Przetargi.pl
Dostawa i montaż stolarki okiennej PCV wraz z parapetami do lokali gminnych będących w zasobach Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Gdyni

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Gdyni ogłasza przetarg

  • Adres: 31-309 Gdynia, Warszawska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 621 02 70, , fax. 58 620 72 43
  • Data zamieszczenia: 2019-11-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Gdyni
    Warszawska 67 A
    31-309 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 58 621 02 70, , fax. 58 620 72 43
    REGON: 36099552100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbilk.gdynia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż stolarki okiennej PCV wraz z parapetami do lokali gminnych będących w zasobach Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Gdyni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na dostawie i montażu stolarki okiennej PCV wraz z parapetami w lokalach gminnych będących w zasobach Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Gdyni. Zakres przedmiotu umowy obejmuje dostawę wraz z montażem 6 drzwi balkonowych, 33 okien, 18 parapetów zewnętrznych, 27 parapetów wewnętrznych. Przedmiot umowy będzie realizowany w lokalach znajdujących się w budynkach położonych w Gdyni przy: 1) ul. Warszawska 11/4 2) ul. Górna 7/5 3) ul. Świętojańska 78/10 4) ul. Wachowiaka 17/1 5) ul. Zgoda 1/13 6) ul. Miecznikowskiego 10B/8 7) ul. Śląska 74/31 8) ul. Morska 61/1 9) ul. Morska 61/2 10) Wejherowska 20/5 11) Wejherowska 22/15 2. Zakres robót obejmuje: 1) Wykonanie obmiaru w miejscu wymiany stolarki okiennej , 2) Wykucie istniejącej stolarki okiennej z niezwłocznym wywiezieniem i zagospodarowaniem jej elementów na koszt Wykonawcy, 3) Wykonanie nowej stolarki okiennej z zachowaniem dotychczasowego charakteru i podziałów oraz montaż stolarki w miejscu demontowanej, uzupełnienie uszkodzonych tynków, szpachlowanie oraz pomalowanie ościeży wewnętrznych i zewnętrznych farbą w kolorze istniejącym, 4) Demontaż istniejących parapetów wewnętrznych, dostawa i montaż nowych parapetów wewnętrznych na wzór istniejących z uszczelnieniem, 5) Demontaż istniejących parapetów zewnętrznych, dostawa i montaż nowych parapetów zewnętrznych na wzór istniejących z uszczelnieniem, 6) Zabezpieczenie podłóg przed zanieczyszczeniem oraz uporządkowanie stanowiska pracy. Meble oraz sprzęt w pomieszczeniach, w których następuje wymiana okien należy zabezpieczyć folią. W miejscach prac remontowych Wykonawca ustawi pojemnik na gruz oraz dokona wywozu gruzu na wysypisko (na własny koszt). Po montażu okien Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo do sprzątnięcia pomieszczenia do stanu sprzed wymiany. 3. Wymagane parametry techniczne i jakościowe okien: 1) Okna należy zachować w dotychczasowym charakterze z istniejącym podziałem, 2) Okna w kolorze białym, jednoramowe plastikowe, z uszczelkami, 3) Jedno skrzydło uchylno - rozwieralne z mikrorozszczelnieniem, 4) W oknach należy zamontować nawiewniki powietrza, po 1 szt. bez względu na ilość skrzydeł. Nie montować nawiewników w drzwiach balkonowych, które występują w zestawie z oknem. Nawiewniki powietrza wykonać w sposób, w którym nawiewnik nie będzie widoczny na stronie zewnętrznej okna, 5) Szklenie okien pakietem zespolonym, jednokomorowym o współczynniku przenikania ciepła U0<1,1 W/m2K, współczynnik izolacji akustycznej RW=32 dB 6) Okna wyposażone w profil montażowy ( parapetowy), 7) Parapety wewnętrzne z postformingu, 8) Parapety zewnętrzne - odtworzyć zgodnie z załączoną dokumentacją. 3. Roboty budowlane prowadzone będą w wielorodzinnych budynkach, w lokalach mieszkalnych usytuowanych na różnych kondygnacjach budynków położonych na terenie Gdyni. 4. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z przedmiotem zamówienia oraz zawarcia w cenie oferty wszystkich kosztów za roboty niezbędne do prawidłowego ich wykonania zgodnie z technologią robót określoną Polskimi Normami oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowanych. 5. Rozpoczęcie robót budowlanych nastąpi w terminie do 3 dni od dnia zawarcia niniejszej Umowy. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią Załącznik nr 5 do SIWZ – Dokumentacja projektowa oraz Załącznik nr 6 do SIWZ – Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 1 250,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście pięćdziesiąt złotych 00/100) 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu – tylko i wyłącznie przelew bankowy na rachunek zamawiającego w banku PKO BP na nr konta: 14 1440 1387 0000 0000 1764 0798 z dopiskiem: Dostawa i montaż stolarki okiennej PCV wraz z parapetami do lokali gminnych będących w zasobach Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Gdyni. Termin wniesienia wadium upływa wraz z terminem składania ofert. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. Zaleca się aby do oferty dołączyć kopię dokonanego przelewu. 2) poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. Niezbędnym jest złożenie przez poręczyciela (bank) oświadczenia pisemnego wobec wierzyciela (Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Gdyni) zawierającego: - termin obowiązywania poręczenia do końca okresu związania ofertą na w/w kwotę, - informację, że udzielone poręczenie stanowi zabezpieczenie wadium na rzecz Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych, nr postępowania, - bezwarunkowe zobowiązanie banku wypłaty kwoty wadium w przypadkach określonych przepisami art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp, 3) gwarancji bankowych. Niezbędnym jest przedłożenie pisemnej bezwarunkowej gwarancji udzielonej przez bank (oświadczenie) zgodnie z wymaganiami określonymi przez prawo bankowe, zawierającej: - termin obowiązywania poręczenia do końca okresu związania ofertą na w/w kwotę, - informację, że udzielone poręczenie stanowi zabezpieczenie wadium na rzecz Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych, nr postępowania, - bezwarunkowe zobowiązanie banku wypłaty kwoty wadium w przypadkach określonych przepisami art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp, 4) gwarancji ubezpieczeniowych. Niezbędnym jest przedłożenie pisemnej bezwarunkowej gwarancji udzielonej przez firmę ubezpieczeniową (oświadczenie) zawierającej: - termin obowiązywania poręczenia do końca okresu związania ofertą na w/w kwotę, - informację, że udzielone poręczenie stanowi zabezpieczenie wadium na rzecz Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych, nr postępowania, - bezwarunkowe zobowiązanie firmy ubezpieczeniowej wypłaty kwoty wadium w przypadkach określonych przepisami art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310). Niezbędnym jest przedłożenie przez poręczyciela pisemnego oświadczenia wobec wierzyciela zawierającego: - termin obowiązywania poręczenia do końca okresu związania ofertą na w/w kwotę, - informację, że udzielone poręczenie stanowi zabezpieczenie wadium na rzecz Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych, nr postępowania, - bezwarunkowe zobowiązanie poręczyciela wypłaty kwoty wadium w przypadkach określonych przepisami art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 3. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż w pieniądzu, oryginał dokumentu wadium należy dołączyć do oferty lub złożyć w oddzielnej kopercie w Sekretariacie siedziby Zamawiającego przed terminem składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokument (dokumenty), z którego wynika prawo osoby (osób) do reprezentacji Wykonawcy – podpisania oferty i innych dokumentów składanych razem z ofertą, za wyjątkiem sytuacji jeżeli Zamawiający może uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 60). Wykonawca winien wskazać taką okoliczność w treści oferty. W przypadku gdy umocowanie do podpisania oferty przez osobę, która reprezentuje Wykonawcę (podpisała ofertę i inne dokumenty składane wraz z ofertą), nie wynika ze złożonych dokumentów, Wykonawca wraz z ofertą składa pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału bądź kopii potwierdzonej notarialnie. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu (BEZ WEZWANIA) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innymi Wykonawcami nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach