Przetargi.pl
Dostawa i montaż urządzeń CCTV w celu rozbudowy istniejącego systemu monitoringu w obiektach Schroniska dla Nieletnich w Dominowie.

Sąd Okręgowy w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-076 Lublin, ul. Krakowskie Przedmieście 43
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5359164 , fax. 081 5359164
  • Data zamieszczenia: 2009-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Lublinie
    ul. Krakowskie Przedmieście 43 43
    20-076 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 5359164, fax. 081 5359164
    REGON: 00032295600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.so.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż urządzeń CCTV w celu rozbudowy istniejącego systemu monitoringu w obiektach Schroniska dla Nieletnich w Dominowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż urządzeń CCTV celem rozbudowy istniejącego systemu monitoringu w obiektach Schroniska dla Nieletnich w Dominowie. 1. Kamera kolorowa - 20 szt Kamery powinny być przeznaczone do profesjonalnych zastosowań telewizji przemysłowej CCTV. Konstrukcja kamer powinna być zbudowana w oparciu o przetwornik CCD o wysokich parametrach technicznych i osiągach, przeznaczona dla ogólnych systemów nadzoru. Parametry kamery ; min. 500 linii rozdzielczości, funkcja dzień/noc z wysoką czułością dla opcji kolor nie większą jak 0,2 a dla czarno białej nie większa jak 0,02 Lux oraz zestaw funkcji zaawansowanych (BLC oraz korekcja gamma) powinny optymalizować jakość obrazu i parametry pracy systemu w każdych warunkach. Kamery powinny odznaczać się: -wysoką jakością obrazu, -wysoką rozdzielczością min 500 linii TV, -mocowaniem obiektywu typu C/CS, -elektronicznie ustawianą migawką, -regulacją BLC, korekcją gamma, Kamery powinny być wandaloodporne o IP66 , z obiektywem ze zmienną ogniskową celem dokładniejszej obserwacji. 2. Rejestrator cyfrowy - 1 szt. Parametry obrazu: -Nagrywanie wyświetlanie video w czasie rzeczywistym (480 fps) -kompresja min. MPEG-4, -wysoka rozdzielczość min (720 ×480) -wiele ustawień nagrywania Wygoda użytkowania: -łatwa archiwizacja, 3 porty USB i wbudowane DVD+RW -możliwość sterowania myszą pilotem i z klawiatury -przyjazny interfejs użytkownika, menu ekranowe OSD -port USB 2 i wyjście AV Parametry sieciowe: -transmisja sieciowa w czasie rzeczywistym -stabilna i optymalna prędkość sieci -funkcja Multi-view- możliwość zdalnej obserwacji przez wielu użytkowników Pojemność: -archiwizacja danych o dużej objętości z użyciem DVD+RW -wewnętrzny dysk twardy min 2TB, -ATM/POS nagrywanie i przeszukiwanie -wsparcie dla max. 255 DVR i kamery kopułowej ptz -4 wejścia/4 wyjścia audio, 3. Komputer poglądowy - 1 szt. CPU: min Pentium IV 3.0 GHz, RAM: min 512 MB, Karta video: min 128 MB, Dysk twardy: min 120 GB, OS: np.: Windows 2000 lub XP Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania innego rozwiązania do obsługi systemu z pozycji użytkownika. 4. Zasilacz UPS 3000 - 2 szt. Zasilacz powinien umożliwiać pracę całego systemu 3 godziny po zaniku napięcia zasilania. 5. Zasilacz kamer 12V/3A - 2 szt. Inne niezbędne do uruchomienia i sprawnego działania całego systemu, który powinien być łatwy w obsłudze i umożliwiać dalszą rozbudowę w przyszłości. Montaż systemu obejmuje instalację kamer: K1,K2 -stołówka (kamery znajdują się w magazynie zamawiającego) K9,K10,K12,K13,K14,K15,K16,K18,K19,K22 - zakup i montaż kamer w pomieszczeniach szkoły K27,K31,K32,K33,K34 - montaż kamer izba przejściowa - kamery z demontażu: kamera nr 15, 16, 18, 19, 22 - obecnie są zamontowane w szkole, K8,K26,K49,K51,K52,K61,K76,K78,K80,K88, - zakup i montaż kamer - korytarze Zastosowane urządzenia powinny być kompatybilne z istniejącym w schronisku systemem monitoringu. W związku z powyższym niezbędne jest dokonanie przez oferenta wizji lokalnej sprzętu zainstalowanego u Inwestora.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 351253002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy którzy spełniają warunki o których mowa w art. 22 ustawy pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ustawy i których spełnienia wymaga Zamawiający, Zamawiający żąda oświadczenia wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do siwz. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 2) W celu potwierdzenia warunku, którego spełnienia wymaga Zamawiający że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności gospodarczej lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Zamawiający żąda następujących dokumentów: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 3) W celu potwierdzenia warunku, którego spełnienia wymaga Zamawiający, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie; Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada niezbędne doświadczenie, jeżeli wykaże się wykonaniem minimum 1 zamówienia polegającego na dostawie i montażu systemu CCTV o wartości min. 25 000 zł. w 1 obiekcie budowlanym. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz. Warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców składających ofertę wspólną będzie spełniał ww. warunek.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.so.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach