Przetargi.pl
Dostawa i montaż trybun stadionowych na boisku sportowym w Głowaczowie

Gmina Głowaczów ogłasza przetarg

  • Adres: 26-903 Głowaczów, Rynek
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 486 231 075 , fax. 486 231 217
  • Data zamieszczenia: 2020-09-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Głowaczów
    Rynek 35
    26-903 Głowaczów, woj. mazowieckie
    tel. 486 231 075, fax. 486 231 217
    REGON: 67022364600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glowaczow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż trybun stadionowych na boisku sportowym w Głowaczowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż dwóch trybun stadionowych na boisku sportowym w Głowaczowie w ramach zadania pn. „Modernizacja Boiska Sportowego w Głowaczowie”. Przedmiot zamówienia obejmuje: Charakterystyka techniczno – materiałowa: Ilość rzędów 4 Ilość miejsc 134 Ilość wejść 2 Szerokość wejść w świetle 145 cm Długość całkowita 19 m Rozstaw osiowy siedzisk 500 mm Typ siedziska Siedziska plastikowe ze średnim oparciem H=min. 25 cm Różnica poziomów miedzy podestami 300 mm Wysokość stopni pośrednich 150 mm Wykończenie elementów konstrukcji trybuny Cynkowanie ogniowe Wykończenia barierek Cynkowanie ogniowe i malowanie proszkowe Materiały podestu Kraty stalowe podestowe typu wciskanego, ok. 33x44 mm, cynkowane ogniowo Materiał pokrycia Płyta 2 komorowa z poliwęglanu komorowego o grubości min. 10 mm, kolor dymny Maksymalne obciążenie użytkowe podestu Wg. normy PN-EN 13200 Dodatkowo trybuna wyposażona w maskownice z blachy stalowej cynkowanej, zamontowanej pod siedziskami uniemożliwiające wrzucanie śmieci pod trybunę Rama konstrukcji zadaszenia z dwóch części, przykręcana do ram poprzecznych trybuny oraz kotwiona bezpośrednio do podłoża (płyta fundamentowa) W skład trybuny wchodzą: ramy poprzeczne, łączniki, wsporniki pod siedziska, podest oraz siedziska sportowe. Wysokość całkowita trybuny min. 450 cm. Głębokość konstrukcji od tyłu konstrukcji do czoła siedzenia wynosi min. 340 cm. Trybuna wyposażona w dwa moduły schodowe, z stopniami pośrednimi o wysokości 150 mm. Całość konstrukcji zabezpieczona antykorozyjnie przez cynkowanie ogniowe. Mocowanie płyt poliwęglanowych za pomocą systemowych profili aluminiowych wraz z gumowymi uszczelkami liniowymi. Czoła płyty (dolne i górne) należy osadzić w systemowych profilach aluminiowych typu F. Pokrycie powinno sięgać min. 45 cm dalej niż czoło siedzenia najniższego rzędu, w celu osłony przed deszczem ukośnym. Układ i ilość kolorów zostanie ustalony z Zamawiającym po wyborze oferty. Trybuny powinny być wyposażone w bariery boczne. Bariery wykonane z profilu kwadratowego min. 40 x 25 mm, wypełnienie wykonane z kątownika stalowego min. 20x20x2 mm, w rozstawie pionowym 120 mm. Dodatkowo należy wykonać barierkę ochronną przednią, z zachowaniem wymaganych przepisami szerokości przejść (min. 120 cm) pomiędzy pierwszym rzędem a brzegiem płyty trybuny. Wysokość barierki – 110 cm, długość ok. 20 m. Barierka powinna być wykonana w tej samej technologii i z takich samych materiałów jak barierki boczne trybun. Wykończenie powierzchni analogiczne jak w trybunie. Wszystkie śruby i nakrętki należy zakryć zaślepkami, wszystkie otwory końcowe i technologiczne w profilach powinny być zaślepione zaślepkami tworzywowymi wciskanymi w kolorze czarnym. Trybuny kotwione do płyty żelbetowej za pomocą kotew stalowych. Zamawiający nie posiada projektu trybun. 3. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności zgodnie z ustawą Prawo budowlane. Wskazane przez Zamawiającego nazwy własne producentów nie są wiążące dla Wykonawcy i należy je traktować jako przykładowe do określenia parametrów i wymogów technicznych. Przyjęte typy materiałów i urządzeń zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych , o nie gorszych parametrach niż wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania , że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia . Rozwiązania równoważne zgodnie ze swoją definicją , muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo. Do wskazanych w dokumentacji znaków towarowych, patentów lub pochodzenia zastosowanie ma określenie „lub równoważny”. Co oznacz, że Wykonawca może użyć innych produktów niż określone w dokumentacji, jednakże wyłącznie pod warunkiem, że posiadają one tożsamy charakter użytkowy (tożsamość funkcji) oraz, że zapewniają uzyskanie parametrów technicznych oraz bezpieczeństwa użytkowania nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego. W miejscu gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 – 3 Ustawy Zamawiający, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 4. Ponadto w ramach niniejszego zamówienia Wykonawca na swój koszt zobowiązany jest do: - udzielenia minimum 24 miesiące gwarancji jakości na wykonane prace montażowe i użyte do wykonania zamówienia materiały i wyroby budowlane, - przedmiot zamówienia należy wykonać z nowych materiałów, na które Wykonawca dostarczy certyfikaty lub atesty dopuszczenia do użytkowania i przekaże je Zamawiającemu w dniu odbioru przedmiotu zamówienia, - po zakończeniu robót montażowych ale przed terminem ich odbioru, należy uporządkować teren i oddać go w należytym stanie, nie gorszym niż przed rozpoczęciem robót, 6. Postanowienia dotyczące wykonania przedmiotu umowy: 1) Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu, objętego przyszłymi robotami montażowymi w ramach niniejszego przedmiotu zamówienia w celu zapoznania się z warunkami realizacji tych prac. 2) Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego powiadomienia Zamawiającego o okolicznościach mogących mieć wpływ na niedotrzymanie terminu wykonania przedmiotu zamówienia w nieprzekraczalnym terminie do 7 dni od dnia wystąpienia w/w okoliczności. 3) Prowadzone roboty montażowe muszą odbywać się zgodnie z przepisami prawa budowlanego, BHP, ppoż., sanitarnymi i przepisami ochrony środowiska. 4) Wszystkie materiały i wyroby budowlane użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą być nowe oraz muszą być dopuszczone do stosowania na terenie RP, a także muszą spełniać warunki określone w ustawie z dnia 07 lipca 1994r. Prawo budowlane ( jednolity tekst Dz. U. z 2017 r., poz. 1332 z późn. zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury w sprawie sposobów deklarowania zgodności wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym z 11 sierpnia 2004r. (Dz. U. z 2004 r., Nr 198, poz. 2041 z późn. zm.)oraz muszą spełniać warunki określone w ustawie z dn. 16 kwietnia 2004 r o wyrobach budowlanych (Dz.U. z 2014 r. poz. 883). 5) Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia terenu robót przed osobami postronnymi, a w szczególności do przeciwdziałania wypadkom osób trzecich. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim w wyniku prowadzonych prac, od dnia przekazania placu do montażu trybun. 7. Podwykonawstwo: 7.1. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców przy wykonaniu przedmiotu zamówienia. 7.2. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 7.3. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców (wg załączonego wzoru formularz ofertowy - zał. nr 1 do SIWZ). 7.4. Informacje o formalnościach (w tym związanych m.in. z korzystaniem z podwykonawców) jakie powinny zostać dopełnione po wyborze najkorzystniejszej oferty zostały zawarte w ROZDZIALE XVI pkt 7 SIWZ. 8. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): - Główny przedmiot zamówienia - 37400000-2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37400000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3.000,00 zł, słownie: trzy tysiące zł, przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykonawca wnosi wadium: - w pieniądzu - wpłata przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego - 57 9125 0005 0000 0374 2000 0080, - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572). 3. Uwaga: Wadium wnoszone w formie niepieniężnej musi zawierać zapis art. 46 ust. 4a „ustawy Pzp”. 4. Dokument gwarancji w formie nie pieniężnej - musi zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 5. Gwarancje wnoszone w innej formie niż pieniężna należy złożyć w formie oryginału Urzędzie Gminy – pokój nr 10 . 6. Do oferty należy dołączyć kserokopię wniesionego wadium. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 13. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składnia ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 7, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania, jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności , o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: • odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; • nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; • zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. b) Formularz oferty – zał. 1 do SIWZ. c) Kosztorys ofertowy d) Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełniania obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub 14 RODO – zał. nr 7 do SIWZ, e) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. f) Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach