Przetargi.pl
dostawa i montaż systemu prezentacyjnego LCD na salę posiedzeń.

Kancelaria Senatu ogłasza przetarg

  • Adres: 00-902 Warszawa, ul. Wiejska 6
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 6941046 , fax. 6290968
  • Data zamieszczenia: 2010-08-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kancelaria Senatu
    ul. Wiejska 6 6
    00-902 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 6941046, fax. 6290968
    REGON: 00139380011000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.senat.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Kancelaria Senatu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa i montaż systemu prezentacyjnego LCD na salę posiedzeń.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż systemu prezentacyjnego LCD na salę posiedzeń Senatu znajdującą się w Kancelarii Senatu w Warszawie, przy ul. Wiejskiej 6. 2. Zamówienie obejmuje: - wykonanie projektu; - dostawę elementów systemu; - dostarczenie dedykowanego oprogramowania; - montaż systemu; - testowanie systemu; - sporządzenie dokumentacji powykonawczej; - nadzór autorski. Dostarczone urządzenia i komponenty powinny być fabrycznie nowe. 3. System ma składać się z następujących elementów: - dwóch monitorów LCD o rozmiarach 70 wraz ze specjalistycznym montażem; - układów konwersji, przełączania i rozdzielania sygnału HDTV; - typowych źródeł sygnału HDTV i SD; - nietypowego źródła sygnału - komputera PC z dedykowanym oprogramowaniem do wyświetlania komunikatów. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 5. Realizacja przedmiotu zamówienia, ze względu na charakter jego części i uwarunkowania Zamawiającego będzie odbywać się etapami. W szczególności ze względu na posiedzenia Senatu i inne uroczystości, termin montażu systemu jest ruchomy, będzie negocjowany i może ulegać zmianie. 6. Robocze projekty instalacji, w tym zwłaszcza mechanizmu wsporczego monitorów powinny powstać do 11 października 2010 r. 7. Dostawa urządzeń elektronicznych powinna odbyć się do 30 października 2010 r. Zamawiający dopuszcza zamiast dostawy okazanie sprzętu, a dostawa nastąpi w terminie wskazanym przez Zamawiającego. 8. Dostawa aplikacji posiedzeniowej działającej w trybie A, powinna nastąpić do 30 października 2010 r. 9. Wykonanie mechanizmu wsporczego monitora powinno odbyć się do 10 listopada 2010 r. Zamawiający przewiduje oględziny mechanizmu zamiast dostawy. 10. Montaż i uruchamianie systemu na Sali będzie się odbywało sukcesywnie w okresie 17 listopada 2010 r. - 24 grudnia 2010 r., stosownie do przerw między posiedzeniami. Zamawiający przewiduje kolejno: - instalacje jednego monitora, - kompleksową instalację i uruchomienie części sterującej, - instalację drugiego monitora. Terminy i sposób instalacji oraz funkcjonowanie systemu muszą być bezwzględnie podporządkowane niezakłócaniu obsługi posiedzeń i mogą ulegać zmianie. Zamawiający dopuszcza (przewiduje konieczność) prowizoryczne podłączenie i uruchomienie pierwszego monitora. 11. Dostawa aplikacji posiedzeniowej z działającymi pozostałymi trybami pracy i aplikacji BPS, powinna nastąpić do dnia 29 grudnia 2010 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302313000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.senat.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach