Przetargi.pl
dostawa i montaż urządzeń wspomagających słyszenie - wzmacniacze pętli indukcyjnych

Politechnika Białostocka ogłasza przetarg

  • Adres: 15-351 Białystok, ul. Wiejska 45A
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. (085) 7469750 , fax. (085) 7469752
  • Data zamieszczenia: 2009-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Białostocka
    ul. Wiejska 45A 45A
    15-351 Białystok, woj. podlaskie
    tel. (085) 7469750, fax. (085) 7469752
    REGON: 00000167200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pb.bialystok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa i montaż urządzeń wspomagających słyszenie - wzmacniacze pętli indukcyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    dostawa i montaż urządzeń wspomagających słyszenie - wzmacniacze pętli indukcyjnych - 10 kompletów parametry wzmacniacza pętli indukcyjnej zawiera punkt 3 SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 323431000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, a w szczególności: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. w okresie ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, zrealizowali: - co najmniej 3 zamówienia na dostawę i instalację sprzętu nagłaśniającego lub systemu audio każde o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto lub - co najmniej 3 zamówienia na dostawę i montaż wzmacniaczy pętli indukcyjnych, 3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, określonej jako możliwość dysponowania lub dostępu do środków finansowych wystarczających do realizacji zamówienia bez udzielania zaliczki, z uwzględnieniem zobowiązań z tytułu realizacji innych zamówień, 4)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5)udzielą min.3 lata gwarancji 6)zaakceptują warunki serwisu gwarancyjnego: -termin naprawy - w ciągu 14 dni, po zgłoszeniu przez Zamawiającego, -czas reakcji serwisu - w ciągu max. 3 dni roboczych od momentu zgłoszenia (telefonicznie, faksem, pisemnie), -jeżeli w okresie gwarancyjnym będą więcej niż 3 naprawy wtedy wykonawca wymieni (dostarczy) nowe urządzenia o parametrach zaoferowanych nie gorszych bądź lepszych, na stałe, -okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas napraw, -okres gwarancji biegnie na nowo dla urządzeń bądź elementu wymienionego, -wszelkie naprawy będą odbywały się u Zamawiającego, w przypadku konieczności napraw poza siedzibą Zamawiającego - koszt transportu będzie ponosił wykonawca (Zamawiający nie może ponosić dodatkowych kosztów w związku z naprawami wadliwego urządzenia). 7)zapewnią po okresie upływu gwarancji serwis pogwarancyjny przez co najmniej 10 lat, 8)posiadają niezbędne certyfikaty na oferowane urządzenia lub deklaracje zgodności z normami, dopuszczające je do bezpiecznego użytkowania na terenie kraju , Oceny spełnienia warunków zamawiający dokona na podstawie złożonych przez wykonawcę oświadczeń oraz dokumentów wskazanych w pkt. 6 SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawcy powinni załączyć do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, oraz niepodleganiu wykluczeniu wg art. 24 ust. 1 i 2 wym. ustawy (Załącznik nr 3 do SIWZ), 3)Opis przedmiotu zamówienia (wypełniony Załącznik nr 1 do SIWZ), 4)Wypełniony formularz ofertowy (Załącznik nr 2 do SIWZ), 5)Wskazanie części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. Brak oświadczenia w sprawie powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom, uznany będzie za zobowiązanie do samodzielnego wykonania zamówienia, 6)Wykaz zrealizowanych (w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania,a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej 3 zamówień na dostawę i instalację sprzętu nagłaśniającego lub systemu audio każde o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł brutto lub co najmniej 3 zamówień na dostawę i montaż wzmacniaczy pętli indukcyjnych z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane należycie (wg załączonego wzoru druku Wykaz wykonanych zamówień - Załącznik Nr 4). 7)Prospekt lub inny dokument (w języku polskim) potwierdzający, że zaoferowane urządzenie spełnia wymagane i zdeklarowane parametry techniczne - załączyć do oferty, 8)Oświadczenie wykonawcy o zaoferowaniu urządzenia fabrycznie nowego, zgodnie z ostatnimi rozwiązaniami technologicznymi producenta, wraz z nowymi, oryginalnymi elementami wyposażenia (na druku Formularza oferty), 9)Oświadczenie wykonawcy o potwierdzeniu warunków gwarancyjnych i serwisowych wskazanych w punkcie 5.5 SIWZ (na druku Formularza oferty), 10)Oświadczenie wykonawcy o zapewnieniu serwisu pogwarancyjnego przez okres co najmniej 10 lat, po upływie okresu gwarancji (na druku Formularza oferty), 11)Oświadczenie o zaoferowaniu urządzeń posiadających niezbędne certyfikaty lub deklaracje zgodności z normami, dopuszczające je do bezpiecznego użytkowania na terenie kraju (na druku Formularza oferty), wymagane dokumenty, deklaracje zgodności CE należy przekazać przy dostawie przedmiotu zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pb.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną