Przetargi.pl
Dostawa i montaż urządzeń skateparku na przy ul. Królewskiej w Grodzisku Mazowieckim ZP 341-29-09

Gmina Grodzisk Mazowiecki ogłasza przetarg

  • Adres: 05-825 Grodzisk Mazowiecki, ul. Kościuszki 32A
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7555146 , fax. 022 7555327
  • Data zamieszczenia: 2009-06-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Grodzisk Mazowiecki
    ul. Kościuszki 32A
    05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 022 7555146, fax. 022 7555327
    REGON: 00052478900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.grodzisk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż urządzeń skateparku na przy ul. Królewskiej w Grodzisku Mazowieckim ZP 341-29-09
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Minirampa ze spinem i dwoma dodatkowymi quarterami (wysokość 1,5 m, szerokość 6 m, długość całkowita 22,8 m, długość podstawy wszystkich quarterów rampy 2,4 m, promień wszystkich quarterów rampy 260, głębokość podestów rampy zgodna z szerokością quarterów dodatkowych 3,6 m, wysokość bariery 1,2 m, coping wykonany z rury ocynkowanej 48 mm średnicy. Grindbox (wysokość pierwszego podestu 0,5 m, wysokość drugiego podestu 1 m, głębokość pierwszego podestu 1,25 m, głębokość drugiego podest 0,5 m, długość grindboxa 4 m. Kątowniki ze stali ocynkowanej 5x5 cm. Elementy łączone ze sobą za pomocą wkrętów i łączników do drewna.) Funbox regular z grindboxem (wysokość 1,2 m, szerokość 3,6 m, długość całkowita 7,4 m, długość podstawy quarterów 2,2 m, promień quarterów 240, długość flatu 3m, głębokość podestu 0,5 m, wysokość podestu 1 m, kątowniki ze stali ocynkowanej 5x5 cm. Funbox regular bank (wysokość 1,5 m, szerokość 3,6 m, długość całkowita 8,2 m, długość podstawy banków 2,6 m, długość flatu 3 m. Funbox (wysokość 1,5 m, szerokość 3,6 m, długość całkowita 8,3 m, długość podstawy quartera 2,4 m, promień quartera 260, długość flatu 3,3 m, długość podstawy banku 2,6 m, coping wykonany z rury ocynkowanej 48 mm średnicy. Spine (wysokość 1,5 m, szerokość 3,6 m, długość całkowita 4,8 m, długość podstawy quarterów 2,4 m, promień quarterów 260, coping wykonany z rury ocynkowanej 48 mm średnicy. Bank z rurką (wysokość 1,5 m, szerokość 3,6 m, długość całkowita 6,2 m, długość podstawy banku 2,6 m głębokość podestu 3,6 m. Bariera wysokość 1,2 m wykonana z impregnowanego drewna c 30. Rurka ukośna 48 mm średnicy, długość ok. 3,4 m, wysokość 0,6 m, ilość nóg 3. Rurka prosta rurka ocynkowana 48 mm średnicy, wysokość 0,6 m, długość 3,5 m, ilość nóg 3 Rurka ukośna rurka ocynkowana 48 mm średnicy, wysokość od 0,4 m do 1 m mierzona od podłoża, długość 3,5m ilość nóg 3 UWAGA: Rozmieszczenie elementów wykonać zgodnie z rysunkami projektu. Szczegółowy opis pzredmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 375352009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 84 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Brak
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. B. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. C. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. D. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy. E.W Wciągu ostatnich trzech lat zrealizowali co najmniej jedną dostawę odpowiadające swoim rodzajem dostawom, stanowiącym przedmiot zamówienia ( wyposażenie skate-parków) o wartości min. 100.000 zł brutto każda. - Na potwierdzenie spełniania ww. warunków Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawców pisemnych oświadczeń i dokumentów, określonych w pkt. 9 SIWZ. - Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń dokumentów, dostarczonych przez Wykonawców wg formuły spełnia / nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. - Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez podmiot oferty wspólnej (konsorcjum) będzie dokonana na podstawie dokumentów dołączonych do oferty, które są wymagane od podmiotu wiodącego i każdego uczestnika konsorcjum (szczegółowo wymienione w pkt. 9. Ocena spełniania posiadania niezbędnego potencjału ekonomicznego oraz dysponowania potencjałem technicznym oraz osobami, zdolnymi do wykonania zamówienia będzie dokonana po zsumowaniu potencjałów ekonomicznego i technicznego uczestników konsorcjum oraz osób personelu kierowniczego przewidzianych do uczestnictwa w wykonaniu zamówienia, którymi dysponują łącznie uczestnicy konsorcjum. W przypadku oceny posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia konieczne jest, aby przynajmniej jeden z uczestników konsorcjum spełnił to wymaganie. 8.2Wykonawca, ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązany jest spełniać i akceptować warunki niniejszej SIWZ - pod rygorem odrzucenia oferty, a w szczególności: - Wypełnić druk OFERTA który należy sporządzić ściśle wg wzoru druku, załączonego przez Zamawiającego - załącznik nr 3 - Dołączyć wszystkie dokumenty wyszczególnione w pkt.9 niniejszej SIWZ .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.1 W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt.8.1 SIWZ, Wykonawca składa - wraz z ofertą, sporządzoną ściśle wg załącznika nr 3 - następujące dokumenty, oświadczenia i informacje: a)oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4; w celu potwierdzenia warunków: posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: b aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; w celu potwierdzenia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym/: c)Wykaz wykonanych dostaw w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną dostawę odpowiadających swoim rodzajem dostawom, stanowiącym przedmiot zamówienia (wyposażenie skate-parków ) o wartości minimum 100 000 zł każdy oraz dołączy dokumenty (np. referencje, protokoły odbioru ) - w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę- potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane należycie, sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 5 , 9.2.Pozostałe wymagane dokumenty jako załączniki do oferty - Kalkulację ceny oferty, zawierająca koszt poszczególnych elementów zadania z uwzględnieniem zakresu wszystkich prac należy sporządzić zgodnie z załącznikiem nr 2. -W przypadku zatrudnienia podwykonawcy przy realizacji zamówienia, wskazanie rzeczowego i finansowego zakresu prac, które podwykonawca będzie wykonywał dla wykonawcy. - W przypadku udzielenia pełnomocnictwa, należy załączyć je do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.grodzisk.pl www.bip.grodzisk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach