Przetargi.pl
Dostawa i montaż tablic świetlnych LED w Drogowym Przejściu Granicznym w Budomierzu

Wojewoda Podkarpacki ogłasza przetarg

  • Adres: 35-959 Rzeszów, ul. Grunwaldzka 15
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 8671608 , fax. 017 8671962
  • Data zamieszczenia: 2014-07-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewoda Podkarpacki
    ul. Grunwaldzka 15 15
    35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 017 8671608, fax. 017 8671962
    REGON: 00051434800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.rzeszow.uw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż tablic świetlnych LED w Drogowym Przejściu Granicznym w Budomierzu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż 19 szt. tablic świetlnych LED w Drogowym Przejściu Granicznym w Budomierzu: - 8 szt. tablic świetlnych LED o wymiarach 1,6 m x 0,8 m na kierunku wyjazdowym z Polski; - 9 szt. tablic świetlnych LED o wymiarach 1,6 m x 0,8 m na kierunku wjazdowym do Polski; - Zestaw komputerowy do sterowania tablicami (Straż Graniczna); - 2 szt. tablic świetlnych LED o wymiarach 1,6 m x 0,8 m na wiacie nad budynkiem TAX-FREE; - Zestawy komputerowy do sterowania tablicami (Oddział Celny); - Dostawa i montaż stelaży pod tablice; - Wykonanie okablowania tablic i urządzenia sterującego. - Roboty montażowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 488131001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 2 000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). 2. Wadium zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawcy mogą wnosić w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek Zamawiającego, tj. Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Rzeszowie, Nr: 63 1010 1528 0012 1213 9120 0000. 4. Dokument potwierdzający wniesienie wadium należy złożyć w sekretariacie Wydziału Infrastruktury Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie, pok. 356, przed upływem terminu składania ofert. 5. Zwrot wadium nastąpi na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:// bip.rzeszow.uw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach