Przetargi.pl
Dostawa i montaż systemu radaru ARPA, systemu mapy elektronicznej oraz AIS na statku BALTICA GDY-100

Morski Instytut Rybacki - Państwowy Instytut Badawczy ogłasza przetarg

  • Adres: 81-332 Gdynia, ul. Kołłątaja
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 7356100, 7356105, 7356108 , fax. 587 356 110
  • Data zamieszczenia: 2019-11-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Morski Instytut Rybacki - Państwowy Instytut Badawczy
    ul. Kołłątaja 1
    81-332 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 58 7356100, 7356105, 7356108, fax. 587 356 110
    REGON: 14473300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.mir.gdynia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowy Instytut Badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż systemu radaru ARPA, systemu mapy elektronicznej oraz AIS na statku BALTICA GDY-100
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż systemu radaru ARPA, systemu mapy elektronicznej oraz AIS na statku BALTICA GDY-100 w porcie Dalmor w Gdyni. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Zakup i montaż nowego radaru ARPA z jednostką centralną, klawiaturą i monitorem co najmniej 20”, zgodnego z wymaganiami SOLAS, wraz z anteną (minimum 6’), kablem antenowym (30m) oraz wszelkim oprzyrządowaniem, złączkami i innymi drobnymi materiałami potrzebnymi do instalacji. Urządzenie musi mieć złącze Asterix CAT 240, umożliwiające dystrybucję sygnału poprzez sieć do innych odbiorników. 2) Montaż zakupionego radaru w miejsce obecnego JRC NWZ-170. 3) Przeniesienie Obecnego JRC NWZ-170 z prawej burty na lewą w miejsce obecnego FURUNO FF-1505DA, wraz z przedłużeniem istniejącego okablowania, z prawej burty na lewą (5m). 4) Demontaż obecnego radaru FURUNO FF-1505DA i przekazanie go zamawiającemu. 5) Demontaż anteny 4ft od FURUNO FF-1505DA i przekazanie go zamawiającemu. 6) Instalacja nowej anteny 6ft do nowego radaru w miejscu po FF-1505DA , wraz z przekładnią na maszcie oraz stelażem dopasowującym . 7) Wymiana niezbędnego okablowania dalekosiężnego i lokalnych (ok 10m). 8) Podłączenie sygnałów, które obecnie są podłączone do radaru JRC NWZ 170 i uruchomienie systemów. 9) Zakup i montaż Systemu Automatycznej Identyfikacji – AIS wraz z anteną VHF i GPS, zgodny z SOLAS (klasa A). 10) Demontaż starego systemu AIS i przekazanie go zamawiającemu. 11) Podłączenie systemu AIS w miejsce starego i sprzężenie go z systemami nawigacyjnymi statku, do których jest aktualnie podłączony odbiornik AIS zamontowany na statku. 12) Zakup nowego systemu map nawigacyjnych (ploter), wraz z komputerem dedykowanym przez producenta mapy (nie gorszym niż: procesor i5, 8GB RAM, dysk SSDbez urządzeń peryferyjnych), oraz z możliwością korzystania z obecnie posiadanych licencji map . Dodatkowo z możliwością wyświetlania obrazu radarowego na mapie elektronicznej tzw. radar overlay. 13) Zakup i podłączenie zasilacza awaryjnego UPS dla w/w komputera. 14) Instalacja i konfiguracja systemu map nawigacyjnych, w miejsce obecnego navifisher TX97. 15) Wykonanie dokumentacji zdawczej dla klasyfikatora. 16) Ewentualne prace gorące i stolarskie oraz demontaż i montaż szalunku sufitowego po stronie Armatora. 17) Przeszkolenie oficerów statku Baltica Gdy-100 z podstaw obsługi zainstalowanych urządzeń i systemów. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 38110000-9 – Przyrządy nawigacyjne 38115000-4 – Aparatura radarowa
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38110000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania obowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110, 650, 1000 i 1669). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Millenium S.A. numer 45116022020000000061917907 podając w tytule „Wadium PN/39/FZP/FGE/2019 - Dostawa i montaż systemu radaru ARPA na statku BALTICA GDY-100”. 5. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej powinno być wystawione na Morski Instytut Rybacki - Państwowy Instytut Badawczy z siedzibą w Gdyni. Oryginał dokumentu należy złożyć w opisanej kopercie wraz z ofertą, natomiast potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię należy dołączyć do oferty. 6. Dokument poręczenia/gwarancyjny powinien przewidywać utratę wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w pkt 7 i 8 poniżej, oraz zawierać w swojej treści zobowiązanie do bezwarunkowej i nieodwołalnej zapłaty na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego pełnej kwoty wadium po spełnieniu się każdego warunku określonego w pkt 7 i 8 poniżej. 7. Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego, wraz z odsetkami, w przypadku, gdy wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy będzie niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8. Ponadto Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia o których mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9. Wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania ofertą, który wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert. 10. Zamawiający zwróci wadium Wykonawcy na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp. 11. Wykonawca, który wycofał swoją ofertę, a zabezpieczył ją wadium, powinien wystąpić do Zamawiającego na piśmie o dokonanie zwrotu wadium w formie i wysokości, w której je wniósł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wg wzoru w Załączniku nr 4 do SIWZ, które Wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego informacji o których mowa w art.86 ust. 5. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. - Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. - W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w VI ust 1 pkt a) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia - Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp - Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdziale VII ust. 1 pkt c) składa: dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust.1 pkt d) zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby - Na ofertę składają się: 1) formularz oferty - Załącznik nr 5, 2) oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu w postępowaniu - Załącznik nr 3, 3) odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub oryginał lub poświadczoną notarialnie kopię stosownego pełnomocnictwa do złożenia oferty wraz z załącznikami, określającego jego zakres i wystawionego przez osoby do tego upoważnione. 4) Dokumenty wymienione w rozdziale VII niniejszej Specyfikacji. - Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z treści dokumentów dołączonych do oferty. W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z treści dokumentu określającego status prawny Wykonawcy (odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną notarialnie kopię stosownego pełnomocnictwa, określającego jego zakres i wystawionego przez osoby do tego upoważnione - Wadium wnoszone w formie niepieniężnej powinno być wystawione na Morski Instytut Rybacki - Państwowy Instytut Badawczy z siedzibą w Gdyni. Oryginał dokumentu należy złożyć w opisanej kopercie wraz z ofertą, natomiast potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię należy dołączyć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach