Przetargi.pl
Dostawa i montaż urządzeń wyposażenia placów zabaw na terenie Gminy Kobierzyce

Gmina Kobierzyce ogłasza przetarg

  • Adres: 55-040 Kobierzyce, al. Pałacowa 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3111215 , fax. 071 3111252
  • Data zamieszczenia: 2009-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kobierzyce
    al. Pałacowa 1 1
    55-040 Kobierzyce, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3111215, fax. 071 3111252
    REGON: 93193507500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż urządzeń wyposażenia placów zabaw na terenie Gminy Kobierzyce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż urządzeń wyposażenia placów zabaw na terenie Gminy Kobierzyce zgodnie z zestawieniem ilościowym wskazanym poniżej: 1. Huśtawka pojedyncza - belka stalowa, siedziska huśtawkowe - koszyk (gumowe) długość: 145 cm, szerokość: 175 cm, wysokość: 220 cm - 2szt 2. Karuzela tarczowa, wymiary - długość: 150 cm, szerokość: 150 cm, wysokość: 70 cm - 1szt. 3. Ławka drewniana z oparciem, wymiary - długość: 150cm, szerokość: 50cm, wysokość: 80cm - 18 szt. 4. Ławka betonowa z oparciem (drewniane siedziska) - wymiary: szerokość - 170cm - 6 szt. 5. Stół drewniany - Wymiary: długość: 150cm, szerokość: 70cm, wysokość: 80cm - 1szt. 6. Piaskownica z bali, Wymiary: długość: 300cm, szerokość: 300cm, wysokość: 30cm - 1 szt. 7. Karuzela czteroramienna -Wymiary: średnica 150-200cm - 1szt. 8. Ławo stół drewniany - wymiary: 150-170cm x 190-205cm x 75-80cm - 2szt. 9. Huśtawka wagowa -wymiary 300cm x 30-45cm, wymiar stery bezpieczeństwa: 500-600cm x 240-330cm, wysokość: 50-100cm - 3szt. 10. Huśtawka podwójna z płaskim siedziskiem, wymiary: szerokość - 300cm, wysokość -200cm - 1szt. 11. Słoń lub słonik na sprężynie - 2szt. 12. 1 Zestaw ze zjeżdżalnią + dodatkowe dwa dowolne elementy (podzespoły) - wymiary: max. szerokość zestawu 500cm - 1szt Urządzenia i zestawy zabawowe mają być jak najbardziej zbliżone sposobem konfiguracji i wielkością do przedstawionych na załączniku nr 1 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisane w SIWZ oraz załączniku graficznym. Wymiar poszczególnych elementów powinny być dostosowane do stanu istniejącego dla którego przyjęto wymiary opisane w SIWZ i odpowiednie strefy bezpieczeństwa dla urządzeń zabawowych. UWAGA! Realizacja wymaga sprawdzenia stanu istniejącego terenu przed rozpoczęciem prac. Wszystkie elementy wyposażenia placu zabaw muszą posiadać odpowiednie certyfikaty bezpieczeństwa ich użytkowania. Elementy wyposażenia placu zabaw mają być wykonane z materiałów o konstrukcji drewnianej, umożliwiających długoletnie użytkowanie oraz wysoką odporność na zniszczenia i warunki atmosferyczne, montowane na kotwach stalowych. Kotwy - Urządzenia i zestawy mają być osadzane przy pomocy kotew stalowych zabetonowanych w gruncie (ochrona drewna przed szkodliwym wpływem wilgoci z gruntu). Górna belka w huśtawkach wahadłowych ma być wykonana z profilu stalowego malowanego proszkowo. Elementy konstrukcyjne - mają być zakończone od góry kapturkami z tworzywa, Elementy stalowe - uchwyty, poręcze i inne wykonane ze stali muszą być malowane proszkowo. Zabezpieczenia - drewno zabezpieczone przed wilgocią przez osłony z tworzyw sztucznych o wysokiej wytrzymałości. Do połączeń stosowane śruby ocynkowane. Gniazda łączników zakryte zaślepkami z tworzywa. Nakrętki wpuszczane w otwory w drewnie ewentualnie śruby wystające poza lico belek zaślepiane kołnierzami plastikowymi. Zjeżdżalnia - ślizg wykonany ze stali nierdzewnej, konstrukcje nośne wykonane ze stali, boki wypełnione sklejką wodoodporną w kolorze.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 375352009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: n/d
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia na podstawie art. 24 PzpU oraz spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia 2. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli wystąpią okoliczności wskazane w art. 89 ust. 1 PzpU
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru KRS albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej uprawniającego do prowadzenia działalności o profilu odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, w którym określona jest nazwa i siedziba Wykonawcy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, b) Oświadczenie wykonawcy, o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust.1-3 ustawy PzpU. c) Oświadczenie wykonawcy, o nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PzpU. d) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert e) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw zbieżnych z przedmiotem zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostaw stanowiącym przedmiot zamówienia o którego realizację ubiega się wykonawca, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Wymagane minimum to 2 referencje lub inne wiarygodne dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw wyposażenia placów zabaw f) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. g) Zaparafowany projekt umowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach