Przetargi.pl
DOSTAWA I MONTAŻ SYSTEMU NAGŁOŚNIENIA W SALI ŚLUBÓW URZĘDU STANU CYWILNEGO W ŁODZI, UL. PABIANICKA

Łódzki Zakład Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 94-102 Łódź, Nowe Sady 19
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. (+48) 42 27-23-450 , fax. (+48) 42 27-23-451
  • Data zamieszczenia: 2023-02-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Łódzki Zakład Usług Komunalnych
    Nowe Sady 19
    94-102 Łódź, woj. łódzkie
    tel. (+48) 42 27-23-450, fax. (+48) 42 27-23-451
    REGON: 100124868
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lzuk.lodz.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA I MONTAŻ SYSTEMU NAGŁOŚNIENIA W SALI ŚLUBÓW URZĘDU STANU CYWILNEGO W ŁODZI, UL. PABIANICKA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż systemu nagłośnienia w Sali Ślubów Urzędu Stanu Cywilnego w Łodzi, ul. Pabianicka 2. Schematy nagłośnienia zawarto w zał. 1a i 1b do SWZ. Wykonawca jest zobowiązany do stosowania się przy realizacji przedmiotu zamówienia odpowiednio do opisu technicznego zawartego w zał. 1c do SWZ.2. W remontowanym pomieszczeniu Sali Ślubów, zlokalizowanej na parterze budynku, należy zamontować kompletną instalację nagłaśniającą do obsługi uroczystości., z elementów, które są przedmiotem dostawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32342400-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) warunek dot.sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający wymaga posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min. 100.000,00zł.- Jeżeli w trakcie realizacji umowy polisa straci ważność, Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia kserokopii nowej polisy poświadczonej za zgodność z oryginałem.- Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia dokumentu.b) warunek dot. posiadania zdolności technicznej lub zawodowej:- doświadczenieWykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże należyte wykonanie i prawidłowe ukończenie (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych – wykonywanie) nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - w sposób należyty ogółem minimum 1 dostawę systemu nagłośnienia o wartości min. 80.000,00 złotych brutto. Wzór wykazu dostaw stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-02-24

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach