Przetargi.pl
Dostawa i montaż urządzeń klimatyzacyjnych dla SP ZOZ Uniwersyteckiej Kliniki Stomatologicznej w Krakowie, Nr sprawy: DZP-271-418/15

Uniwersytecka Klinika Stomatologiczna w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-155 Kraków, ul. Montelupich 4
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 4245424 , fax. 012 4245490
  • Data zamieszczenia: 2015-08-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytecka Klinika Stomatologiczna w Krakowie
    ul. Montelupich 4 4
    31-155 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 4245424, fax. 012 4245490
    REGON: 35707047800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uks.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż urządzeń klimatyzacyjnych dla SP ZOZ Uniwersyteckiej Kliniki Stomatologicznej w Krakowie, Nr sprawy: DZP-271-418/15
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż urządzeń klimatyzacyjnych. 2. Opis przedmiotu zamówienia: 2.1. wykonanie instalacji chłodzenia opartej na systemach VRF w budynku Uniwersyteckiej Kliniki Stomatologicznej w Krakowie według szczegółowego opisu znajdującego się w Załączniku nr l do SIWZ obejmujące: 2.1.1. ułożenie rurociągów z tworzyw sztucznych, 2.1.2. ułożenie rurociągów chłodniczych, 2.2. dostawa i montaż jednostek wewnętrznych i zewnętrznych klimatyzatorów typ Multi SPLIT w budynku Uniwersyteckiej Kliniki Stomatologicznej w Krakowie obejmująca: 2.2.1. dostawę klimatyzatorów o parametrach nie gorszych niż parametry opisane w Załączniku nr 1 do SIWZ, 2.2.2. wykonanie instalacji odprowadzenia skroplin z urządzeń klimatyzatorów, 2.2.3. montaż jednostek wewnętrznych i zewnętrznych klimatyzatorów, 2.2.4. montaż instalacji freonowej, 2.2.5. zabezpieczenie przejść przewodów przez ściany, 2.2.6. podłączenie klimatyzatorów, 2.2.7. próby szczelności instalacji, 2.2.8. wykonanie izolacji termicznych, Załącznik Nr 1 do SIWZ obejmuje: projekt budowlano - wykonawczy wraz z rysunkami, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiar robót. 2.3. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego materiałom, wyposażeniu i urządzeniom, jest obowiązany wykazać na etapie złożenia oferty, że oferowane przez niego materiały, urządzenia i wyposażenie spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 2.4. Jeżeli Wykonawca w sposób jednoznaczny na etapie złożenia oferty nie zaproponuje stosowania, materiałów, urządzeń lub wyposażenia innych niż to zostało sprecyzowane w projekcie przyjmuje się, że oferuje materiały, urządzenia lub wyposażenie dokładnie takie, jak to jest określone w projekcie. 2.5. Przez jednoznaczne określenie rozumie się podanie dokładnych nazw i typów oraz producentów zastosowanych materiałów, urządzeń lub wyposażenia, w zestawieniach materiałów w kosztorysie ofertowym. 2.6. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił co najmniej 36-miesięcznej gwarancji jakości na cały przedmiot zamówienia (roboty budowlane, zamontowane urządzenia techniczne oraz wyposażenie). 2.7. Zamawiający wymaga aby w okresie gwarancji Wykonawca przeprowadzał bezpłatną konserwację, czyszczenie i dezynfekcję systemu klimatyzacji - zgodnie z wymaganiami dokumentacji technicznej zainstalowanych urządzeń. Terminy przeprowadzenia konserwacji każdorazowo będzie uzgadniał z Zamawiającym. 3. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. 4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ i szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 7. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. Termin wykonania zamówienia: do 30 dni od daty protokolarnego przekazania pomieszczeń, w których będą wykonywane prace związane z wykonaniem zamówienia. 1. Zamawiający wymaga, by prace związane z wykonaniem zamówienia realizowane były poza godzinami pracy Pracowni Diagnostyki Obrazowej (pom. 018 i 020), Poradni Chirurgii Stomatologicznej (pom. 20,21i 22), Poradni Ortodoncji (pom. 102 i 114), Centralnej Rejestracji (pom. 24 i 28). Możliwe jest wykonywanie zamówienia poza godzinami pracy Kliniki. tj. po godz. 20:00. 2. Zamawiający przed rozpoczęciem prac objętych zamówieniem przedstawi Wykonawcy szczegółowy harmonogram prac uwzgledniający godziny wykonywania prac w poszczególnych pomieszczeniach, gdzie w/w prace mają być wykonywane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 397172003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przed upływem terminu składania ofert Wykonawcy zobowiązani są wnieść wadium w wysokości 5000,00 zł brutto (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wadium można wnosić w następujących formach: a. w pieniądzu, b. w poręczeniach bankowych lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. w gwarancjach bankowych, d. w gwarancjach ubezpieczeniowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. z 2014 r, poz. 1804). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez Bank Gospodarstwa Krajowego Oddział w Krakowie 81 1130 1150 0012 1268 5520 0005, 4. W przypadku wpłaty wadium w formie przelewu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty potwierdzenie realizacji przelewu. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty kserokopię gwarancji lub poręczenia. Oryginał dokumentu należy złożyć wraz z ofertą nie zszyty. W przypadku, gdy oryginał dokumentu będzie zszyty, zbindowany lub w inny sposób trwale związany z ofertą, Zamawiający nie dokona jego zwrotu. Termin ważności zobowiązania gwaranta lub poręczyciela wynikający z dokumentu nie może upływać wcześniej niż termin związania ofertą, przy czym pierwszym dniem ważności zobowiązania jest dzień składania ofert. 6. Wykonawcy, którzy nie wniosą w terminie wadium, wniosą je w innej formie od podanych powyżej lub w innej wysokości niż wskazana przez Zamawiającego, zostaną wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy. 7. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. e. a. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano, b. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, c. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego, d. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę, e. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, f. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: i. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; ii. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; iii. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uks.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach