Przetargi.pl
Dostawa i montaż urządzeń , elementów zabawowych Ogródków Jordanowskich na terenie miasta i gminy Środa Śląska

Gmina i Miasto Środa Śląska ogłasza przetarg

  • Adres: 55-300 Środa Śląska, Plac Wolności 5
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3173052 w. 52 , fax. 071 3173405
  • Data zamieszczenia: 2009-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina i Miasto Środa Śląska
    Plac Wolności 5 5
    55-300 Środa Śląska, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3173052 w. 52, fax. 071 3173405
    REGON: 69291493227000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż urządzeń , elementów zabawowych Ogródków Jordanowskich na terenie miasta i gminy Środa Śląska
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa i montaż urządzeń , elementów zabawowych Ogródków Jordanowskich na terenie miasta i gminy Środa Śląska , zaznaczając , że elementy metalowe mają być ocynkowane metodą ogniową pomalowana farbami strukturalnymi odpornymi na ścierania i w
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 373352009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1 do SIWZ, b)oświadczenie, że oferent nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 pzp. oraz oświadczenie, że oferent spełnia wymogi art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zal 4 i 5 do siwz c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualny zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) oświadczenie że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, wg załączonego wzoru zał nr 6 e) oświadczenie, że oferowane urządzenia, będące przedmiotem zamówienia są zgodne z odpowiednimi normami (PN-EN-1176) - dotyczy certyfikatów na wszystkie oferowane urządzenia zabawowe - wydane przez akredytowane jednostki przy Polskim Centrum Akredytacji oraz odpowiadają innym wymogom określonym w zaproszeniu do składania ofert - potwierdzenie spełnienia powyższych wymagań zostanie spełnione poprzez podpisanie i dołączenia do oferty potwierdzonych za zgodność z oryginałem kserokopii w/w dokumentów (tj. certyfikaty na wszystkie montowane urządzenia zabawowe) f) doświadczenie zawodowe wraz z udokumentowaniem świadczenia dostaw ( minimum 1 dostawa ) o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł - referencje g) polisę a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. h) zaakceptowany projekt umowy - i) Kalkulację kosztów dostawy i montażu wybranych elementów oddzielnie na poszczególny element.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.srodaslaska.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną