Przetargi.pl
Dostawa i montaż trzech klimatyzatorów ściennych typu Split w pomieszczeniach Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego im. Adama Grucy CMKP w Otwocku DZP/137/2012

Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy CMKP ogłasza przetarg

  • Adres: 05-400 Otwock, ul. Konarskiego 13
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7794031 w. 477 , fax. 022 7794031 w. 477
  • Data zamieszczenia: 2012-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy CMKP
    ul. Konarskiego 13 13
    05-400 Otwock, woj. mazowieckie
    tel. 022 7794031 w. 477, fax. 022 7794031 w. 477
    REGON: 00029015600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spskgruca.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż trzech klimatyzatorów ściennych typu Split w pomieszczeniach Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego im. Adama Grucy CMKP w Otwocku DZP/137/2012
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa i montaż trzech klimatyzatorów ściennych typu Split w pomieszczeniach Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego im. Adama Grucy CMKP w Otwocku Ogólny zakres prac: Zadanie 1 Dostawa i zainstalowanie klimatyzatora ściennego typu Split w Pracowni Bakteriologicznej w Zakładzie Diagnostyki Laboratoryjnej o mocy chłodniczej nie mniejszej niż 3,5 kW typu inverter z plazmowym oczyszczaniem powietrza Dostawa i zainstalowanie klimatyzatora ściennego typu Split w Banku Krwi w Zakładzie Diagnostyki Laboratoryjnej o mocy chłodniczej nie mniejszej niż 2,5 kW typu inverter Dostawa i zainstalowanie jednostek zewnętrznych i wewnętrznych dla dwóch klimatyzatorów ściennych typu Split. Uruchomienie i przekazanie do eksploatacji zainstalowanych urządzeń Zadanie 2 Dostawa i zainstalowanie klimatyzatora ściennego typu Split w Gabinecie Lekarskim Ostrego Dyżuru w Izbie Przyjęć o mocy chłodniczej nie mniejszej niż 3,5 kW typu inverter Dostawa i zainstalowanie jednostki zewnętrznej i wewnętrznej klimatyzatora ściennego typu Split Uruchomienie i przekazanie do eksploatacji zainstalowanych urządzeń Szczegółowy zakres wymagań dwóch zadań: 1) Dostarczenie i zainstalowanie klimatyzatorów ściennych typu Split o co najmniej wymaganej mocy chłodniczej typu inverter. Zasilanie jednofazowe 230V. Sterowanie za pomocą pilota. 2) Zamontowanie jednostek wewnętrznych w pomieszczeniach i jednostek zewnętrznych na zewnątrz budynku. Połączenie jednostek odpowiednią instalacją. Miejsce zamontowania w pomieszczeniach i na zewnątrz budynku zostanie uzgodnione z Zamawiającym. 3) Odprowadzenie skroplin grawitacyjne do istniejącej sieci kanalizacyjnej lub na zewnątrz budynku po uzgodnieniu z Zamawiającym. Dla zadania 2 dopuszcza się zainstalowanie pompy do skroplin 4) Podłączenia jednostek i odprowadzenie skroplin - zabudowane ewentualnie umieszczone w korytkach osłonowych uzgodnione z Zamawiającym.. 5) Doprowadzenie wymaganej instalacji elektrycznej do podłączenia klimatyzatorów wraz z wymaganymi zabezpieczeniami o ile są wymagane.. 6) Doprowadzenie pomieszczeń do stanu użyteczności z przed montażu, jeżeli prace montażowe klimatyzatorów wymagały demontaży ścian sufitów podwieszanych 7) Uruchomienie, sprawdzenie działania, szkolenie użytkowników i personelu technicznego z obsługi i konserwacji, przekazanie dokumentacji. 8) Prace będą przeprowadzone w sposób schludny i estetyczny po uzgodnieniu terminów z osobami odpowiedzialnymi za pomieszczenia Gwarancja - min. 24 miesiące. W ramach gwarancji wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzania co 12 miesięcy przeglądów. Koszt przeglądów leży po stronie wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 397172003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spskgruca.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach