Przetargi.pl
Dostawa i montaż systemu monitoringu wizyjnego z rejestracją obrazu na obiekty MOSiR w Białymstoku Pływalnia Kameralna przy ul. Mazowieckiej 39 C w Białymstoku Pływalnia Rodzinna przy ul. Stromej 1 A w Białymstoku

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg

  • Adres: 15-465 Białystok, ul. Włókiennicza 4
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 6652870 , fax. 085 6652871
  • Data zamieszczenia: 2009-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
    ul. Włókiennicza 4 4
    15-465 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 085 6652870, fax. 085 6652871
    REGON: 00098671600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.bialystok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż systemu monitoringu wizyjnego z rejestracją obrazu na obiekty MOSiR w Białymstoku Pływalnia Kameralna przy ul. Mazowieckiej 39 C w Białymstoku Pływalnia Rodzinna przy ul. Stromej 1 A w Białymstoku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia. 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż, instalacja i konfiguracja systemu monitoringu wizyjnego na Pływalnię Kameralną i Pływalnię Rodzinną MOSiR w Białymstoku. 2.Zakres zamówienia obejmuje dostawę, montaż, instalację i konfigurację systemu monitoringu wizyjnego w ilościach i o parametrach podanych w załączniku nr 1 i nr 2 SIWZ. 3.W momencie zakończenia dostawy wraz z montażem monitoringu Wykonawca winien go uruchomić, przetestować a następnie przeszkolić wyznaczonych pracowników Zamawiającego z zakresu funkcjonowania i obsługi systemu i sprzętu w wymiarze czasowym niezbędnym do samodzielnego obsługiwania. 4.Wszelkie instrukcje obsługi, naprawy, montażu (w języku polskim) wykonawca dostarczy zamawiającemu najpóźniej w dniu dostawy. 5.Zamawiający nie przewiduje przedpłat na poczet wydatków wykonawcy związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. 6.Należność za wykonanie dostawy zostanie opłacona zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 7.Przedmiotem odbioru końcowego będzie przedmiot umowy. 8.Sprzęt wchodzący w skład systemu i wszystkie dodatkowe elementy powinny być fabrycznie nowe. 9.Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia co najmniej 24 miesięcznej gwarancji na dostarczony sprzęt. 10.Wykonawca podpisując umowę gwarantuje 24 miesięczny bezpłatny serwis, na wykonaną dostawę. W razie awarii sprzętu Wykonawca w ciągu 24 godzin (rejestrator) oraz 14 dni kalendarzowych (pozostały sprzęt) od zgłoszenia dostarczy sprzęt zastępczy na okres do chwili usunięcia awarii. 11.Dzień oraz godzina dostawy winna być wcześniej ustalona drogą telefoniczną lub faxem przynajmniej z dwudniowym wyprzedzeniem z Kierownikiem Pływalni Kameralnej P. Ryszardem Woronowiczem oraz z Kierownikiem Pływalni Rodzinnej P. Maciejem Skobudzińskim.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349710004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków. 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy tj.: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)zrealizowali z należytą starannością w ostatnich 3 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 dostawę i montaż urządzeń do monitoringu o wartości nie mniejszej niż 20. tys.,- zł netto lub co najmniej 2 zamówienia o wartości nie mniejszej niż 10. tys.,- zł netto każde, z podaniem wartości, terminu i rodzaju dostawy - udokumentowane referencjami, 4)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. 2.Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. 3.Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 1.Oferta: 1)formularz ofertowy (wg załączonego formularza ofertowego - załącznik nr 1). 2)formularz cenowy 3)opisy, fotografie (ew. karty katalogowe), potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski, potwierdzonymi przez Wykonawcę. 2.Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert tłumaczone na język polski i potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę),, 2)oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22, ust. 1 pkt 1-3 ustawy i o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 (wg załącznika nr 4), 3)wykaz zamówień wykonanych w okresie ostatnich 3 lat lub jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż 3 lata - za ten okres, na dostawy sprzętu odpowiadającego swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, zawierający wartość, przedmiot, daty wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy zostały wykonane należycie, 4)oświadczenie o udzieleniu co najmniej 24 miesięcznej gwarancji na dostarczony sprzęt, 5)oświadczenie o udzieleniu co najmniej 24 miesięcznej gwarancji bezpłatnego serwisu na wykonaną dostawę. 3.Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w terminie składania ofert nie złożyli oświadczeń i dokumentów określonych w punkcie 2 lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 4.Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów, złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) spowoduje odrzucenie jego oferty z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 i 4 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosir.bialystok.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach