Kancelaria Senatu ogłasza przetarg
- Adres: 00-902 Warszawa, ul. Wiejska 6
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 6941046 , fax. 6290968
- Data zamieszczenia: 2010-08-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Kancelaria Senatu
ul. Wiejska 6 6
00-902 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 6941046, fax. 6290968
REGON: 00139380011000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.senat.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Kancelaria Senatu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa i montaż systemu prezentacyjnego LCD na salę posiedzeń. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż systemu prezentacyjnego LCD na salę posiedzeń Senatu znajdującą się w Kancelarii Senatu w Warszawie, przy ul. Wiejskiej 6. 2. Zamówienie obejmuje: - wykonanie projektu; - dostawę elementów systemu; - dostarczenie dedykowanego oprogramowania; - montaż systemu; - testowanie systemu; - sporządzenie dokumentacji powykonawczej; - nadzór autorski. Dostarczone urządzenia i komponenty powinny być fabrycznie nowe. 3. System ma składać się z następujących elementów: - dwóch monitorów LCD o rozmiarach 70 wraz ze specjalistycznym montażem; - układów konwersji, przełączania i rozdzielania sygnału HDTV; - typowych źródeł sygnału HDTV i SD; - nietypowego źródła sygnału - komputera PC z dedykowanym oprogramowaniem do wyświetlania komunikatów. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 5. Realizacja przedmiotu zamówienia, ze względu na charakter jego części i uwarunkowania Zamawiającego będzie odbywać się etapami. W szczególności ze względu na posiedzenia Senatu i inne uroczystości, termin montażu systemu jest ruchomy, będzie negocjowany i może ulegać zmianie. 6. Robocze projekty instalacji, w tym zwłaszcza mechanizmu wsporczego monitorów powinny powstać do 11 października 2010 r. 7. Dostawa urządzeń elektronicznych powinna odbyć się do 30 października 2010 r. Zamawiający dopuszcza zamiast dostawy okazanie sprzętu, a dostawa nastąpi w terminie wskazanym przez Zamawiającego. 8. Dostawa aplikacji posiedzeniowej działającej w trybie A, powinna nastąpić do 30 października 2010 r. 9. Wykonanie mechanizmu wsporczego monitora powinno odbyć się do 10 listopada 2010 r. Zamawiający przewiduje oględziny mechanizmu zamiast dostawy. 10. Montaż i uruchamianie systemu na Sali będzie się odbywało sukcesywnie w okresie 17 listopada 2010 r. - 24 grudnia 2010 r., stosownie do przerw między posiedzeniami. Zamawiający przewiduje kolejno: - instalacje jednego monitora, - kompleksową instalację i uruchomienie części sterującej, - instalację drugiego monitora. Terminy i sposób instalacji oraz funkcjonowanie systemu muszą być bezwzględnie podporządkowane niezakłócaniu obsługi posiedzeń i mogą ulegać zmianie. Zamawiający dopuszcza (przewiduje konieczność) prowizoryczne podłączenie i uruchomienie pierwszego monitora. 11. Dostawa aplikacji posiedzeniowej z działającymi pozostałymi trybami pracy i aplikacji BPS, powinna nastąpić do dnia 29 grudnia 2010 r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302313000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.senat.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa urządzeń CCTV wraz z oprogramowaniem
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa 20 szt. monitorów komputerowych dla Biblioteki Głównej Uniwersytetu Przyrodniczo - Humanistycznego w Siedlcach
Dodano: 2016-07-25 - Zakup i dostawa sprzętu audiowizualnego oraz modernizacja Systemu Audiowizualnego w obiekcie Urzędu m. st. Warszawy przy ul. Młynarskiej 43/45
Dodano: 2016-06-24 - Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w sprawie dostawy 180 szt. monitorów LCD na wyposażenie stanowisk pracy sędziów i pracowników Naczelnego Sądu Administracyjnego
Dodano: 2016-06-17 - DOSTAWA URZĄDZEŃ KOMPUTEROWYCH DLA JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH UNIWERSYTETU PRZYRODNICZO - HUMANISTYCZNEGO W SIEDLCACH
Dodano: 2016-06-10 - Wykonanie i wdrożenie systemu informatycznego pt.: System Wspomagania Organizacji Rozpraw (SWOR) w Sądzie Rejonowym w Gostyninie, ul. 3 Maja 43
Dodano: 2016-03-08 - Wykonanie i wdrożenie systemu informatycznego pt.: System Wspomagania Organizacji Rozpraw (SWOR) w Sądzie Rejonowym w Gostyninie, ul. 3 Maja 43
Dodano: 2016-02-26 - Dostawa monitorów i zasilacza awaryjnego do Sądu Okręgowego, ul. Piłsudskiego 10, 26 - 600 Radom, Sądu Rejonowego, ul. Moniuszki 6, 26 - 700 Zwoleń i Sądu Rejonowego, ul. Partyzantów 1, 27 - 300 Lipsko oraz dostawa komputerów przenośnych do Sądu Rejonowego, Al. Jana Pawła II 11, 26 - 400 Przysucha i Sądu Rejonowego, Plac Marii Konopnickiej 7, 26 - 500 Szydłowiec
Dodano: 2015-12-03 - Dostawa wyposażenia na potrzeby projektu:Wykorzystanie sieci neuronowych do sterowania procesów cieplnych w budynkach, dla Politechniki Warszawskiej
Dodano: 2015-11-26 - Zakup stacji roboczych z monitorami, urządzenia wielofunkcyjnego formatu A3 oraz brzegowego urządzenia sieciowego
Dodano: 2015-11-24