Przetargi.pl
Dostawa i montaż systemu monitorowania i rejestracji przebiegu pracy liczarzy

Narodowy Bank Polski - Departament Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 00-919 Warszawa, ul. Świętokrzyska 11/21
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 653 28 20 , fax. 22 653 25 40
  • Data zamieszczenia: 2010-11-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Narodowy Bank Polski - Departament Zamówień Publicznych
    ul. Świętokrzyska 11/21 11/21
    00-919 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 653 28 20, fax. 22 653 25 40
    REGON: 00000222300019
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nbp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż systemu monitorowania i rejestracji przebiegu pracy liczarzy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Zakres czynności wymaganych od wykonawcy: 1)Sporządzenie w formie pisemnej dokumentacji wykonawczej i powykonawczej systemu w uzgodnieniu z zamawiającym, zawierającej co najmniej: -projekt wykonania systemu, w tym jego schemat blokowy, -specyfikację techniczną systemu z wyszczególnieniem elementów składowych, -instrukcję obsługi w języku polskim. 2)Montaż urządzeń i uruchomienie systemu. 3)Szkolenie nie mniej niż 2 osób obsługi zakresie: -włączania systemu, -kontroli przebiegu rejestracji obrazu, -przeglądania zarejestrowanych materiałów archiwalnych, -postępowania w przypadku zapełnienia nośnika danych. 4)Wykonanie 2 przeglądów gwarancyjnych w 7 i 12 miesiącu eksploatacji. 2.Parametry techniczne systemu: 1)system ma zapewnić ciągłą rejestrację ze wszystkich kamer z rozdzielczością minimum 500 linii TV, przy minimalnej kompresji obrazu i prędkości zapisu minimum dwa półobrazy na sekundę dla każdej kamery, 2)zapis cyfrowy , 3)archiwizacja automatyczna, 4)możliwość archiwizowania wybranych fragmentów zapisu na zewnętrznych nośnikach, 5)czas rejestracji minimum 8 godzin dziennie bez wymiany nośnika danych, 6)urządzenie rejestrujące powinno mieć możliwość synchronizacji czasu i daty, 7)możliwość podglądu lub odtwarzania w trakcie zapisu obrazu, 8)możliwość przeglądania materiału archiwalnego na sprzęcie nagrywającym bez przerywania nagrania, 9)funkcje wyszukiwania wg daty, godziny, 10)zabezpieczenie przed próbą manipulacji na materiałach nagranych, 11)możliwość kasowania danych na archiwizowanych nośnikach, 12)możliwość wyboru trybu zapisu, 13)czas archiwizacji minimum 12 miesięcy, 14)wszystkie kamery kolorowe o rozdzielczości minimum 500 linii TV z ręcznym zoomem umożliwiającym ustawienie obrazu w sposób zapewniający uzyskanie wymagań określonych w punkcie 3, 15)kamery przystosowane do pracy w warunkach wielopunktowego sztucznego oświetlenia, eliminacja refleksów świetlnych, 16)monitory kolorowe LCD o przekątnej - minimum 20 cali, rozdzielczość - minimum 1600 x 1200 pikseli, 17)system rejestrowania obrazów kamer wykonany w wersji przewodowej, 18)oznaczenie CE. 3.System powinien zapewniać: 1)rozpoznanie i określenie nominału banknotu przez jednoznaczne wskazanie jego koloru, 2)rejestrację wyrażonego cyfrowo nominału, 3)obserwację w polu kamery dłoni pracownika podczas ich kontaktu z banknotami tak, aby zapis pozwalał prześledzić kolejne czynności wykonywane przez pracownika, 4)rejestrację obrazu który będzie umożliwiał identyfikację osoby dokonującej liczenia banknotów i formowania opakowań, 5)podgląd na żywo na stanowisku kierownika sortowni i w pomieszczeniu dozoru z każdej i wszystkich kamer jednocześnie zainstalowanych w pomieszczeniu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 322000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nbp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach