Przetargi.pl
Dostawa i montaż urządzeń placu zabaw na terenie gminy Leżajsk

Gmina Leżajsk ogłasza przetarg

  • Adres: 37-300 Leżajsk, ul. Opalińskiego 2
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 240 62 00 , fax. 017 240 62 48
  • Data zamieszczenia: 2009-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Leżajsk
    ul. Opalińskiego 2 2
    37-300 Leżajsk, woj. podkarpackie
    tel. 017 240 62 00, fax. 017 240 62 48
    REGON: 00054637700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lezajsk.ug.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż urządzeń placu zabaw na terenie gminy Leżajsk
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest : Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż urządzeń placu zabaw na działce nr 2857 w miejscowościach Wierzawice gmina Leżajsk. W skład placu zabaw wchodzą następujące elementy: Wymiary m dł. x szer. x wys. 1. Słupki do siatkówki metalowe wys. 2,43m 2. Siatka do siatkówki 1 szt. 3. Słup metalowy z koszem 1 szt. wys. słupa - 3,05 m 4. Huśtawka bujana podwójna metalowa 1 szt.dł.- 2,9 - 3,5m, szer. - 1,40m - 2,0m , wys. - 2,0 - 2,30m 5.Karuzela krzyżowa metalowa dł.- 1,7 - 1,8m, szer. - 1,7 - 1,8m, wys. - 0,5 - 0,9m, średnica 1,7 - 1,8m 6. Karuzela tarczowa/talerzowa metalowa z siedziskami dł.- 1,2 - 1,6m, szer. - 1,2 - 1,6m, wys. - 0,5 - 1,0m 7. Huśtawka ważka metalowa 2 szt. dł.- 2,0 - 3,2m, szer. - 0,4 - 0,8m, wys. - 0,6 - 0,9m 6. Huśtawka sprężynowa - motor skuter 2 szt.dł.- 0,8 - 1,10m, szer. - 0,3 - 1m, wys. - 0,3 - 1,0m 7. Huśtawka sprężynowa - konik 2 szt. dł.- 0,8 - 1,2m, szer. - 0,3 - 0,6m, wys. - 0,4 - 1,0m 8. Zestaw w skład którego wchodzą: a Zjeżdżalnia (ślizg zjeżdżalni wykonany z blachy nierdzewnej ) 1 szt. dł. - 2,65 - 3,0 b Drabinka metalowa z podestem i poręczami 1 szt. podest na wys. - 1,10 m - 1,50 m od ziemi. Uwaga: w załączniku numer 4 do siwz zawarte jest przykładowe wyposażenie placu zabaw. Poszczególne elementy zestawu oraz huśtawek należy zamontować trwale do podłoża. Poszczególne elementy zestawu placu zabaw Wykonawca dostarczy do miejscowości Wierzawice na działce nr 2857 i zamontuje na trwałe do podłoża. Wszystkie elementy powinny spełniać wymogi bezpieczeństwa w zakresie projektowania, produkcji, montażu i konserwacji stawiane przez polskie i europejskie normy. Wszystkie materiały, substancje, śruby, łańcuchy i inne połączenia oraz elementy zabezpieczające wykorzystane przy produkcji, montażu urządzeń mają wymagane atesty i certyfikaty zgodnie z rozporządzeniem ministra edukacji narodowej i sportu z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (Dz. U 2003 r Nr 6 poz. 69 z późn. zm.). Jakość i bezpieczeństwo konstrukcji powinna być potwierdzona przez odpowiednie certyfikaty. Konstrukcje poszczególnych elementów powinny być wykonane z metalu ewentualnie dodatkowe elementy w tym siedziska ze sklejki wodoodpornej. Ślizg zjeżdżalni powinien być wykonany z blachy nierdzewnej. Wszystkie łączenia, spawy i mocowania powinny być gładkie i bezpieczne dla użytkownika. Sposób wykonania placu zabaw powinien zapewnić bezpieczeństwo zarówno pod względem zastosowanych urządzeń o odpowiedniej konstrukcji, pożarowym, jak i umożliwić bezpieczne użytkowanie w szczególności przez dzieci i osoby niepełnosprawne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 375352009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu: o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 uPzp. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków: spełnia nie spełnia. Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia, analizując treść złożonej oferty, uwzględniając w szczególności m.in. zgodność załączonych do oferty dokumentów z wymogami przedstawionymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia muszą spełniać wspólnie warunki określone w pkt 2-3; natomiast każdy z uczestników konsorcjum/wspólników spółki cywilnej musi spełniać warunki takie jak Wykonawca składający ofertę indywidualną w zakresie wynikającym z pkt 1 i 4.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I OFERTY INDYWIDUALNE 1) Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 uPzp oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 uPzp (wg zał. numer 2 do siwz). 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. 3) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu można przedkładać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. II OFERTY WSPÓLNE ( KONSORCJUM/ SPÓŁKA CYWILNA) 1) Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy załączyć oryginał pełnomocnictwa lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawców. Pełnomocnictwo winno: a)określać do jakiego postępowania ma zastosowanie b)wskazywać pełnomocnika oraz zakres jego umocowania c)zawierać nazwę z określeniem adresu i siedziby wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie niniejszego zamówienia. 2) Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców składających wspólną ofertę. 3) Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym, w toku postępowania zwraca się do Zamawiającego z wszelkimi sprawami i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję itp. 4) Wykonawcy składający ofertę wspólną; wspólnie powinni spełniać wymogi określone w pkt. I ppkt. 2-3 łącznie oraz uwzględnić wytyczne: a) Oświadczenie określone w pkt I ppkt 1 podpisuje prawidłowo umocowany pełnomocnik lub wszyscy uczestnicy konsorcjum/wspólnicy spółki cywilnej. 5) Przed podpisaniem umowy (w przypadku wyboru oferty wspólnej jako najkorzystniejszej ) Wykonawcy składający ofertę wspólną mają obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę konsorcjum/umowę spółki cywilnej. III WYKONAWCA MAJĄCY SIEDZIBĘ POZA TERYTORIUM RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. I ppkt 1, 2, 3: 1) Składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) Dokumenty, o których mowa w pkt 1 lit. a i c , powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lezajsk.ug.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach