Przetargi.pl
DOSTAWA I MONTAŻ URZĄDZEŃ DO MODERNIZACJI KOTŁOWNI W BUDYNKU PRODUKCYJNO-MAGAZYNOWYM TURECKIEGO INKUBATORA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI

Burmistrz Miasta Turku ogłasza przetarg

  • Adres: 62-700 Turek, ul. Kaliska 59
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 289 61 00 , fax. 063 289 61 11
  • Data zamieszczenia: 2013-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Turku
    ul. Kaliska 59 59
    62-700 Turek, woj. wielkopolskie
    tel. 063 289 61 00, fax. 063 289 61 11
    REGON: 00052658700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miastoturek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA I MONTAŻ URZĄDZEŃ DO MODERNIZACJI KOTŁOWNI W BUDYNKU PRODUKCYJNO-MAGAZYNOWYM TURECKIEGO INKUBATORA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem umowy jest: dostawa i montaż urządzeń do modernizacji kotłowni w budynku produkcyjno-magazynowym Tureckiego Inkubatora Przedsiębiorczości przy ul. Jedwabniczej 4 w Turku. Istniejąca obecnie kotłownia wyposażona jest w dwa kotły olejowe marki Buderus Logano G515 o mocy znamionowej 240 kW każdy - modernizacji podlegają oba kotły. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu umowy obejmuje: 1) Demontaż zbiorników i instalacji istniejącego magazynu paliw wraz z przepompowaniem oleju opałowego do wskazanych zbiorników i utylizacją pozostałości oleju opałowego, 2) Montaż zbiornika na pellet wykonanego na konstrukcji drewnianej i płyty osb o pojemności min. 40 m3, spełniającego wytyczne producentów poszczególnych urządzeń, 3) Montaż zsypu pellet, 4) Montaż urządzenia do tankowania pneumatycznego pellet, 5) Montaż automatycznych przenośników do transportu pellet, sterowanych automatycznie wraz z zabezpieczeniami p. poż., 6) Demontaż w dwóch kotłach Buderus Logano dotychczasowych palników olejowych oraz dostosowanie drzwi kotłów do montażu palnika na pellet, 7) Montaż w dwóch kotłach Buderus Logano GE 515 o nr UDT N7217001428 o mocy 240 kW oraz o nr UDT N7217001429 o mocy 240 kW, palników do spalania pellet o mocach dostosowanych do istniejącego zapotrzebowania na ciepło, 8) Montaż automatyki z osprzętem oraz adaptacja istniejącej instalacji grzewczej, wraz z częścią hydrauliczną i elektryczną, 9) Montaż wentylatora wyciągowego, 10) Dostarczenie 2 ton pelletu (certyfikowany wg normy DIN) w celu rozruchu instalacji, 11) Uzgodnienie zakresu i rozwiązań technicznych modernizacji z właściwą jednostką Urzędu Dozoru Technicznego, 12) Wykonanie niezbędnej analizy technicznej procesu spalania dla każdego z kotłów w odniesieniu do normy PN-EN 305-3 Tablica 7 przez uprawnioną jednostkę np. Centralne Laboratorium Dozoru Technicznego lub inna posiadającą notyfikacje Komisji Europejskiej, 13) Wykonanie niezbędnej dokumentacji technicznej dla Urzędu Dozoru Technicznego. 14) Po przeprowadzeniu modernizacji kotłów dokonanie zgłoszenia odbioru technicznego kotłów do Urzędu Dozoru Technicznego oraz poniesienie kosztów związanych z otrzymaniem niezbędnych zezwoleń na eksploatacje kotłowni. 15) Przeprowadzenie szkolenia dla 3 pracowników z prawidłowej obsługi i eksploatacji palników na Pellet. 16) GWARANCJA: Zamawiający wymaga udzielenia przez wykonawcę gwarancji na wykonanie przedmiotu zamówienia na minimum 36 miesięcy a maksymalnie 60 miesięcy. 17) SERWIS: Wykonawca zobowiązuje się interweniować w terminie wynoszącym maksymalnie 24 godziny od momentu zgłoszenia awarii. W okresie gwarancji wykonawca zobowiązuje się do utrzymania w stałej sprawności technicznej modernizowanych kotłów poprzez obsługę serwisową i konserwację zgodnie z zaleceniami producenta i warunkami gwarancji urządzeń. 18) Okresowy serwis urządzeń: dwa razy w roku - po zakończeniu sezonu grzewczego w miesiącu kwietniu, przed rozpoczęciem sezonu grzewczego w miesiącu wrześniu. Z uwagi na fakt, że czas realizacji planowanej modernizacji kotłowni przypada w okresie grzewczym, całość prac określonych we wzorze umowy w § 1 ust. 2 pkt od 1 do 10 musi zostać wykonana w czasie maksymalnie 2 dni (sobota - niedziela), a wybór terminu musi być uzgodniony wcześniej z Zamawiającym. Odbiór końcowy wszystkich prac nastąpi na podstawie: 1. Protokołu odbioru dostawy i prac montażowych podpisanego przez przedstawicieli stron lub osoby przez nie upoważnione, 2.Protokołu odbioru technicznego kotłów oraz decyzji zezwalającej na eksploatację kotłowni wydanych przez właściwy oddział Urzędu Dozoru Technicznego. Zamawiający zaleca, aby każdy z wykonawców przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej przedmiotu zamówienia oraz niezbędnych pomiarów w celu przygotowania prawidłowej oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 423100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2 000,00 PLN (słownie złotych: dwa tysiące)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miastoturek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną