Przetargi.pl
Dostawa i montaż trzech dźwigów w budynku Szpitala w Ostrózie przy ul. Władysława Jagiełły 1.

Szpital w Ostródzie Spółka Akcyjna ogłasza przetarg

  • Adres: 14-100 Ostróda, ul. Władysława Jagiełły
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 896 427 357, , fax. 896 469 250
  • Data zamieszczenia: 2020-09-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital w Ostródzie Spółka Akcyjna
    ul. Władysława Jagiełły 1
    14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 896 427 357, , fax. 896 469 250
    REGON: 51139872500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-ostroda.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż trzech dźwigów w budynku Szpitala w Ostrózie przy ul. Władysława Jagiełły 1.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) sprzedaż i dostarczenie trzech dźwigów osobowych wraz z niezbędnym osprzętem produkcji seryjnej oraz dokonanie ich montażu z uruchomieniem w miejscu dźwigów zdemontowanych, 2) demontaż i utylizację trzech dotychczas użytkowanych dźwigów osobowych wraz z osprzętem zgodnie z obowiązującymi przepisami, 3) opracowanie dokumentacji projektowo-montażowej dźwigów zgodnie z wymaganiami Urzędu Dozoru Technicznego, uzyskanie wszelkich niezbędnych i wymaganych przepisami prawa uzgodnień, w tym akceptacji Urzędu Dozoru Technicznego na wymianę dźwigów oraz opracowanie dokumentacji powykonawczej zamontowanych dźwigów, 4) przygotowanie szybów windowych do montażu dźwigów osobowych poprzez ich oczyszczenie, naprawę tynków, przygotowanie do malowania, malowanie, wymianę oświetlenia w celu uzyskania wymaganego natężeniu oświetlenia w szybach windowych oraz montaż drabinki w podszybiu, 5) wykonanie wszelkich wymaganych prac w szybie i maszynowni oraz na ościeżach i posadzce wokół wymienionych drzwi szybowych (przywrócenie stanu pierwotnego) niezbędnych do montażu dźwigów, 6) w przypadku ingerencji w istniejące okładziny wejść do windy na kondygnacjach wykonawca zobowiązany jest do ich ponownego montażu zgodnie ze sztuką budowlaną (doprowadzenie do stanu pierwotnego), 7) rozruch dostarczonych i zamontowanych dźwigów, 8) przeprowadzenie odbioru dźwigów, ich rejestrację i dopuszczenie do użytkowania przez Urząd Dozoru Technicznego, koszty związane z odbiorem dźwigów przez Urząd Dozoru Technicznego, dokumentacją rejestracyjną i książką rewizji ponosi wykonawca w ramach wykonania przedmiotu zamówienia, 9) przeszkolenie przed odbiorem końcowym wskazanych przez zamawiającego pracowników w zakresie obsługi i użytkowania zamontowanych urządzeń i eksploatacji dźwigów, 10) wykonywanie w okresie obowiązywania gwarancji czynności serwisowych zamontowanych dźwigów osobowych, udział przy okresowych badaniach dźwigów przez Urząd Dozoru Technicznego, realizację uwag i zaleceń Urząd Dozoru Technicznego dotyczących dźwigów w okresie gwarancji. Szczegółowy zakres czynności serwisowych określony jest w załączniku nr 8 do SIWZ. 4. Dostarczone i zamontowane dźwigi osobowe wraz z niezbędnym osprzętem produkcji seryjnej muszą być fabrycznie nowe, rok produkcji 2020, wolne od wad technicznych, niepoddane wcześniej żadnym naprawom, dopuszczone do obrotu i stosowania, w pełni sprawne i gotowe do użycia zgodnie z ich przeznaczeniem, nie mogą być obciążone żadnymi prawami na rzecz osób trzecich, muszą spełniać wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia zwanej dalej SIWZ, muszą odpowiadać obowiązującym standardom jakościowym i technicznym oraz muszą być zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa i normami, a w szczególności: 1) z przepisami dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/33/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie harmonizacji ustawodawstw państw członkowskich dotyczących dźwigów i elementów bezpieczeństwa do dźwigów (Dz. U. UE L 96 z 29.03.2014 s. 251), 2) z przepisami rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 3 czerwca 2016 r. w sprawie wymagań dla dźwigów i elementów bezpieczeństwa do dźwigów (Dz. U. z 2016 r. poz. 811), 3) przepisami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2019 r. poz. 1065), 4) z postanowieniami norm bezpieczeństwa dotyczącymi budowy i instalowania dźwigów, tj. PN-EN 81-1:2002, PN-EN 81-1 A2:2006, PN-EN 81-28:2004, PN-IEC 60364, 5) z postanowieniami normy bezpieczeństwa dotyczącymi budowy i instalowania dźwigów: Badania i próby – Część 58: Próba odporności ogniowej drzwi przystankowych – PN-EN 81-58:2004, 6) z postanowieniami normy bezpieczeństwa dotyczącymi budowy i instalowania dźwigów: Szczególne zastosowania dźwigów osobowych i towarowych – Część 72: Dźwigi pożarowe –PN-EN 81-72:2004. 5. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz do przestrzegania zasad bezpieczeństwa, a także do realizacji zadania przy udziale osób posiadających wymagane przepisami prawa uprawnienia, kwalifikacje i doświadczenie zawodowe niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach nr 5 – 7 do SIWZ. 7. Koszty przeglądów serwisowych i konserwacyjnych dostarczonych dźwigów osobowych wymaganych do prawidłowego działania tych dźwigów i utrzymania udzielonych dla tych dźwigów okresu gwarancji wraz z wymianą elementów eksploatacyjnych dokonywanych podczas takich przeglądów, należy ująć w kosztach realizacji zamówienia. 8. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia przy użyciu własnych narzędzi, materiałów, sprzętu i transportu. Koszty i ryzyko transportu, opakowania i ubezpieczenia na czas przewozu oraz montażu wszystkich elementów ponosi wykonawca. 9. Przedmiot zamówienia wykonywany będzie przez wykonawcę na czynnym obiekcie szpitala, w związku z czym sposób jego realizacji wymaga od wykonawcy: 1) etapowania wykonywanych prac i bieżących uzgodnień z zamawiającym w celu zapewnienia w tym okresie prawidłowego funkcjonowania szpitala, 2) zapewnienia podczas prowadzonej wymiany dźwigów funkcjonowania co najmniej jednego urządzenia, zamawiającego nie dopuszcza się możliwości wyłączenia z użytkowania wszystkich trzech dźwigów osobowych, 3) zabezpieczenia rejonu wykonywanych prac oraz prowadzenia robót w sposób ograniczający zagrożenie bezpieczeństwa pracowników szpitala oraz jego użytkowników, 4) realizowanie prac w sposób jak najmniej uciążliwy dla szpitala, utrzymanie należytego porządku, tj. usuwanie z ciągów komunikacyjnych wszelkich zbędnych materiałów i urządzeń. 10. W każdym przypadku, gdy zamawiający w SIWZ powołuje się na normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym. 11. Prace niezakłócające prawidłowego funkcjonowania szpitala i osób w nim przebywających mogą być prowadzone w godzinach pracy zamawiającego. Roboty rozbiórkowe i inne prace uciążliwe, np. powodujące hałas, nadmierne zapylenie prowadzone będą po godzinach urzędowania zamawiającego i w dni wolne od pracy, co wykonawca każdorazowo uzgodni z zamawiającym. 12. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia z poszanowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42416100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 15.000,00 złotych. 2. Wykonawca przed podpisaniem umowy wniesie zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny całkowitej podanej w ofercie. 3. Zabezpieczenie może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej – poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Zamawiający zwróci 70% zabezpieczenia w terminie 30 dni od dnia wykonania całości przedmiotu zamówienia i uznania przez zamawiającego za należycie wykonane, pozostałe 30% zamawiający zwróci nie później niż w 15 dniu po upływie okresu rękojmi za wady wynoszącym 2 lata.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać: 1) wypełniony formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ, 2) wypełniony szczegółowy opis dźwigów osobowych – załącznik nr 5 do SIWZ, 3) oświadczenie potwierdzające spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz niepodleganie wykluczeniu z udziału w postępowaniu wymienione w Rozdziale VII SIWZ, 4) zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w przypadku gdy wykonawca będzie polegał na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, 5) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym ustanowionego wykonawcę – pełnomocnika, 6) w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy – pełnomocnictwo do reprezentowaniu wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach