Przetargi.pl
DOSTAWA I MONTAŻ URZĄDZEŃ POMIAROWYCH ZUŻYCIA ENERGII CIEPLNEJ W LOKALACH KOMUNALNYCH BĘDĄCYCH WŁASNOŚCIĄ MIASTA SŁUPSKA ZARZĄDZANYCH PRZEZ PGM SP. Z O.O. W SŁUPSKU

Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul. Tuwima 4
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 842 82 93 , fax. 59 842 80 48
  • Data zamieszczenia: 2016-06-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku
    ul. Tuwima 4 4
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 59 842 82 93, fax. 59 842 80 48
    REGON: 77128515500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pgm.slupsk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka prawa handlowego zarządca nieruchomości

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA I MONTAŻ URZĄDZEŃ POMIAROWYCH ZUŻYCIA ENERGII CIEPLNEJ W LOKALACH KOMUNALNYCH BĘDĄCYCH WŁASNOŚCIĄ MIASTA SŁUPSKA ZARZĄDZANYCH PRZEZ PGM SP. Z O.O. W SŁUPSKU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa polegająca na dostawie i montażu pomierników energii cieplnej wraz z rozliczaniem zużytej energii cieplnej przez okres 10 lat. Urządzenia pomiarowe w ilości 1194 szt., w 8 komunalnych budynkach mieszkalnych wielorodzinnych. Przedmiot zamówienia obejmuje: A. Dostawa: najem, dzierżawa bądź zakup pomierników elektronicznych z możliwością rozłożenia opłaty na okres 10 lat. B. Montaż: odczyt liczników wyparkowych, demontaż pomierników wyparkowych i ich utylizacja, montaż elektronicznych dwuczujnikowych podzielników kosztów centralnego ogrzewania na grzejniki z systemem odczytu zdalnego, sporządzenie protokołów z montażu podzielników zawierających adres, numery podzielników oraz ich stany potwierdzone podpisem najemcy mieszkania C. Inwentaryzacja urządzeń grzewczych na których będą zamontowane podzielniki, określenie współczynników zwiększających bądź zmniejszających dostosowanych do położenia lokalu, rodzaju urządzenia grzewczego. D. Odczytu liczników zgodnie z ustalonym harmonogramem raz w roku przez okres 10 lat. E. Rozliczenie: wykonywane raz w roku, ( w okresach wskazanych w umowie, innych dla każdego z budynku) na podstawie wskazań zamontowanych elektronicznych podzielników kosztów, odrębnie dla każdego lokalu wchodzącego w skład danej nieruchomości. Naliczanie prognozowanych opłat za zużytą energię cieplną dla każdego lokalu, wprowadzenie zmian związanych ze zmianą najemcy lokalu niezbędnych do prawidłowego rozliczenia kosztów ogrzewania, sporządzanie rozliczeń rocznych, prognozowanie przedpłat na kolejny okres rozliczeniowy. 2. Parametry urządzenia: Podzielniki winny spełniać wymogi normy PN-EN 834 oraz być zgodne z Dyrektywami 1999_5_EW i 89_336_EWG posiadać znak CE i atest PZA ;podzielniki o dwuczujnikowej metodzie pomiaru, podzielniki elektroniczne z łączem radiowym, podzielniki z funkcją poboru temperatury pomieszczenia i urządzenia grzewczego grzejnika; rejestrator określający datę wystąpienia błędu m.in. uszkodzenia podzielnika, demontażu podzielnika i prób manipulacji przy podzielniku (m.in. odłączenie baterii lub jej uszkodzenie, zmiana lokalizacji podzielnika), żywotność baterii minimum 10 lat, minimum informacji na wyświetlaczu a) aktualna wartość zużycia, b) zużycie za poprzedni okres rozliczeniowy, c) sygnalizacja uszkodzenia podzielnik - możliwość montażu podzielników na grzejnikach żeberkowych, panelowych, płytowych, grzejnikach drabinkowych łazienkowych, rurach cieplnych 3. Wykaz nieruchomości w których będzie realizowane zamówienia z informacją o ilości podzielników i okresem wymiany urządzeń. Lp. Adres Termin wymiany Ilość podzielników 1 Piekiełko 23 31-03-2017/01-04-2017 14 2 Długosza 13F 30-06-2016/01-07-2016 78 3 Wiatraczna 5C 31-10-2016/01-11-2016 272 4 Wiatraczna 5D 31-07-2016/01-08-2016 196 5 Sołdka 7 31-12-2016/01-01-2017 168 6 Sołdka 9 31-12-2016/01-01-2017 168 7 Sołdka 11 31-12-2016/01-01-2017 168 8 Grzybowa 2 30-11-2016/01-12-2016 130 suma 1194 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 6. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 8. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 9. Zamawiający nie prowadził dialogu technicznego. 10. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 11. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne. 12. Zamawiający wprowadza zastrzeżenie wskazujące na obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowej części zamówienia przedmiotowej usługi. Wykonawca nie może powierzyć wykonania części zamówienia podwykonawcy bez uzyskania zgody Zamawiającego. W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie (Formularzu Oferty) części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, oraz podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art.26 ust.2 b ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 384240003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 120 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania rozliczenia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pgm.slupsk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach