Gmina Suchań ogłasza przetarg
- Adres: 73-132 Suchań, Pomorska 72
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 915624015
- Data zamieszczenia: 2023-01-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Suchań
Pomorska 72
73-132 Suchań, woj. zachodniopomorskie
tel. 915624015
REGON: 811685970 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż ulicznych lamp solarnych w ramach zadania „Poprawa jakości i efektywności oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Suchań” - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż 23 szt. kompletnych systemów oświetlenia drogowego fotowoltaicznego na ul. Słonecznej, Kwiatowej i Strzeleckiej w Suchaniu:1) ul. Słoneczna dł. 430 mb, działki 193/1, 193/2, 193/3, 193/4 obręb 2 - 14 szt.,2) ul. Kwiatowa dł. 135 mb, działki 157, 176 obręb 2 - 5 szt.,3) ul. Strzelecka dł. 160 mb, działka 76 obręb 1 - 4 szt.Wymagane parametry techniczne kompletnych systemów oświetleniowych, będących przedmiotem umowy, zostały określone w specyfikacji technicznej zawartej w Ofercie wykonawcy, stanowiącej załącznik do umowy.Zakres umowy obejmuje w szczególności:1) geodezyjne wyznaczenie miejsc wbudowania słupów na podstawie map przekazanych Wykonawcy z zachowaniem ok 30 mb (+/- 5 mb) odległości pomiędzy słupami oświetleniowymi,2) wykonanie robót ziemnych – wykopów pod fundamenty,3) posadowienie fundamentów pod słupy,4) montaż słupów oświetleniowych,5) w przypadku wystąpienia kolizji z sieciami uzbrojenia podziemnego w czasie realizacji robót, Wykonawca zabezpieczy miejsce kolizji i zaproponuje sposób ich rozwiązania Zamawiającemu, Wykonawca nie ponosi kosztów usunięcia takich kolizji, ale zobowiązany jest do ich usunięcia,6) zasypanie i utwardzenie wykopów wraz rekultywacją terenu po robotach,7) odtworzenie nawierzchni pasa drogowego i przywrócenie do stanu pierwotnego,8) montaż opraw oświetleniowych,9) montaż i regulacja paneli fotowoltaicznych, panele fotowoltaiczne należy ustawić optymalnie do azymutu południowo – zachodniego,10) wykonanie wszelkich połączeń elektrycznych,11) odbiór roboczy wykonanego oświetlenia,12) zgłoszenie zakończenia robót Zamawiającemu,13) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej i dokonanie zgłoszenia zmian w ewidencji gruntów w Starostwie Powiatowym w Stargardzie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34928500-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną