być wahająca się na stalowym łożysku drewniana belka, - Dostawa i montaż 1 szt. zestawu zabawowego, który powinien zawierać 2 szt. wież kwadratowych z daszkami, wieżę kwadratową bez daszku z rurą strażacką, ślizg rurowy, kładkę linową, most linowy, ściankę linową (wyłącznie pajęczyna), komin linowy, wejście wspinaczkowe koci grzbiet. Zestaw ma być wykonany z drewna iglastego o przekroju wyłącznie kwadratowym 90x90 mm, - Dodatkowo plac zabaw należy wyposażyć w parkowe kosze na śmieci w ilości 2 szt., konstrukcji stalowej, ocynkowanej, wykończonych drewnem, oraz w ławki parkowe w ilości 4 szt., których siedziska i oparcia mają być wykonane z drewna modrzewiowego o stelażu stalowym. - Powierzchnia placu zabaw wynosi 250m2 . Powierzchnię placu zabaw należy wyrównać piaskiem na grubość 20cm. Szczegółowy opis w/w urządzeń zabawowych, wraz z wymaganymi parametrami technicznymi oraz załączonymi rysunkami został zawarty w załączniku nr 9 do SIWZ, dot. Parku II Armii Wojska Polskiego od strony ul. Chrobrego. 4) Plac zabaw przy ul. Karłowicza - Dostawa i montaż 1 szt. huśtawki z jednym ramieniem i dwiema szeroko rozstawionymi podporami, - Dostawa i montaż nawierzchni syntetycznej o powierzchni 56m2, która ma być położona pod huśtawką z jednym ramieniem i dwiema szeroko rozstawionymi podporami. Powierzchnia ma być elastyczna, odporna na ścieranie oraz na działanie warunków atmosferycznych tj. wilgoć, mróz czy duże skoki temperatury, - Powierzchnia terenu wynosi 56m2 , którą należy wyrównać i przygotować pod nawierzchnię syntetyczną Szczegółowy opis huśtawki oraz parametry techniczne nawierzchni syntetycznej, wraz z rysunkami zostały zawarte w załączniku nr 9 do SIWZ dot. ul. Karłowicza. 3. W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca wyposaży istniejące na terenie miasta Zgorzelec place zabaw w tablice regulaminowe, posadowione na jednym słupie, zabezpieczone od góry daszkiem, po 1 szt. w niżej wymienionych miejscach (ogółem 19 szt.): 1) ul. 3-go Maja, 2) ul. Armii Krajowej/Boh II AWP, 3) ul. Broniewskiego 1-4, 4) ul. Broniewskiego 19-22, 5) ul. Czchowskiego/E.Plater, 6) ul. Daszyńskiego 49-51, 7) ul. Daszyńskiego 97-100, 8) ul. Karłowicza 10/Poniatowskiego 22, 9) ul. Lubańska 11, 10) ul. Orzeszkowej 54, 11) Park Paderewskiego, 12) ul. Rubinowa, 13) ul. Sikorskiego, 14) ul. Tuwima 9-15, 15) ul. Warszawska 37-83, 16) ul. Warszawska 56-58, 17) ul. Widok, 18) ul. Wyspiańskiego 63-75, 19) ul. Zielna. Szczegółowy opis, parametry techniczne tablicy regulaminowej wraz z rysunkiem został zawarty w załączniku nr 9 do SIWZ dot. tablicy regulaminowej. Dokładne miejsca montażu tablic regulaminowych zostaną wskazane przez pracownika Wydziału Infrastruktury, Środowiska i Spraw Mieszkaniowych tut. Urzędu. 4. Zamawiający informuje, iż przedstawione w załączniku nr 9 do SIWZ ilustracje mają charakter poglądowy i obrazują elementy placów zabaw, jakie Zamawiający oczekuje uzyskać. 5. Urządzenia zabawowe muszą być fabrycznie nowe, o minimalnych parametrach technicznych określonych w załączniku nr 9 do SIWZ i muszą posiadać deklarację zgodności producenta stwierdzającą, że oferowane wyroby są zgodne z wymaganymi normami PN-EN 1176 i PN-EN 1177 lub certyfikaty, atesty, wystawione przez laboratorium, jednostkę certyfikującą lub inny podmiot przeprowadzający ocenę zgodności, akredytowany przez Polskie Centrum Akredytacji, potwierdzające, że oferowane wyroby spełniają wymagania i warunki określone w odpowiednich Polskich Normach. 6. Montaż urządzeń zabawowych nastąpi w wyznaczonych miejscach, w uzgodnieniu z Zamawiającym z zachowaniem stref bezpieczeństwa, które muszą być zgodne z normą PN-EN 1176-1. Głębokość i wielkość fundamentów winna być zgodna z normami budowlanymi i winna zapewnić stabilność konstrukcji. Główne elementy konstrukcyjne urządzeń muszą być mocowane w fundamentach z betonu B15. 7. Zgodnie z ustawą z dnia 30 sierpnia 2002r. o systemie oceny zgodności (tekst jednolity z 2004r. Dz. U. Nr 204, poz. 2087 z póź. zm), każde urządzenie powinno posiadać oznakowanie potwierdzające zgodność wyrobu z zasadniczymi wymaganiami. Zamawiający wymaga by oferowane urządzenia zabawowe posiadały tabliczki znamionowe. Tabliczka znamionowa urządzenia powinna zawierać m.in. podstawowe informacje o produkcie tj. nazwę, producenta, rok produkcji, nr normy PN-EN 1176, zgodnie z którymi urządzenia wyprodukowano. 8. Koszty transportu oraz koszty elementów niezbędnych do montażu urządzeń zabawowych ponosi Wykonawca. 9. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie, w miejscach gdzie będzie realizowane przedmiotowe zamówienie, dokładnie zapoznał się z treścią dokumentów przetargowych, celem prawidłowego sporządzenia oferty oraz właściwego wykonania przedmiotu zamówienia. Wizję lokalną Wykonawca dokona na koszt własny. 