Przetargi.pl
Dostawa i montaż urządzeń zabawowych dla zadania inwestycyjnego pn.: „Rozbudowa placu zabaw dla dzieci w Parku Planty w Elblągu” w ramach Budżetu Obywatelskiego 2018 r.

Zarząd Zieleni Miejskiej w Elblągu ogłasza przetarg

  • Adres: 82300 Elbląg, ul. Krakusa
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 55 234 10 75 , fax. 55 234 15 16
  • Data zamieszczenia: 2018-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Zieleni Miejskiej w Elblągu
    ul. Krakusa
    82300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 55 234 10 75, fax. 55 234 15 16
    REGON: 28056230100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.elblag.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż urządzeń zabawowych dla zadania inwestycyjnego pn.: „Rozbudowa placu zabaw dla dzieci w Parku Planty w Elblągu” w ramach Budżetu Obywatelskiego 2018 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: Dostawa i montaż urządzeń zabawowych dla zadania inwestycyjnego pn.: Rozbudowa placu zabaw dla dzieci w Parku Planty w Elblągu” w ramach Budżetu Obywatelskiego 2018 r. Przedmiot główny: CPV: 37.53.52.00-9 Nazewnictwo wg CPV: Wyposażenie placów zabaw 2. Zakres zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: „zamówienie podstawowe” oraz „zamówienie objęte prawem opcji”: 1) Zamówienie podstawowe: dostawa i montaż urządzeń zabawowych wraz z remontem istniejącego zestawu zabawowego (Z2) w Parku Planty w Elblągu. (dz. nr 154/28, obr. 15) w tym: • montaż urządzeń zabawowych, • remont i zmiana lokalizacji istniejącego urządzenia zabawowego (Z2), • montaż elementów małej architektury, • remont i zmiana lokalizacji istniejących ław piknikowych. • gospodarka istniejącą zielenią wraz z nowoprojektowanymi nasadzeniami krzewów, • wykonanie nawierzchni piaszczystej oraz trawiastej. DANE LICZBOWE Nawierzchnie: • nawierzchnia piaszczysta - ~260m2 • nawierzchnia trawiasta - ~610m2 Elementy zagospodarowania działki: • elementy małej architektury i urządzenia zabawowe: o zestaw zabawowy dla małych dzieci (ZM) – 1 kpl., o ścianka (S) – 1 kpl., o huśtawka (H) – 1 kpl., o piaskownica (P) – 1 kpl., o remontowany zestaw zabawowy (Z2) – 1 kpl., o ławki rekreacyjne z oparciem i podłokietnikami(Ł) – 6 kpl., o remontowane ławy piknikowe (ŁP) – 3 kpl., o kosze na odpady(K) – 2 kpl., o remontowana tablica informacyjna (T)– 1 kpl. Gospodarka zielenią: • cięcie pielęgnacyjne w obrębie koron istniejących drzew maksymalnie do 30% ich objętości oraz lokalnie wycięcie odrostów korzeniowych – ilość zgodna z projektem, • zabezpieczenie istniejących drzew narażonych na uszkodzenia, • posadzenie krzewów – 220 szt. zgodnie z projektem. Na terenie objętym przedmiotową inwestycją przewiduje się następujące elementy przeznaczone do rozbiórki/demontażu: • demontaż zestawu zabawowego nr 2 w celu wykonania prac remontowych oraz ponownego montażu na terenie inwestycji, • demontaż zestawu zabawowego nr 1 oraz przekazanie w zasoby Zarządcy Terenu, • demontaż ław piknikowych w celu wykonania prac remontowych oraz ponownego montażu ich na terenie inwestycji, • demontaż tablicy informacyjnej w celu wykonania prac remontowych oraz ponownego montażu jej na terenie inwestycji, • demontaż 4 szt. bujaków sprężynowych oraz piaskownicy – zdemontowane elementy do przekazania w zasoby Zarządcy Terenu, • demontaż elementów małej architektury: ławki rekreacyjne, kosze na odpady – zdemontowane elementy do przekazania w zasoby Zarządcy Terenu. Tablica z regulaminem użytkowania musi posiadać wymiary: wysokość ~200 cm, szerokość ~60 cm Wymiary blach tablicy z regulaminem: 60x50 cm. Tablica informacyjna o Budżecie Obywatelskim musi posiadać wymiary: szer. 0,4 m x wys. 0,3 m. Wykonawca musi uzyskać akceptację Zamawiającego treści każdej z tablic przed jej zamontowaniem. Konstrukcja - stal ocynkowana malowana proszkowo Płyta tablicy - sklejka wodoodporna Blacha tablicy – blacha ocynkowana i malowana z nadrukiem treści Wzór tablicy informacyjnej stanowi ZAŁĄCZNIK NR 10 do SIWZ. Szczegółowy zakres robót objętych zamówieniem określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych opracowane przez firmę KONFIG Projektowanie i doradztwo techniczne Bartłomiej Figur z siedzibą ul. Porębskiego 33 lok. 1, Gdańsk (80-180), biuro: ul. Świętokrzyska 51 lok. 4, Gdańsk (80-180) stanowiące załącznik nr 7 do SIWZ. 2) Zamówienie objęte prawem opcji: Wskazany w pkt 1) zakres prac jest zakresem gwarantowanym. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji, tj. rozszerzenia przedmiotu zamówienia w przypadku posiadanych przez Zamawiającego środków finansowych. Zakres zamówienia objętego prawem opcji: • remont i zmiana lokalizacji istniejącego urządzenia zabawowego (Z1), Zestaw zabawowy (Z1) Elementy przeznaczone do wymiany / uzupełnienia: Drabinka podwójna: - szczebelki – 6 szt., - słupek – 2 szt., Linarium: - lina pionowa skrajna – 2 szt. - lina pionowa środkowa – 1 szt. - lina pozioma dolna – 2 szt. - lina pozioma górna – 1 szt. Panel z falą - zacisk – 1 szt., Wieża duża: - panel podłogi – 13 szt., Ścianka wspinaczkowa: - panel ścianki – 17 szt., Mostek fala: - panel podłogi – 11 szt. Wieża mała: - panel podłogi – 7 szt. - Niewykonanie przez Zamawiającego umowy w zakresie „prawa opcji”, nie wymaga podania przyczyn i nie stanowi podstawy jego odpowiedzialności z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. - Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania w ramach niniejszej Umowy z prawa opcji, co niniejszym Wykonawca akceptuje, poprzez podpisanie Umowy. - Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Zamawiający może nie skorzystać z prawa opcji w szczególności w przypadku nieuzyskania środków finansowych na ten cel, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia co akceptuje przez podpisanie niniejszej umowy. - Zamawiający o zamiarze skorzystania z prawa opcji powiadomi Wykonawcę w formie pisemnej. Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga aneksowania przedmiotowej umowy. - W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy będzie się należeć dodatkowe wynagrodzenie wynikające z oferty Wykonawcy dotyczące zamówienia opcjonalnego. - W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawca jest zobowiązany do jego realizacji na warunkach określonych w niniejszej umowie, co Wykonawca akceptuje przez podpisanie umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37535200-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku udziału.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) dokumenty stanowiące dowód, w szczególności zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów. Uwaga: a) Dokumenty mają określać w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. b) Zobowiązanie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach