Gmina Żukowo ogłasza przetarg
- Adres: 83-330 Żukowo, ul. Gdańska
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. +48 58 6858300 , fax. +48 58 6858300
- Data zamieszczenia: 2019-05-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Żukowo
ul. Gdańska 52
83-330 Żukowo, woj. pomorskie
tel. +48 58 6858300, fax. +48 58 6858300
REGON: 00000000000000
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA I MONTAŻ SYSTEMU NAGŁOSNIENIA, OŚWIETLENIA SCENICZNEGO I SCENY DO BUDYNKU ZABYTKOWEGO SPICHLERZA W ŻUKOWIE - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązuje się kupić i dostarczyć nagłośnienie i oświetlenie sceniczne oraz scenę o parametrach technicznych opisanych w siwz. Wykonawca zorganizuje w ramach przedmiotu zamówienia bezpłatne szkolenie z zakresu konfiguracji i montażu sprzętu dla 2-3 pracowników oddelegowanych przez zamawiającego. Wykonawca zapewni transport nagłośnienia i oświetlenia scenicznego oraz sceny własnym transportem oraz jego rozładunek w budynku Spichlerza – Żukowo ul. 3 Maja. Dostawa będzie ustalona z Zamawiającym, przy czym nie będzie przekraczać ilości dni wskazanych poniżej. Dostawa będzie odbywać się w godzinach pracy Zamawiającego (maksymalnie w dwóch transportach). Wykonawca dostarczy wraz z przedmiotem zamówienia w dniu dostawy niezbędne dokumenty: karta produktu, certyfikaty, deklaracja zgodności, instrukcje obsługi każdego z dostarczanych sprzętów, karty gwarancyjne, itp. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został ujęty w rozdziale II SIWZ a zestawienie sprzętu zostało ujęte w Formularzu cenowym – załącznik nr 5 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32234240-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz Ofertowy– załącznik nr 1 2) Pełnomocnictwo – jeśli dotyczy 3) oświadczenie, iż wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu – załącznik nr 2A,2B,2C; 4) Pisemne zobowiązanie -załącznik nr 3 5) Formularz cenowy- załącznik nr 5
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną