Przetargi.pl
DOSTAWA I MONTAŻ SZAFEK OŚWIETLENIOWYCH ORAZ AKTUALIZACJA OPROGRAMOWANIA W ISTNIEJĄCYCH SZAFKACH OŚWIETLENIOWYCH ZLOKALIZOWANYCH NA TERENIE MIASTA BIAŁEGOSTOKU

Miasto Białystok ogłasza przetarg

  • Adres: 15-950 Białystok, ul. Słonimska 1
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 869 60 02 , fax. 085 869 62 65
  • Data zamieszczenia: 2012-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Białystok
    ul. Słonimska 1 1
    15-950 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 085 869 60 02, fax. 085 869 62 65
    REGON: 00051500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA I MONTAŻ SZAFEK OŚWIETLENIOWYCH ORAZ AKTUALIZACJA OPROGRAMOWANIA W ISTNIEJĄCYCH SZAFKACH OŚWIETLENIOWYCH ZLOKALIZOWANYCH NA TERENIE MIASTA BIAŁEGOSTOKU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż 4 sztuk szafek oświetleniowych na terenie miasta Białegostoku w niżej wymienionych lokalizacjach: 1.1. szafka oświetleniowa SO - 41 przy ul. Stroma, 1.2. szafka oświetleniowa SO - 221 przy ul. Pieczurki, 1.3. szafka oświetleniowa SO - 247 przy ul. gen. J. Bema, 1.4. szafka oświetleniowa SO - 258 przy ul. gen. Wł. Sikorskiego wraz z ich przystosowaniem oraz podłączeniem do zaktualizowanego Systemu Sterowania Oświetleniem Miejskim, 1.5. Aktualizacja oprogramowania w istniejących 114 szafkach oświetlenia ulicznego zlokalizowanych na terenie miasta Białegostoku. 2. Zakres prac obejmuje: 2.1. Opracowanie dokumentacji technicznej na wyniesienie szafki oświetleniowej SO-41 ze stacji transformatorowej ST-01 941, szafki oświetleniowej SO-221 ze stacji transformatorowej ST-01 399, szafki oświetleniowej SO-247 ze stacji transformatorowej ST-01 1249, szafki oświetleniowej SO-258 ze stacji transformatorowej ST-01 1029 zgodnie z przepisami: - Prawa Budowlanego (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.), - Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2003 r. Nr 120, poz. 1133 z późn. zm.), oraz przekazanie Zamawiającemu niniejszej dokumentacji technicznej w pełnej wersji wykonanej w 2 jednakowych egzemplarzach oraz w wersji elektronicznej w formacie PDF; 2.2. Opracowanie dokumentacji ruchowej na wymianę istniejących szafek oświetleniowych SO-41, SO-221, SO-247, SO-258; 2.3. Demontaż szafek oświetleniowych; 2.4. Mufowanie lub uzupełnianie istniejących kabli miedzianych lub aluminiowych; 2.5. Układanie ręczne kabli wielożyłowych w ziemi; 2.6. Montaż szafek oświetleniowych; 2.7. Montaż sterowników i wpięcie ich do zaktualizowanego Systemu Sterowania Oświetleniem Miejskim DIMaC-OM eksploatowanego przez Zamawiającego; 2.8. Montaż urządzeń GPRS do transmisji danych do systemu DIMaC-OM/serwera; 2.9. Podłączenie sterowników szafek do systemu monitoringu sterowania oświetleniem (Zamawiający dostarczy karty SIM), 2.10. Montaż urządzeń modułowych pomiaru napięć i mocy, 2.11. Montaż uziomu prętowego pionowego, 2.12. Wykonanie niezbędnych pomiarów i badań oraz innych czynności mających na celu sprawne funkcjonowanie wymienionych szafek, 2.13. Aktualizacja wizualizacji z centrum sterowania, zlokalizowanym w budynku Zarządu Dróg i Inwestycji Miejskich przy ul. Składowej 11, pok. 218,poprzez prezentacje danych bieżących i zapisów bazodanowych w postaci tabel, wykresów i raportów oraz opracowanie i uruchomienie na serwerze portalu WWW, 2.14. Aktualizacja oprogramowania istniejącego w 114 szafkach oświetleniowych polega na zmianie rozpiętości stopniowej skali cywilnego wschodu i cywilnego zachodu słońca w skali od 1° do 7°oraz w taki sposób aby korelacja nastaw załącz - wyłącz odbywała się w odstępach czasowych - 1min., 2.15 Dostarczenie Zamawiającemu pełnej dokumentacji powykonawczej. 2.16. W przypadku gdy w SIWZ zostały wskazane nazwy, znaki towarowe lub typy materiałów czy produktów lub normy, aprobaty, specyfikacje czy systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych przez zamawiającego. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych, wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy oraz podania wykazu dokumentów potwierdzających ich równoważność takich jak: certyfikaty, aprobaty techniczne, z podaniem nazwy podmiotu wydającego oraz terminu ważności dokumentu. 3. Dokumentacja techniczna wymieniona w pkt. 2 ppkt 2.1. powinna zawierać wszelkie uzgodnienia i pozwolenia niezbędne do wykonania prac. 4. Szczegółowy zakres zamówienia określa Program funkcjonalno - użytkowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ, Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - stanowiąca załącznik nr 7 do SIWZ, a także schematy jednokreskowe szafek stanowiące załącznik nr 8 do SIWZ. 5. Wykonawca we własnym zakresie zapewni niezbędną obsługę geodezyjną obiektu, organizację ruchu na czas remontu oraz wykona inwentaryzację powykonawczą. 6. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia określonego w umowie i Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zgodnie ze złożoną ofertą, a także uzgodnionymi z Zamawiającym zmianami podjętymi w trakcie realizacji prac PODWYKONAWCY: W przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom musi wskazać w ofercie zakres prac przewidywanych do przekazania
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349285003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bialystok.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach