Gmina Grodzisk Mazowiecki ogłasza przetarg
- Adres: 05-825 Grodzisk Mazowiecki, ul. Kościuszki 32A
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 227 555 146 , fax. 227 555 327
- Data zamieszczenia: 2020-07-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Grodzisk Mazowiecki
ul. Kościuszki 32A
05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie
tel. 227 555 146, fax. 227 555 327
REGON: 52478900000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grodzisk.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż systemu BMS z modułem zarządzania i monitorowania zużyciem mediów w budynku Interaktywnego Centrum Edukacyjno-Społecznego w Grodzisku Mazowieckim. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie systemu automatycznego monitorowania pracy instalacji budynkowych wraz z modułem monitorowania zużycia mediów. Monitorowanie zużycia mediów ma pozwalać na analizę zebranych danych oraz zarządzanie pozyskanymi informacjami w celu wykazania efektywności energetycznej budynku. System powinien być zbudowany w oparciu o zcentralizowany serwer, na którym zainstalowane zostanie odpowiednie oprogramowanie pozwalające na gromadzenie i analizowanie oraz wizualizację danych. Dane powinny być przechowywane za pomocą bazy danych na dysku innym niż dysk na którym zainstalowany jest system, może to być oddzielny dysk w serwerze lub niezależne urządzenie. System powinien odczytywać dane z takich urządzeń jak: - Centrale wentylacyjne na dachu budynku, - Liczniki energii elektrycznej w rozdzielni głównej oraz rozdzielniach piętrowych, - Zużycie gazu przez agregaty chłodnicze na dachu budynku, - Zużycie gazu do ogrzewania budynku, - Zużycie wody dla budynku i dla podnajemcy Szczegółowy zakres robót ujęty jest w załączniku nr 7 do SIWZ: Opis przedmiotu zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32441100-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna składać się z: 1) Formularza ofertowego zgodnego z treścią Załącznika nr 1 do SIWZ, 2) Wykaz elementów rozliczeniowych, zgodny z treścią Załącznika nr 1A do SIWZ, 3) Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania (zwane dalej Oświadczeniem) stanowiącego wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu – zgodnego z treścią Załącznika nr 2 i 3 do SIWZ, 4) zobowiązania innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy Pzp) (jeżeli dotyczy), 5) pełnomocnictwa - w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza (jeżeli dotyczy), 6) dokumentów, z których wynika prawo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. 2018 r. poz. 1000), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą. 7) Pozostałe dokumenty - Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (KRS, CEIDG) składa Wykonawca najwyżej oceniony w rankingu ofert, na wezwanie Zamawiającego w trybie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem, że jeśli Wykonawca w formularzu ofertowym (załącznik nr 1) wskaże dostępność dokumentu KRS/CEIDG, w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnopolskiej i bezpłatnej bazy danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tej bazy danych wskazany przez Wykonawcę dokument 2) W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest przekazać pisemnie Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – załącznik nr 4 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa, montaż i uruchomienie systemu BMS w budynku Sądu Okręgowego w Warszawie przy ul. Czerniakowskiej 100 w Warszawie
Dodano: 2018-08-21 - Dostawa, montaż i uruchomienie systemu BMS-EBI w budynku Sądu Okręgowego w Warszawie przy ul. Czerniakowskiej 100 w Warszawie
Dodano: 2018-07-31 - Zapewnienie obsługi serwisowej monitoringu, systemu sterowania i nadzoru pracą kanalizacji sanitarnej na terenie gminy Jaktorów
Dodano: 2016-11-18 - Dostawa, montaż i uruchomienie systemu BMS-EBI w budynku Sądu Okręgowego w Warszawie przy ul. Czerniakowskiej 100 w Warszawie
Dodano: 2016-10-28