Przetargi.pl
Dostawa i montaż Systemu Identyfikacji Gminy Olsztyn - oznakowanie oraz budowa infrastruktury turystycznej

Gmina Olsztyn ogłasza przetarg

  • Adres: 42-256 Olsztyn, Pl. Józefa Piłsudskiego 10
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 34 328 50 76 , fax. 34 328 50 57
  • Data zamieszczenia: 2013-11-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Olsztyn
    Pl. Józefa Piłsudskiego 10 10
    42-256 Olsztyn, woj. śląskie
    tel. 34 328 50 76, fax. 34 328 50 57
    REGON: 00054718700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn-jurajski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż Systemu Identyfikacji Gminy Olsztyn - oznakowanie oraz budowa infrastruktury turystycznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.3. Przedmiot zamówienia obejmować będzie: Dostawa i montaż Systemu Identyfikacji Gminy Olsztyn - oznakowanie oraz budowa infrastruktury turystycznej w następującym zakresie: montaż tablic turystyczno - informacyjnych dla turystów zmotoryzowanych i pieszych na terenie gminy, montaż witaczy w postaci bram przy drodze powiatowej,montaż witaczy przy drodze krajowej, montaż witaczy przy drogach powiatowych i gminnych, montaż napisów przestrzennych I love Olsztyn o wymiarach szer. 4 m, wys. 0,6 m, oraz o wymiarach szer. 17,5 m, wys. 3 m, materiał i technika: konstrukcja aluminiowa na postumencie betonowym, blacha metalowa aluminiowa w kolorystyce logotypu Gminy Olsztyn, montaż słupa ogłoszeniowego na płycie rynku, złożonego z 8 modułów wys. 1,7 - 2,4 m, materiał i technika: konstrukcja aluminiowa na cokole betonowym, blacha metalowa aluminiowa, farba w kolorze żółtym, górna powłoka wykonana z blachy i polerowana na wysoki połysk w celu osiągnięcia efektu lustra odbijającego promienie słoneczne i światło lamp, montaż siedziska na płycie rynku, złożonego z 13 modułów wys. 0,3 - 0,65 m układających się w kształt skamieliny, materiał i technika: konstrukcja aluminiowa na cokole betonowym, blacha aluminiowa, farba w kolorze żółtym, siedzisko z pleksi podświetlone od wewnątrz, wymiana tablic dwustronnych o wymiarach szer. 150 cm i wys. 100 cm istniejących murowanych witaczach, materiał i technika: blacha aluminiowa zabezpieczona antykorozyjnie, farba w kolorach logotypu Gminy Olsztyn lakier odblaskowy,wymiana tabliczek informacyjnych w budynku Urzędu Gminy w Olsztynie - 21 szt., roboty ziemne. 2.4. Postanowienia dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia: Wykonawca zobowiązuje się na własny koszt i ryzyko wykonać przedmiot zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z technologią wskazaną w dokumentacji technicznej zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, normami, warunkami technicznego wykonania i odbioru, wskazaniami Zamawiającego oraz obowiązującymi przepisami. Wszystkie materiały, półwyroby i wyroby użyte do produkcji i montażu znaków, tarcz, treści, konstrukcji wsporczych, fundamentów muszą posiadać odpowiednie atesty, potwierdzające ich jakość, aprobaty techniczne lub certyfikaty obowiązujące dla danej grupy wyrobów i odpowiadać obowiązującym normom polskim i przepisom prawa. Wykonawca na żądanie Zamawiającego ma obowiązek przeprowadzenia na swój koszt, badań jakościowych w odniesieniu do wykonanych prac i zastosowanych przez Wykonawcę materiałów. Wykonawca będzie zobowiązany do dokonania wszelkich koniecznych zgłoszeń przed przystąpieniem oraz w trakcie trwania robót oraz ponoszenie opłat z tytułu zajęcia pasa drogowego, w tym uzgodnienie i zgłoszenie wykonania prac w pasie dróg, Wykonawca ma obowiązek zabezpieczenia miejsca wykonywania przedmiotu zamówienia oraz dbania o stan techniczny i prawidłowość oznakowania przez cały czas trwania realizacji przedmiotu zamówienia Prowadzony montaż oznakowania musi odbywać się zgodnie z przepisami BHP, PPOŻ, sanitarnymi, ochrony środowiska i przepisami Prawa budowlanego. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia terenu, na którym prowadzony jest montaż oznakowania przed osobami postronnymi, a w szczególności do przeciwdziałania wypadkom osób trzecich. Materiały, urządzenia i wyposażenie użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą być doprowadzone do stosowania na terenie RP oraz spełniać warunki określone w ustawie z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( tekst jedn. z 2010 r., Nr 243, poz. 1623) oraz m.in. w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury w sprawie sposobu deklarowania zgodności wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania znakiem budowlanym z dnia 11 sierpnia 2004 r. (Dz. U. z 2004r., Nr 198, poz. 2041) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody spowodowane prowadzonymi przez siebie pracami. Instalując/montując oznakowanie turystyczne Wykonawca zobowiązuje się do realizacji w/w zadania, w taki sposób aby oznakowania te nie zagrażały bezpieczeństwu osób z nich korzystających. W przypadku kiedy pojawią się jakiekolwiek wątpliwości lub przesłanki stanowiące zagrożenie dla bezpieczeństwa osób z nich korzystających Wykonawca na swój własny koszt, będzie zobligowany do niezwłocznego dokonania stosownych korekt. Po zakończeniu montażu każdego nośnika informacji należy sporządzić dokumentację fotograficzną wykonanego oznakowania i przekazać ja Zamawiającemu. Wykonawca na żądanie Zamawiającego zobowiązany jest do przedłożenia dokumentów niezbędnych Zamawiającemu do rozliczenia przedmiotu umowy z instytucją współfinansującą zadanie (np. takich jak: harmonogram rzeczowo-finansowy, kosztorys ofertowy, kosztorys różnicowy). 2.5. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ 2.5.1. Dokumentacja techniczna oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Przedmiary robót, Dokumentacja - stanowiąca jako zbiór załącznik nr 1 do SIWZ, 2.5.2. Wzór umowy - załącznik nr 7 do SIWZ. 2.6. Postanowienia dotyczące gwarancji i rękojmi. Wykonawca udzieli na wykonany montaż,co najmniej 60 miesięcznej gwarancji i rękojmi, liczonej od dnia następnego podpisania przez obie strony protokołu odbioru końcowego bez usterek i wad. 2.7. Postanowienia dotyczące reakcji na zgłoszone wady. Czas na usunięcie zgłoszonych wad wykonanego już (i wykonywanego) przedmiotu zamówienia w okresie gwarancji i rękojmi, wyniesie maksymalnie 5 dni od jej zgłoszenia, chyba, że z przyczyn technicznych ich usunięcie w w/w terminie będzie niemożliwe, wówczas Zamawiający i Wykonawca ustalą ostateczny, możliwy ze względu na uwarunkowania techniczne, termin usunięcia zgłoszonych wad. Usunięcie zgłoszonych wad zostanie potwierdzone protokołem usunięcia wad podpisanym przez Wykonawcę i przedstawiciela Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany do usuwania w sposób terminowy i swój wyłączny koszt wad powstałych z jego winy w czasie realizacji przedmiotu zamówienia, jak i również po ich zakończeniu oraz w okresie gwarancji i rękojmi. Zamawiający zastrzega sobie prawo obciążenia Wykonawcy wszelkimi kosztami usunięcia wad jeśli Wykonawca nie przystąpi do ich usunięcia, w terminie 4 dni od dnia ich zgłoszenia. Nie powoduje to utraty przez Zamawiającego uprawnień wynikających z gwarancji. 2.8. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych równoważnych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. 2.9. Wykonawcy, którzy zdecydują o zastosowaniu innych równoważnych materiałów i urządzeń w zakresie j.w. zobowiązani są do dołączenia do oferty dokumentów zawierających parametry oferowanych materiałów lub urządzeń. 2.10. Nazwy podane w dokumentacji technicznej podawane są jedynie tytułem przykładu w celu sprecyzowania opisanych parametrów technicznych i jakościowych zadania
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332908
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.1. Wysokość wadium. Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 8.2. Forma wadium. Wadium może być wniesione w następujących formach:a)pieniądzu; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych;d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania z ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust 4a, oraz art. 46 ust. 5 ustawy pzp.8.3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego: PKO BP II Oddział w Częstochowie nr 05 1020 1664 0000 3902 0028 4620 Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu.Wadium wnoszone w innych dopuszczalnych formach należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego, Biuro Obsługi Interesanta, a do oferty dołączyć kopię dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 8.4. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego zaksięguje przelew na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 8.5. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy. 8.6. Zwrot wadium.Zamawiający zwróci wadium według zasad określonych w art. 46 ust. 1 - 4 pzp. z zastrzeżeniem ust. 4a pzp.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 , lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 8.7. Utrata wadium.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.olsztyn-jurajski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach