Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 61-501 Poznań, Dolna Wilda
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 8586100, , fax. 61 8522224
- Data zamieszczenia: 2020-10-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu
Dolna Wilda 80A
61-501 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 61 8586100, , fax. 61 8522224
REGON: 00102297200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielkopolskie.kas.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż systemów telewizji przemysłowej (CCTV) dla wybranych jednostek, wchodzących w skład Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż systemów telewizji przemysłowej (CCTV) dla wybranych jednostek wchodzących w skład Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 11 części wg lokalizacji obiektów: 1) część nr 1 – Urząd Skarbowy w Nowym Tomyślu, ul. Kolejowa 38, 64-300 Nowy Tomyśl; 2) część nr 2 – Urząd Skarbowy w Grodzisku Wlkp., ul. Chopina 7, 62-065 Grodzisk Wlkp.; 3) część nr 3 – Urząd Skarbowy w Chodzieży ul. Ofiar Gór Morzewskich 1, 64-800 Chodzież; 4) część nr 4 – Urząd Skarbowy w Koninie, ul. Zakładowa 7a, 62-510 Konin; 5) część nr 5 – Urząd Skarbowy we Wrześni, ul. Warszawska 26, 62-300 Września; 6) część nr 6 – Drugi Urząd Skarbowy w Kaliszu, ul. Targowa 1, 62-800 Kalisz; 7) część nr 7 – Drugi Wlkp. Urząd Skarbowy w Kaliszu, ul. Fabryczna 1a, 62-800 Kalisz; 8) część nr 8 – Urząd Skarbowy w Jarocinie, ul. Kościuszki 21, 63-200 Jarocin; 9) część nr 9 – Urząd Skarbowy w Środzie Wlkp., ul. Harcerska 2, 63-000 Środa Wlkp.; 10) część nr 10 – Urząd Skarbowy w Ostrzeszowie, ul. Władysława Grabskiego 1, 63-500 Ostrzeszów; 11) część nr 11 – Urząd Skarbowy w Pile, ul. Kossaka 106, 64-920 Piła. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia („OPZ”) zawiera Załącznik nr 1 i 2.1-2.11 do SIWZ. Przedmiot zamówienia zaoferowany przez wykonawcę musi charakteryzować się parametrami nie gorszymi niż opisane w OPZ. 4. W przypadku, gdy do opisu przedmiotu zamówienia użyte zostały nazwy handlowe producentów Zamawiający zgodnie z art.29 ust.3 pzp dopuszcza składanie ofert równoważnych, Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia produkty pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowo-funkcjonalne, jakim muszą odpowiadać produkty oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowo-funkcjonalnych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. Warunki równoważności opisane zostały także w załączniku nr 1 do SIWZ. Wykazanie równoważności oferowanego rozwiązania spoczywa na wykonawcy. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Jeden wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie wskazane powyżej części. Wykonawca wskazuje w Formularzu ofertowym (załącznik nr 3 do SIWZ) numer/numery części, której oferta dotyczy. Każda część zamówienia musi być zrealizowana zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32323500-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą i nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenie będzie wymagane w terminie do 3 dni od dnia przekazania przez Zamawiającego, za pośrednictwem strony internetowej, informacji po otwarciu ofert. 2. Pełnomocnictwo - jeśli dotyczy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rozbudowa Systemu Monitoringu Wizyjnego Miasta Poznania w obszarze osiedli
Dodano: 2020-08-10 - Rozbudowa Systemu Monitoringu Wizyjnego Miasta Poznania w obszarze osiedli
Dodano: 2020-07-03 - Dostawa i instalacja systemu monitoringu wizyjnego na Stadionie Miejskim przy ul. Bułgarskiej 17 w Poznaniu
Dodano: 2020-01-07 - Rozbudowa Systemu Monitoringu Wizyjnego Miasta Poznania
Dodano: 2019-11-14 - Wykonanie dokumentacji projektowej i budowa monitoringu wizyjnego oraz budowa instalacji elekroenergetycznych w ramach zadania "Plażojada 2 Park wodny i miejsce spotkań + Modernizacja kąpieliska w Kiekrzu oraz terenów przyległych"
Dodano: 2019-09-18 - Wykonanie dokumentacji projektowej i budowa monitoringu wizyjnego oraz budowa instalacji elektroenergetycznych w ramach zadania "Plażojada 2 Park wodny i miejsce spotkań + Modernizacja kąpieliska w Kiekrzu oraz terenów przyległych"
Dodano: 2019-08-28 - Modernizacja, przebudowa i rozbudowa Systemu Monitoringu Wizyjnego Miasta Poznania.
Dodano: 2018-12-06 - Rozbudowę Systemu Monitoringu Wizyjnego Miasta Poznania w oparciu o rozwiązania mobilne – etap II.
Dodano: 2018-09-26 - Modernizacja monitoringu miejskiego ul. Półwiejskiej i przyległych ulic
Dodano: 2017-08-22