Gmina Miejska Jarosław ogłasza przetarg
- Adres: 37-500 Jarosław, ul. Rynek 1
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. (016) 621 20 11 , fax. (016) 621 20 32
- Data zamieszczenia: 2009-08-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Jarosław
ul. Rynek 1 1
37-500 Jarosław, woj. podkarpackie
tel. (016) 621 20 11, fax. (016) 621 20 32 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.jaroslaw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa i montaż urządzeń zabawowych na placu zabaw na os. Piłsudskiego w Jarosławiu i Rekreacyjnym placu gier na zapleczu kamienicy Rynek 12 w Jarosławiu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
dostawa i montaż urządzeń zabawowych na placu zabaw na os. Piłsudskiego w Jarosławiu i Rekreacyjnym placu gier na zapleczu kamienicy Rynek 12 w Jarosławiu - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 375000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy pzp oraz niniejszej specyfikacji, tj.: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania czynności objętych przedmiotem zamówienia. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie: a) Wykonawca przedłoży wykaz wykonanych dostaw i montażu urządzeń zabawowych (min. 2 dostawy wraz z montażem) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie wraz z montażem urządzeń zabawowych stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawa i montaż urządzeń zabawowych zostały wykonane należycie: (zał. nr. 2). Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca zrealizował w okresie ostatnich trzech lat co najmniej dwoma zamówieniami na dostawę i montaż urządzeń zabawowych o wartości nie niższej od 50.000,00 zł. brutto. Należyte wykonanie zamówień musi być potwierdzone: referencjami inwestorów, protokołami końcowego odbioru, itp. b) Wykonawca musi mieć do dyspozycji osobę odpowiedzialną za dostawę i montaż urządzeń zabawowych. Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży imienny wykaz osób odpowiedzialnych za dostawę i montaż urządzeń zabawowych (zał. Nr 3). 3) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy dla potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków, złożą następujące dokumenty i wypełnione formularze: 1) Oświadczenie o treści zgodnej z art. 22 ust. 1 ustawy pzp wraz z oświadczeniem, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp - zgodnie z załącznikiem Nr 1 do SIWZ. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) Wykaz wykonanych dostaw i montażu urządzeń zabawowych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie i montażu urządzeń zabawowych stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawa i montaż urządzeń zabawowych zostały wykonane należycie - zgodnie z załącznikiem Nr 2 do SIWZ. 5) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.jaroslaw.um.gov.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wyposażenia, pomocy dydaktycznych - w ramach projektu Dobry start w edukację, nr POKL.09.01.01-18-012/13 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2015-05-20 - Dostawa i montaż elementów wyposażenia placów rekreacyjnych i zabaw w ramach zadań pn. Zagospodarowanie przestrzeni publicznej poprzez wykonanie placów zabaw i rekreacji w miejscowościach Buków, Haczów, Wzdów.
Dodano: 2014-06-16 - Dostawa i montaż elementów wyposażenia placów zabaw w ramach zadań: 1.Utworzenie placu zabaw dla dzieci w miejscowości Jasionów poprzez zakup i montaż wyposażenia. 2.Zagospodarowanie przestrzeni publicznej - dostawa i montaż urządzeń do placu zabaw w Trześniowie.
Dodano: 2013-05-27 - Program POKL - Indywidualizacja nauczania uczniów klas I-III szkół podstawowych gminy Ulanów
Dodano: 2013-02-19 - Program POKL Indywidualizacja nauczania uczniów klas I-III szkół podstawowych gminy Ulanów
Dodano: 2012-12-05 - Program POKL Indywidualizacja nauczania uczniów klas I-III szkół podstawowych gminy Ulanów
Dodano: 2012-11-22 - Dostawa urządzeń zabawowych dla placów zabaw w Przemyślu.
Dodano: 2010-10-25 - Dostawa urządzeń zabawowych dla placów zabaw w Przemyślu.
Dodano: 2010-10-07 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń zabawowych dla dwóch placów zabaw w Przemyślu.
Dodano: 2010-06-18 - dostawa i montaż urządzeń zabawowych na placu zabaw na os. Piłsudskiego w Jarosławiu i Rekreacyjnym placu gier na zapleczu kamienicy Rynek 12 w Jarosławiu.
Dodano: 2009-09-11