Przetargi.pl
Dostawa i montaż trzech kompletów central wentylacyjnych do budynku Sądu Okręgowego w Opolu przy pl. Daszyńskiego 3,3a

Sąd Okręgowy w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-064 Opole, Pl. Daszyńskiego
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 480 775 418 100 , fax. 480 775 418 121
  • Data zamieszczenia: 2019-10-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Opolu
    Pl. Daszyńskiego 1
    45-064 Opole, woj. opolskie
    tel. 480 775 418 100, fax. 480 775 418 121
    REGON: 32366000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opole.so.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Sąd

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż trzech kompletów central wentylacyjnych do budynku Sądu Okręgowego w Opolu przy pl. Daszyńskiego 3,3a
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawę i montaż trzech kompletów central wentylacyjnych do budynku Sądu Okręgowego w Opolu przy pl. Daszyńskiego 3,3a”. 2. Przedmiotem umowy są roboty budowlane obejmujące: dostawę trzech kompletnych, fabrycznie nowych central wentylacyjnych, montaż na istniejącej konstrukcji. „Dostawa i montaż trzech central wentylacyjnych” stanowiące przedmiot zamówienia będą wykonane w Budynku, w którym trwa wykonywanie robót budowlanych – remontowych, objętych decyzją o pozwoleniu na budowę – Decyzja Nr 364/18 z dnia 08.05.2018 dotycząca przebudowy i remontu budynku w Opolu przy pl. Daszyńskiego 3,3a, która również obejmuje realizację przedmiotu niniejszej Umowy. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, charakterystykę robót budowlanych oraz parametry techniczne central wentylacyjnych, określa załączona do Umowy dokumentacja składająca się z projektu budowlanego i wykonawczego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i zestawienia wymaganych parametrów techniczno-jakościowych central wentylacyjnych, które stanowią Załącznik nr 1A do SIWZ i obejmują między innymi następujący zakres: a) Wskazanie Zamawiającemu, oraz Kierownikowi Budowy, w terminie do 7 dni od podpisania niniejszej umowy, norm i parametrów technicznych budowlanych dla istniejących konstrukcji, w celu wykonania niezbędnych robót w miejscu posadowienia central wentylacyjnych przez Wykonawcę robót remontowych, w celu dostosowania istniejących konstrukcji do montażu poszczególnych central wentylacyjnych; b) Udział, na podstawie pełnomocnictwa Zamawiającego w odbiorze wykonanych konstrukcji pod centrale wentylacyjne, przed montażem central wentylacyjnych. O terminie odbioru Wykonawca zostanie poinformowany telefonicznie z min. 7–dniowym wyprzedzeniem. c) niezbędne wykucia i przebicia przy montażu central wentylacyjnych; d) dostawa kompletnych central wentylacyjnych zgodnie z zestawieniem wymaganych parametrów technicznych (Załącznik nr 1A do SIWZ) na teren budowy wraz z rozładunkiem oraz przetransportowaniem na IV nadziemną kondygnację budynku – wg rysunku S-W06 rzut strychu; e) montaż w miejscach wskazanych na rysunku S-W06 - rzut strychu trzech kompletnych central na przygotowanych konstrukcjach pod centrale wentylacyjne zgodnie z projektem budowlanym oraz wytycznymi producenta. Zamontowanie ma być wykonane w taki sposób centrale podczas ich pracy nie przenosiły drgań na konstrukcję budynku. Centrale wentylacyjne winne być wyposażone we wszystkie niezbędne urządzenia wymagane przepisami określającymi ich pracę wraz z dołączonymi dokumentami i dokumentacją eksploatacyjną; 4. Wykonawca w ramach umowy zobowiązany jest również do: a) skompletowania i przekazania Zamawiającemu pełnej dokumentacji techniczno-ruchowej central wentylacyjnych i karty gwarancyjnej; b) odpowiedniego zabezpieczenia central wentylacyjnych takimi materiałami jak folia, styropian płyty osb itp. przed uszkodzeniem związanym z wykonywaniem robót remontowych w budynku po ich zamontowaniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42520000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do złożenia oferty, każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w Rozdziale XIV ust. 1.1. SIWZ. 2. Wysokość wadium wynosi: 5 000,00 zł; 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 3.1. pieniądzu; 3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3.3. gwarancjach bankowych; 3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj.Dz.U.2019.310 z późn. zm.);
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku, oprócz Oświadczenia, na podstawie którego przeprowadzi ocenę spełnienia warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na jego stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 PZP, każdy Wykonawca złoży Zamawiającemu Oświadczenie Wykonawcy – Grupa kapitałowa. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może przedstawić wraz z oświadczeniem dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22a ust. 1 PZP polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 PZP, to wykonawca składa wraz z ofertą w formie oryginału Zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów, na zasadach określonych w art. 22a PZP do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia oraz w celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a PZP, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób i czas trwania wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. oraz dokumenty, o których mowa w Rozdziale IX ust. 3.1. SIWZ także w odniesieniu do tych podmiotów. 3. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony Formularz oferty. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w Formularzu oferty części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców (art. 36 ust. 1 PZP). Zamawiający żąda podania przez Wykonawcę w Formularzu oferty nazwy (firmy) innych podmiotów (podwykonawców), na których zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 PZP. 2) wypełnione Oświadczenie; 3) wypełnione Zestawienie parametrów techniczno–jakościowych central wentylacyjnych; 4) pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy); 5) pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii – w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów rejestrowych); 6) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów (jeżeli dotyczy); 7) dokument świadczący o wniesieniu wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach