Rejonowy Zarząd Inwestycji w Słupsku ogłasza przetarg
- Adres: 76-200 Słupsk, ul. Stefana Banacha 12
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 059 8432872 , fax. 059 8433129
- Data zamieszczenia: 2009-12-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Inwestycji w Słupsku
ul. Stefana Banacha 12 12
76-200 Słupsk, woj. pomorskie
tel. 059 8432872, fax. 059 8433129
REGON: 77161404400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzislupsk.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Inwestor Zastępczy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż stolarki okiennej i drzwiowej PCV i Al. do CKP przy ul. Koszalińskiej w Słupsku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem przetargu jest dostawa wraz z montażem stolarki okiennej i drzwiowej - PCV i aluminium - do realizowanego obiektu Centrum Kształcenia Praktycznego przy ul. Koszalińskiej w Słupsku, wg dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do siwz. Parapety zewnętrzne i wewnętrzne nie są przedmiotem dostawy. Montaż polega na osadzeniu i uszczelnieniu okien w gotowych otworach. Jedynie jedne drzwi należy wymienić z istniejących na nowe aluminiowe EI60. Zakres dostawy: a) Okna i witryny z oknami PCV - 127 szt b) Drzwi i witryny aluminiowe - 20 szt - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 442210005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 4500 PLN słownie: cztery tysiące pięćset złotych 00/100
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 Pzp. : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia , tj. - wykażą wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 3 dostaw stolarki PCV lub Al z montażem, o łącznej wartości nie mniejszej niż 300 tys. zł brutto, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 200.000,00 zł 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, tj. spełniają wymagania określone w art. 24 ust. 1 i 2. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych w ofercie zgodnie z rozdz. VI siwz, w systemie spełnia -niespełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.0 Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu 1.1. W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności i nie podlegania wykluczeniu na podst. Art. 24 Pzp a) Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych na formularzu oświadczenia stanowiącym zał. nr 2 . b) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 złożone na załączniku nr 3 c) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. d) Oświadczenie Wykonawcy lub aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e) Oświadczenie Wykonawcy lub aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.2 W zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a) Wykaz wykonanych przez Wykonawcę w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 3 dostaw stolarki PCV lub Al z montażem, o łącznej wartości nie mniejszej niż 300 tys. zł brutto, z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca wykonania (załącznik nr 4). b) Dokumenty potwierdzające, że dostawy o których mowa wyżej zostały wykonane należycie. Dokumenty muszą dotyczyć pozycji ujętych w załączniku nr 4. 1.3. W zakresie znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia - oświadczenie wg wzoru - załącznik nr 3. - Przedstawienie polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 200.000,00 zł
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzislupsk.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ROBOTY BUDOWLANE W BUDYNKU NR 46 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM NR 4181 ROZEWIE
Dodano: 2016-04-15 - Dostawa i montaż stolarki budowlanej na potrzeby remontu pomieszczeń po byłej kotłowni w celu ich przystosowania na warsztaty kwatermistrzowskie w Zakładzie Karnym w Chełmie, ul. Kolejowa 112, 22-100 Chełm w podziale na dwie części: Część I - Dostawa i montaż drzwi Część II - Dostawa i montaż okien
Dodano: 2015-10-01 - Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest dostawa i wymiana istniejącej stolarki okiennej na fabryczne nowe okna z PCV uchylno-rozwieralne w kolorze białym oraz parapetów wewnętrznych z konglomeratu w kolorze Botticino z materiałów Wykonawcy zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz z Projektem Budowlanym Rozbudowy, Nadbudowy i Termomodernizacji budynku biurowego zlokalizowanego na terenie Miejskiego Zakładu Komunikacji Wejherowo Sp. z o.o. w Wejherowie przy ul. Tartaczna 2.
Dodano: 2014-09-17 - Dostawa oraz montaż stolarki okiennej i drzwiowej PCV na budowę budynku Biblioteki Publicznej gm. Łomża z siedzibą w Podgórzu.
Dodano: 2013-11-13 - WYKONANIE I DOSTAWA STOLARKI OKIENNEJ DREWNIANEJ NIETYPOWEJ II
Dodano: 2012-11-08 - Wykonanie i dostawa stolarki okiennej drewnianej nietypowej
Dodano: 2012-10-29 - Wykonanie i dostawa stolarki
Dodano: 2012-09-24 - Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w mieście Słupsk - szkoły i przedszkola - Szkoła Podstawowa nr 6 przy ul. Starzyńskiego w Słupsku - dostawa i montaż stolarki okiennej i drzwiowej
Dodano: 2011-09-01 - Dostawa stolarki
Dodano: 2011-08-18 - Dostawa i montaż 10 szt.okien drewnianych do budynku Gimnazjum nr 1 przy ul. Deotymy 15 a w Słupsku
Dodano: 2010-10-21