10. W dniu protokolarnego przekazania przedmiotu zamówienia Wykonawca przedłoży szczegółowe warunki gwarancji i eksploatacji urządzeń zabawowych. 11. Zamawiający wymaga 36 miesięcznej gwarancji na dostarczone urządzenia zabawowe, oraz 12 miesięcznej gwarancji na wykonane prace montażowe, licząc od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. 12. W ramach udzielonej gwarancji Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzania w każdym roku kalendarzowym, przeglądów technicznych urządzeń zabawowych w następujących okresach: 1) pierwszy przegląd po upływie 11 miesięcy od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu umowy, 2) drugi przegląd po upływie 23 miesięcy od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu umowy, 3) trzeci przegląd po upływie 35 miesięcy od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu umowy. 12.1W zakres przeglądu technicznego wchodzić będą następujące prace: 1) sprawdzenie ogólnego stanu technicznego urządzeń, 2) sprawdzenie i dokręcenie elementów mocujących, 3) usuniecie powstałych ponadnormatywnych luzów w elementach ruchomych, 4) przesmarowanie łożysk wymagających obsługi, 5) uzupełnienie zaślepek zabezpieczających, 6) odmalowanie wszystkich elementów drewnianych impregnatem, 7) kontrola stanu powierzchni w obszarze upadku, 8) sporządzenie protokołu z przeglądu, zgodnie z PN. 12.2W ramach udzielonej gwarancji na wykonanie prac montażowych, na miesiąc przed jej upływem, Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia przeglądu i kontroli stanu fundamentów. 12.3Przeglądy techniczne o których mowa w punkcie 12 Wykonawca wykona na koszt własny. 13. Przed przystąpieniem do prac montażowych, zobowiązuje się Wykonawcę do przedłożenia Zamawiającemu, deklaracji zgodności producentów, stwierdzających, że oferowane wyroby określone w załączniku nr 9 do SIWZ są zgodne z wymaganymi normami PN-EN 1176, PN-EN 1177 lub certyfikaty, atesty, wystawione przez laboratorium, jednostkę certyfikującą lub inny podmiot przeprowadzający ocenę zgodności, akredytowany przez Polskie Centrum Akredytacji, potwierdzające, że oferowane wyroby spełniają wymagania i warunki określone w odpowiednich Polskich Normach. 14. Dokumenty o których mowa w pkt. 13, muszą być sporządzone w języku polskim; w przypadku dokumentów obcojęzycznych, Wykonawca dostarczy tłumaczenia tych dokumentów na język polski. 15. Wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 3 pkt. 22 ustawy o odpadach, ma obowiązek zagospodarowania odpadów powstałych podczas realizacji zamówienia zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 27.04.2001r. (Dz. U. Nr 62, poz. 628 z póź. zm.) i ustawą z dnia 27.04.2001r. Prawo ochrony środowiska (tekst jednolity z 2008r., Nr 25, poz. 150)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 375352009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 5000,00 zł. PLN (słownie: pięć tysięcy zł.) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykonawca, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp, albo nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia, a oferta Wykonawcy wykluczonego zostanie odrzucona zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy Pzp. 4. W zależności od woli wykonawcy wadium może być wnoszone w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z póź.zm.). UWAGA! Wadium wniesione w formach o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt. 2-5 ustawy Pzp musi gwarantować Beneficjentowi zapłatę sumy gwarancyjnej jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw. 5. Zamawiający wymaga załączenia do oferty dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium do Zamawiającego. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 35124012971111000025654013 Bank PEKAO S.A. I O/Zgorzelec. Na przelewie należy umieścić informację : Wadium na dostawę i montaż urządzeń zabawowych na terenie miasta Zgorzelec 7. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 12. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10.Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp , jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę . 12.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, chyba, że udowodni, ze wynika to z przyczyn należących po jego stronie. 13.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana : a/ odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b/ nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c/ zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach