Zarząd Terenów Zieleni Miejskiej i Cmentarzy Komunalnych w Słupsku ogłasza przetarg
- Adres: 76-200 Słupsk, ul. Kaszubska 4
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 059 8413722, 059 8481451 , fax. 059 8413723
- Data zamieszczenia: 2009-09-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Terenów Zieleni Miejskiej i Cmentarzy Komunalnych w Słupsku
ul. Kaszubska 4 4
76-200 Słupsk, woj. pomorskie
tel. 059 8413722, 059 8481451, fax. 059 8413723
REGON: 77147680800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ztzmick.slupsk.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż urządzeń zabawowych na placu zabaw przy ul. Kosynierów Gdyńskich w Słupsku. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1)Zakres zamówienia obejmuje dostawę i montaż urządzeń zabawowych na placu zabaw przy ul. Kosynierów Gdyńskich według załącznika,oraz 2)montaż 4 szt. ławek z oparciem, 3)montaż tablicy regulaminowej ( własność inwestora), 4)wykonanie pola piaskowego pod piramidą i huśtawkami, 5)wykonanie ciągu pieszego z polbruku z podbudową. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 375350007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Przed złożeniem oferty Wykonawcy powinni wnieść wadium w kwocie 2.000,00 zł (słownie dwa tysiące zł) w terminie do dnia 7 października 2009 r. 2.Wadium powinno być wniesione w formie określonej w art. 45 ust 6 ustawy. Jeżeli wadium będzie wniesione w pieniądzu, winno być wpłacone na rachunek bankowy ZTZMiCK PEKAO S.A. O/Słupsk Nr 80 1240 3770 1111 0000 4069 8322.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: a) wykonali w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tj. z dniem otwarcia ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie dostawy o podobnym charakterze, b) dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane w specjalności ogólnobudowlanej. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 1. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 4. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw o podobnym charakterze, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. 5. Wymagane uprawnienia wraz z aktualnymi zaświadczeniami o wpisie na listę właściwej okręgowej izby samorządu zawodowego, o których mowa w dziale V ust. 1 pkt. 2 lit. 6. 6. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy, 7. Oświadczenie o sposobie realizacji zamówienia tj. wyłącznie siłami własnymi lub przy udziale podwykonawców, 8. Kosztorys ofertowy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ztzmick.slupsk.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa projektowanych urządzeń placu zabaw na terenie Domu Wczasów Dziecięcych w Wygoninie, gmina Stara Kiszewa, powiat kościerski..
Dodano: 2013-03-25 - Budowa obiektów małej architektury w miejscowościach Klaniny i Zimne Zdroje oraz kolonii Jastrzębie
Dodano: 2010-10-02 - Budowa placu zabaw przy Zespole Szkół w Starzynie.
Dodano: 2010-07-22