Drugi Urząd Skarbowy w Radomiu ogłasza przetarg
- Adres: 26-600 Radom, ul. Toruńska 3
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 048 3603061 , fax. 048 3318448
- Data zamieszczenia: 2011-07-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Drugi Urząd Skarbowy w Radomiu
ul. Toruńska 3 3
26-600 Radom, woj. mazowieckie
tel. 048 3603061, fax. 048 3318448
REGON: 67074446300000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA I MONTAŻ SZAF BIUROWYCH ORAZ DOSTAWA KRZESEŁ BIUROWYCH DLA DRUGIEGO URZĘDU SKARBOWEGO W RADOMIU - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa i montaż szaf biurowych oraz dostawa krzeseł biurowych dla Drugiego Urzędu Skarbowego w Radomiu 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ 2. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia : 1) Wykonawca udzieli na dostarczone szafy i krzesła gwarancji na okres nie krótszy niż wskazany w opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do SIWZ). 2) Wykonawca zobowiązuje się na czas trwania gwarancji do nieodpłatnego usuwania zgłaszanych przez zamawiającego usterek, 3) Wykonawca zobowiązuje się do podjęcia czynności serwisowych w czasie nie przekraczającym jednego dnia roboczego od momentu zgłoszenia, 4) W przypadku wystąpienia konieczności naprawy mebli poza siedzibą Zamawiającego Wykonawca zapewni usunięcie usterki, odbiór i dostawę naprawionych mebli na własny koszt, w terminie nie przekraczającym 14 dni roboczych od dnia zgłoszenia usterki przez Zamawiającego, 5) W przypadku stwierdzenia wady ukrytej mebli Wykonawca zobowiązany jest do ich wymiany na nowy w terminie 14 dni od daty zgłoszenia tej wady. 4. Zamówienie będzie realizowane na zasadach i warunkach określonych w SIWZ, a w szczególności zawartych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia i projekcie umowy oraz w ofercie Wykonawcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391300002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.is.waw.pl/usradom2
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i montaż mebli biurowych dla Oddziałów BGK w Olsztynie i Białymstoku
Dodano: 2016-07-25 - Dostawa mebli biurowych dla Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów
Dodano: 2016-07-21 - Zakup mebli biurowych do pokoi w budynku Urzędu Dzielnicy Praga-Północ 03-708 Warszawa, ul. ks. I. Kłopotowskiego 15
Dodano: 2016-07-20 - Dostawa mebli do Laboratorium Internetowych Systemów Pomiarowych w Instytucie Systemów Elektronicznych Wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej. Postępowanie numer WEiTI/34/ZP/2016/1033
Dodano: 2016-07-07 - DOSTAWA MEBLI BIUROWYCH NA POTRZEBY MAZOWIECKIEGO ODDZIAŁU REGIONALNEGO I 35 BIUR POWIATOWYCH ARIMR
Dodano: 2016-07-06 - Dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych, na rzecz których realizowane jest zamówienie
Dodano: 2016-06-27 - Dostawa i montaż do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych, nieużywanych mebli biurowych
Dodano: 2016-06-15 - wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych w pomieszczeniach Kancelarii Senatu
Dodano: 2016-06-15 - Dostawa i montaż mebli biurowych do Oddziału ZUS w Białymstoku i podległych terenowych jednostek organizacyjnych
Dodano: 2016-06-07 - Dostawa mebli do Laboratorium Internetowych Systemów Pomiarowych w Instytucie Systemów Elektronicznych Wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej. Postępowanie numer WEiTI/27/ZP/2016/1033
Dodano: 2016-06-07