Przetargi.pl
Dostawa i montaż systemu monitoringu przeciwpożarowego Nadleśnictwa Elbląg– PAD Nadleśnictwa, realizowana w ramach projektu „Kompleksowy projekt adaptacji lasów i leśnictwa do zmian klimatu – zapobieganie, przeciwdziałanie oraz ograniczanie skutków zagrożeń związanych z pożarami lasów”.

Nadleśnictwo Elbląg ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, ul. Marymoncka
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 552 308 531 , fax. 552 308 585
  • Data zamieszczenia: 2018-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Elbląg
    ul. Marymoncka 5
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 552 308 531, fax. 552 308 585
    REGON: 17005202500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_gdansk/nadl_elblag
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż systemu monitoringu przeciwpożarowego Nadleśnictwa Elbląg– PAD Nadleśnictwa, realizowana w ramach projektu „Kompleksowy projekt adaptacji lasów i leśnictwa do zmian klimatu – zapobieganie, przeciwdziałanie oraz ograniczanie skutków zagrożeń związanych z pożarami lasów”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż systemu monitoringu przeciwpożarowego Nadleśnictwa Elbląg– PAD Nadleśnictwa. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej, , tj. załącznikach 8-13 do SIWZ. 3. Materiały użyte do wykonania zadania muszą posiadać deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną w przypadku braku Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane. Wykonawca, który wygra przetarg musi dostarczyć w/w dokumenty do dnia odbioru przedmiotu umowy. 4. W każdym przypadku, gdy dokumentacja przetargowa opisuje przedmiot zamówienia poprzez podanie nazwy własnej, wskazanie znaków towarowych (marek), patentów lub pochodzenia (producenta), materiałów lub norm, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy pzp, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Wskazania te nie mają na celu naruszenie art. 29 i 7 ustawy pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego i wydajnościowego założonego w dokumentacji przetargowej. Ciężar udowodnienia, że materiał lub urządzenie jest równoważne w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. 5. Wykonawca dobierając inne materiały, urządzenia lub rozwiązania równoważne do zaproponowanych w dokumentacji przetargowej bierze na siebie odpowiedzialność za prawidłowe działanie systemu, a także poniesie ewentualne koszty, będące wynikiem zastosowania rozwiązań równoważnych, uzyskanych pozwoleń, uzgodnień i opracowań. Czas niezbędny na wykonanie ewentualnych zmian nie może mieć wpływu na termin wykonania całości przedmiotu zamówienia. 6. Materiały z rozbiórki nie nadające się do ponownego wbudowania oraz wszelkie odpady Wykonawca zutylizuje na własny koszt. 7. Zabezpieczenie robót w energię elektryczną po stronie Zamawiającego. 8. W związku z wymaganiami systemów certyfikacji gospodarki leśnej FSC i PEFC oraz ustawą Prawo Ochrony Środowiska: 1) Wykonawca zobowiązany jest do używania zestawów absorpcyjnych podczas awarii urządzeń mechanicznych (sorbentów lub mat absorpcyjnych). 2) Wykonawca zapewni wyposażenie pojazdów mechanicznych i maszyn w absorbenty oleju. 3) Wykonawca zapewni prawidłową utylizację odpadów niebezpiecznych (wykorzystanych sorbentów, olejów itp.), oddając je do firm prowadzących tego typu działalność. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia dokumentacji przekazanych odpadów niebezpiecznych w postaci „Kart przekazania odpadów”. 4) Realizacja zamówienia nie może powodować uszkodzeń obiektów chronionych ze względów przyrodniczych i hodowlanych oraz powodować zanieczyszczeń w środowisku naturalnym. 9. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 10. Wykonawca może powierzyć realizację elementów (części) przedmiotu zamówienia podwykonawcom. Jeżeli wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie elementów zamówienia podwykonawcom, zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie: części zamówienia (zakresów rzeczowych), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez firm podwykonawców. Wskazanie takie należy umieścić na formularzu ofertowy. W przypadku braku wskazania w ofercie podwykonawstwa Wykonawca będzie mógł wprowadzić podwykonawcę wyłącznie na warunkach określonych w umowie. 11. Zamawiający nie wyraża zgody na zawieranie umów przez podwykonawców z dalszymi podwykonawcami. 12. Nie podlegają obowiązkowi przedkładania Zamawiającemu umowy o podwykonawstwo, których przedmiotem są dostawy i usługi o wartości do 0,5% wartości umowy o zamówienie publiczne. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za realizację takich umów. 13. Łączna wartość umów o podwykonawstwo nie może przekroczyć wartości umowy o zamówienia publiczne. 14. Odbiory świadczeń podwykonawców przez Wykonawcę będą dokonywane najpóźniej w dacie odbioru przedmiotu umowy lub jej odpowiedniej części przez Zamawiającego od Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32323500-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości: 5.000,00 zł. 2. Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej (musi być poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych). 3. Wadium musi być wniesione na okres do końca terminu związania ofertą. 4. Poświadczona za zgodność z oryginałem kserokopia wniesienia wadium w pieniądzu musi być dołączona do oferty. 5. Oryginał wadium wniesionego w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej (musi być poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych) , należy dołączyć do oferty. 6. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Za datę i godzinę wpływu wadium przyjmuje się datę i godzinę zaksięgowania wadium na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na poniższy rachunek bankowy Zamawiającego: BGŻ S.A. 69 2030 0045 1110 0000 0090 2030. 7. Warunki zwrotu wadium i utraty wadium reguluje ustawa Prawo zamówień publicznych. 8. Z treści wadium wnoszonego w formie, o której mowa w pkt 2, powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Spełnienie warunku należy potwierdzić oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży w/w oświadczenie, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP, wg. załącznika nr 5 do SIWZ, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postepowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postepowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną