Teatr Muzyczny im. Danuty Baduszkowej ogłasza przetarg
- Adres: 81-372 Gdynia, Plac Grunwaldzki
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 58 785 58 11 , fax. 58 785 58 61
- Data zamieszczenia: 2019-11-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Teatr Muzyczny im. Danuty Baduszkowej
Plac Grunwaldzki 1
81-372 Gdynia, woj. pomorskie
tel. 58 785 58 11, fax. 58 785 58 61
REGON: 28338600000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzyczny.org
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowa Instytucja Artystyczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż urządzeń wyposażenia elektroakustycznego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) dostawę i montaż urządzeń wyposażenia elektroakustycznego: zestawów głośnikowych, procesorów efektowych, komputera sterującego z oprogramowaniem do sterowania systemem sieci cyfrowej audio, 2) integrację dostarczanych urządzeń z istniejącymi systemami elektroakustycznymi dużej sceny, 3) przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi dostarczanych urządzeń, 4) uczestnictwo i zapewnienie wsparcia technicznego podczas pierwszych prób. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32342410-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Zobowiązanie do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, o którym mowa w art. 22a ust. 2 ustawy Pzp (jeżeli dotyczy) – załącznik nr 4 do SIWZ, 2) Pełnomocnictwo, jeżeli wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie, a wykonawców reprezentuje pełnomocnik, 3) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp wystawiona nie wcześniej niż 6miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) Oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – załącznik nr 6 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną