Przetargi.pl
Dostawa i montaż urządzeń do digitalizacji i rejestracji korespondencji przychodzącej Archiwum Państwowego w Poznaniu

Archiwum Państwowe w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 60-967 Poznań, ul. 23 Lutego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618 524 601 , fax. 618 517 310
  • Data zamieszczenia: 2019-05-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Archiwum Państwowe w Poznaniu
    ul. 23 Lutego
    60-967 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 618 524 601, fax. 618 517 310
    REGON: 11690000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.ap.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż urządzeń do digitalizacji i rejestracji korespondencji przychodzącej Archiwum Państwowego w Poznaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż urządzeń do digitalizacji i rejestracji korespondencji przychodzącej Archiwum Państwowego w Poznaniu. Zamówienie zostało podzielone na 3 części (zadania). Wykonawcy oferty mogą składać w odniesieniu do wszystkich części. Zamawiający w oparciu o kryteria wybory (oceny) ofert dla każdej z części (zadań) wybierze ofertę najkorzystniejszą ekonomicznie w oparciu o kryteria wyboru określone w rozdziale XIII SIWZ. 1) część 1 – urządzenia do digitalizacji w zakres rzeczowy zamówienia wchodzą: a) zakup, dostawa urządzeń, elementów i materiałów niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia: - skaner przelotowy – 3 sztuki; - termotransferowa drukarka kodów kreskowych – 5 sztuk; - termotransferowa, sieciowa drukarka kodów kreskowych – 1 sztuka; - ręczny czytnik kodów kreskowych z podstawą wolnostojącą – 7 sztuk; b) montaż urządzeń digitalizacji w siedzibie zamawiającego; c) podstawowe szkolenie z obsługi urządzenia oraz oprogramowania do digitalizacji korespondencji przychodzącej dla min. dwóch pracowników. 2) część 2 – serwer sieciowy z oprogramowaniem w zakres rzeczowy zamówienia wchodzą: a) zakup, dostawa urządzeń, elementów i materiałów niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia: - serwer sieciowy – 1 sztuka; - domenowy system operacyjny dla serwera sieciowego – 1 sztuka; - serwer baz danych SQL dla EZD PUW – 1 sztuka; b) montaż urządzeń w siedzibie zamawiającego; c) podstawowe szkolenie z obsługi urządzenia oraz oprogramowania do digitalizacji korespondencji przychodzącej dla min. dwóch pracowników. 3) część 3 – urządzenia typu UTM w zakres rzeczowy zamówienia wchodzi zakup 3 sztuk (bramki internetowej / VPN).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30216101-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VI ust. 1 pkt 2 SIWZ;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach