Przetargi.pl
Dostawa i montaż układu hybrydowego z kotłem gazowym kondensacyjnym i pompą ciepła w ramach projektu pt: „Budowa budynku świetlicy wiejskiej wraz z infrastrukturą towarzysząca w zabudowie zagrodowej w Jaskach, Gmina Radzyń Podlaski”

Gmina Radzyń Podlaski ogłasza przetarg

  • Adres: 21-300 Radzyń Podlaski, ul. Warszawska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 834 131 800 , fax. 834 131 800
  • Data zamieszczenia: 2019-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Radzyń Podlaski
    ul. Warszawska 32
    21-300 Radzyń Podlaski, woj. lubelskie
    tel. 834 131 800, fax. 834 131 800
    REGON: 30237457000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: ugradzynpodlaski.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż układu hybrydowego z kotłem gazowym kondensacyjnym i pompą ciepła w ramach projektu pt: „Budowa budynku świetlicy wiejskiej wraz z infrastrukturą towarzysząca w zabudowie zagrodowej w Jaskach, Gmina Radzyń Podlaski”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    . Dostawa i montaż układu hybrydowego z kotłem gazowym kondensacyjnym i pompą ciepła w ramach projektu pt: „Budowa budynku świetlicy wiejskiej wraz z infrastrukturą towarzysząca w zabudowie zagrodowej w Jaskach, Gmina Radzyń Podlaski” 1.Zakres dostaw: Przedmiotem opracowania jest montaż układu hybrydowego z kotłem gazowym kondensacyjnym i pompą ciepła w budynku świetlicy wiejskiej w msc. Jaski. dz. nr ewid. 62/1, 62/2dz. Zakres opracowania obejmuje: -montaż pompy ciepła typu monoblok, -montaż zbiornika buforowego z zaworem nadmiarowo-upustowym, -montaż zasobnika c.w.u., -montaż modułu wymiennika glikolowego, -montaż naczyń wzbiorczych i zaworów bezpieczeństwa, -montaż rurociągów, -uruchomienie układu hybrydowego 2.Szczegółowy zakres dostaw znajduje się w przedmiarze robót, schemacie pompy ciepła, STWiOR stanowiącej załącznik nr 7 do niniejszego SIWZ. 3.Wymagania podstawowe: a) Okres gwarancji na zrealizowany przedmiot zamówienia musi wynosić co najmniej 36 miesięcy, liczonej od dnia odbioru końcowego. UWAGA: Wydłużenie okresu gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert opisanym w rozdz. XV niniejszej SIWZ b) Podana w ofercie cena ofertowa brutto będzie ceną ryczałtową i będzie uwzględniała wszystkie wymagania niniejszej SIWZ oraz obejmowała wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej i zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia. a) Przedmiar robót jest materiałem pomocniczym dla sporządzenia kalkulacji ceny oferty i jest on dołączony do SIWZ wyłącznie celem ułatwienia Wykonawcy obliczenia ceny oferty. Zamawiający uznaje, że Wykonawca wziął pod uwagę wszystkie wymagania i zobowiązania, bez względu na to, czy zostały określone, czy zasugerowane, zawarte w załacznikach. Cena ofertowa musi zawierać wszelkie wydatki oraz ryzyko związane z koniecznością zrealizowania przedmiotu zamówienia. d)Wykonawca po wykonaniu dostaw wraz z montażem winien przekazać zamawiającemu m.in.: -instrukcje użytkowania pompy ciepła; -wyniki przeprowadzonych badań, prób, sprawdzeń i rozruchów; -odpowiednio deklaracje zgodności – certyfikaty zgodności dla materiałów i urządzeń; e)Równoważne rozwiązania techniczne. - W przypadku użycia w SIWZ lub załącznikach odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. -W przypadku, gdy w SIWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. -Użycie w SIWZ lub załącznikach oznakowania w rozumieniu art. 2 pkt 16 Ustawy oznacza, że Zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dane dostawy/roboty budowlane spełniają równoważne wymagania. W przypadku, gdy Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonego przez Zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że dane dostawy spełniają równoważne wymagania, Zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany Wykonawca udowodni, że dostawy które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego. - Użycie w SIWZ lub załącznikach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego dostawy spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia. - Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach Zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją techniczną. - Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy h) wszystkie materiały użyte do realizacji zamówienia muszą posiadać wymagane prawem certyfikaty, aprobaty techniczne i pozwolenia oraz muszą być zgodne z obowiązującymi, w tym zakresie unormowaniami prawnymi, a w szczególności ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych (tj. Dz. U. 2019 poz. 266). i) Zamawiający informuje, iż pompa ciepła jest przewidziana do montażu w nowo budowanym budynku świetlicy wiejskiej w Jaskach. Wykonawca winien przed dostawą i montażem pompy ciepła pozostać w kontakcie z Zamawiającym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45331000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10.1 Zamawiający żąda wniesienia wadium. 10.2 Wadium może być wnoszone w formach dopuszczonych zgodnie z art. 45 ust.6 ustawy Pzp. 10.3Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1000,00zł brutto (słownie: tysiąc złotych) 10.4 Wniesienia wadium należy dokonać w wybranej przez oferenta formie przed terminem ustalonym dla składania ofert nie później niż do dnia 13.12.2019 roku do godz. 10.00 10.5 Wpłaty wadium należy dokonać przelewem na konto Zamawiającego: BS Radzyń Podlaski nr 56 8046 0002 2001 0000 0101 0002 z dopiskiem na przelewie WADIUM i oznaczyć Dostawa i montaż układu hybrydowego z kotłem gazowym kondensacyjnym i pompą ciepła w ramach projektu pt: „Budowa budynku świetlicy wiejskiej wraz z infrastrukturą towarzysząca w zabudowie zagrodowej w Jaskach, Gmina Radzyń Podlaski”” Za termin wniesienia wadium uznaje się, gdy kwota ujawniona będzie na koncie Zamawiającego. 10.6. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 Ustawy. 10.7. Wadium wnoszone w innej niż pieniądz formie musi posiadać ważność co najmniej do końca terminu związania Wykonawcy złożoną przez niego ofertą. 10.8. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz należy załączyć do oferty odpowiedni dokument.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: b) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony Zamawiającego) oświadczenie Zamawiającemu o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. –zgodnie z zał. Nr 4 do SIWZ .Jeżeli Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: a) składa oświadczenie zgodnie z zał. Nr 2 i 3 10.OFERTA WSPÓLNA 1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o którym mowa w rozdz. VII. 1 niniejszej SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2.Oferta wspólna musi zostać przygotowana i złożona w następujący sposób: -partnerzy ustanawiają i wskazują Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; -oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Partnerów; -każdy z Partnerów musi złożyć oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w rozdz. VII. ust 1 lit a (Załącznik nr 2i 3 do SIWZ) -wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach