Przetargi.pl
Dostawa i montaż urządzeń Skateparku przy ul. Barbary w dzielnicy Niedobczyce

Miasto Rybnik ogłasza przetarg

  • Adres: 44-200 Rybnik, Bolesława Chrobrego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48324392302 , fax. +48324224124
  • Data zamieszczenia: 2017-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Rybnik
    Bolesława Chrobrego 2
    44-200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. +48324392302, fax. +48324224124
    REGON: 276255430
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż urządzeń Skateparku przy ul. Barbary w dzielnicy Niedobczyce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia Skateparku. Wyposażenie należy zabudować na nawierzchni asfaltowej, którą udostępni Zamawiający. Zamawiający opracował schemat zabudowy wyposażenia oraz ustalił minimalne wymagania, określając jego wymiary gabarytowe oraz funkcję. Zamawiający określił funkcje poszczególnych elementów wyposażenia, natomiast dopuszcza ich modularne zestawienie, tzn. jeżeli przedmiotem zamówienia jest najazd łukowo-skośny, to nie jest wymagane, aby był to jeden element – mogą być dwa zespolone – jeden łukowy, a drugi skośny. Wykaz zamawianego wyposażenia Skateparku: 1. Rampa (rynna) o parametrach: • wysokość: minimum 1,3 m + barierka 1,1 m • długość: minimum 9,0 m • szerokość: minimum 3,5 m Ilość: 1 kpl. 2. Rampa prosta o parametrach: • wysokość: minimum 1,3 m + barierka 1,1 m • długość: minimum 4,0 m • szerokość: minimum 2,5 m Ilość: 2 kpl. 3. Rampa łukowa o parametrach: • wysokość: minimum 1,3 m + barierka 1,1 m • długość: minimum 4,0 m • szerokość: minimum 2,5 m Ilość: 2 kpl. 4. Rampa łukowa o parametrach: • wysokość: minimum 1,3 m + barierka 1,1 m • długość: minimum 4,0 m • szerokość: minimum 5,0 m Ilość: 1 kpl. 5. Garb łukowo-prosty o parametrach: • wysokość: minimum 0,9 m • długość: minimum 3,4 m • szerokość: minimum 1,25 m Ilość: 2 kpl. 6. Wyskocznia łukowa podwójna o parametrach: • wysokość: minimum 0,5 m • długość: minimum 4,4 m • szerokość: minimum 1,25 m Ilość: 1 kpl. 7. Wyskocznia prosta podwójna o parametrach: • wysokość: minimum 0,5 m • długość: minimum 4,4 m • szerokość: minimum 1,25 m Ilość: 1 kpl. 8. Poręcz z rury stalowej o parametrach: • wysokość: minimum 0,4 m • długość: minimum 5,0 m Ilość: 1 kpl. 9. Murek do ewolucji o parametrach: • wysokość: minimum 0,4 m • długość: minimum 5,0 m • szerokość: minimum 0,4 m Ilość: 1 kpl. 10. Tablica informacyjna z zasadami bezpieczeństwa. Ilość: 1 kpl. Dodatkowe informacje, w tym wizualizacje wyposażenia, pokazano na załączonym do dokumentacji schemacie rysunkowym. Pozostałe wymagania dla wyposażenia Skateparku Nawierzchnia: - sklejka wodoodporna zabezpieczona przed działaniem czynników atmosferycznych. Konstrukcja wsporcza: - stalowa zabezpieczona antykorozyjnie oraz przed działaniem czynników atmosferycznych. Dokumentacja: - atesty, certyfikaty lub poświadczenia – potwierdzające możliwość dopuszczenia wyposażenia do użytkowania, zgodnie z obowiązującym w tym zakresie prawem, - instrukcja konserwacji. W celu wyjaśnienia zapisu dotyczącego „instrukcji konserwacji”, Zamawiający informuję, że jednym z elementów oceny oferty jest udzielona gwarancja na dostarczone wyposażenie. Dlatego niedopuszczalne jest, żeby Wykonawca uzależniał udzielenie gwarancji od konieczności dokonywania okresowych czynności konserwacyjnych przez siebie samego. Wraz z odbiorem wyposażenia, Zamawiający oczekuje przekazanie instrukcji opracowanej przez producenta lub Wykonawcę. Obowiązek konserwacji wyposażenia będzie należał do zamawiającego – oczywiście jeżeli w ogóle takie zabiegi będą wymagane. Termin usunięcia wad: do 14 dni liczone od powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o wadzie. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia minimum 24-miesięcznej gwarancji na dostarczone wyposażenie. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się od daty odbioru i przekazania w użytkowanie całego przedmiotu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37410000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: 1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (np. wypisu z Krajowego rejestru sądowego) – pełnomocnictwo do podpisania oferty. 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy w pliku o nazwie „Zbiorcze zestawienie ofert” na swojej stronie internetowej www.bip.um.rybnik.eu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach