Przetargi.pl
Dostawa i montaż systemu alarmowania ludności Gminy Pietrowice Wielkie

Gmina Pietrowice Wielkie ogłasza przetarg

  • Adres: 47-480 Pietrowice Wielkie, ul. Szkolna 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032-4198407 , fax. 032-4198407
  • Data zamieszczenia: 2009-07-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pietrowice Wielkie
    ul. Szkolna 5 5
    47-480 Pietrowice Wielkie, woj. śląskie
    tel. 032-4198407, fax. 032-4198407
    REGON: 00054387000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pietrowicewielkie.ug.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż systemu alarmowania ludności Gminy Pietrowice Wielkie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa i montaż systemu alarmowania ludności Gminy Pietrowice Wielkie dostawa i montaż 7 stacji obiektowych typu ( w tym: anteny zewnętrznej, terminalu ) dostawa i montaż jednej stacji bazowej, (w tym: anteny bazowej, programu komputerowego) wraz z radiotelefonem, dostawa i montaż 11 syren elektronicznych z głośnikami szczelinowymi i masztami antenowymi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Rozdział 2 SIWZ:
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 352400000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy muszą spełnić następujące warunki udziału w postępowaniu: 1. Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. 2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawienie pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości co najmniej 100.000,00 zł. 4. Nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy (którego wzór przedstawiono w rozdziale V SIWZ). 2. Do Formularza Ofertowego należy dołączyć: a) aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające że profil działania Oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia - za ważny zostanie uznany dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości co najmniej 100.000,00zł - dokument winien być ważny w dniu składania ofert, c) kosztorys ofertowy, d) proponowany okres gwarancji, nie niższy niż 5 lat, e) pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, f) wskazanie zakresu prac planowanych do powierzenia podwykonawcy, jeśli zamawiający zamierza powierzyć część prac podwykonawcą, 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonane, lub nienależyte wykonanie zobowiązania 4. W przypadku, gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wymaga się wówczas aby każdy z jego członków osobno złożył dokumenty wymagane w pkt. 2 a, b, e niniejszego rozdziału oraz załączniki nr 1 i 3 do siwz. Konsorcjum ustanawia również pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz podpisania umowy w przypadku wygrania postępowania przez konsorcjum. Pozostałe dokumenty wymagane w siwz (rozdział I i II) składa partner wiodący konsorcjum. 5. Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 6. Przy ocenie spełnienia warunków udziału, o których mowa w pkt. 2, lit. 1)-2) przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą zsumowane. Nie spełnienie powyższych wymagań spowoduje wykluczenie oferty konsorcjum. 7. Każdy wykonawca przedłoży tylko jedną ofertę, sam lub jako partner w konsorcjum. Wykonawca, który przedkłada lub partycypuje w więcej niż jednej ofercie spowoduje, że wszystkie oferty z udziałem tego wykonawcy zostaną odrzucone. 8. Dokumenty o których mowa w rozdziale I niniejszej specyfikacji należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e. 9. UWAGA! Nie złożenie oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych skutkuje wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Nie uzupełnienie dokumentów zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych może skutkować zatrzymaniem wadium, jeżeli było wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pietrowicewielkie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną